"abusing vulnerable individuals" select karala report karahalla meka
මොන සුත්තෙක්ද බන් ඒ. අපිට එහෙම සුකන්න ආවනම් දනී කොරන දේ! අහවල් එකක් නැති එකෙක් වගේ සුකන්නා![]()










mu oya gema illana godak ewa setup wage
LICC market karannada me ponnaya mechchara puka dunne
mata wage hukan pakan gagena awa nam kana pupuranna gahanawa moda pakayata
gema illana kollo setup, wayasaka aya nam athha wage, aulak na un gahanne nane, kollek gen aththata mu gema illuwa nam loweth gahanawa, ai yako apita ona ekak diha balanna barida? (anan manan nokiya), epa nawattapan kiyanakan gahanawaow mu katha karana widihata hari ekekta set una nam ata thalagena yanne