කෙල්ලෙක් ශෝටක් ඇඳන් පාරේ ගියාම

Sleepingwalker

Well-known member
  • Apr 15, 2017
    1,484
    209
    83
    Yako dn me kellage heluwa pennala youtube eke salli hoyana eka
    hodai, pare giye ekek balapuwama thamai awla.
    dn ethakota me yaka kiyana vidihata me video eka balannath oni meki diha
    nobala neda. Chamara gahapan mage oluwe hari meddata
     
    Oct 17, 2018
    264
    28
    0
    මූනම් මහ අමු පො#න Social Experiment කරන්නේ:baffled: පවු බන් අර පොඩි එකාට fuck offකියන්නේ මූ ඔහොම දැන් උකහන් දැන් උකහන් වගේ ඇදගෙන පාරෙ යන ඕනම කෙල්ලෙක් දිහා නොබලන පො#නයෙක් නිසා වෙන්න ඇති. කොල්ලෙක් වත් යවපන්කො බලන්න කෙල්ලො සෙට් එකක් ගාවින් මොකද වෙන්නෙ කියලා, මොකද කෙල්ලො නොබල ඉන්නවද? නෑ නෙහ්.. ඕක ලොකු දෙයක් නෙමෙයි ලෝකේ කෙහෙත් කොල්ලෝ ඔහොම බලනවා:rofl: පවු අර වයසක මනුස්සයා :sorry:

    මේ කැරි වේසිගෙ පුතා අර මුස්ලිම් පොන්නයෙක් වගේ ඇඳන් සිංහල මිනිස්සුන්ගෙන් උදව් ගන්න වීඩියෝ එකක් කරා. සිහල එකෙක් වගේ ඇඳන් පල්ලියක් ගාවට ගිහින් උදව් ඉල්ලුවොත් පුකේ ඇරල එවයි. අම්මපා කැරි පොන්නයට හෙන ගහලම මැරෙනවා. :growl:
     
    Oct 17, 2018
    264
    28
    0
    ඕකා ඉන්න හරියකින් කොටට ඇදන් ඉන්න කෙල්ලෙක් යවලා, ඕකා ඒකි දිහා බැලුවම නෙලන්න තිඑන්නෙ අම්බානට.

    :lol: අන්න දෙනව නම් වැඩ.
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    මට වගේ උනා නම් නෙලනවා අල්ලාගෙන ගොන් කැරියගේ ලොකු කට පොඩි වෙන්න....

    මම උනත් මේ ලෝකේ ලස්සනම කෙල්ල එක්ක යන ගමන් වෙන කෙල්ලෙක් එහෙම ගියත් බැලෙනවා පොඩ්ඩක් මචන් , එක තමය ස්වබාවය... අපි සොන්නයෝ නෙවෙය්නේ
     

    freddy

    Well-known member
  • Oct 6, 2017
    1,582
    423
    83
    www.subsinhalen.com
    යකෝ කෙල්ලෙක් ඔහොම ඇඳලා ඉන්නවා දැක්කහම ඕනේ එකෙක් බලනවා නේ බන්. උන්ට හෙළුව පේන්න ඇඳන් පාරේ යන්න හොඳයි. අනිත් මිනිස්සු ඇස් පියාගන්න ඕනේ එහෙම ඇඳන් එනකොට. අනේ හුකේ

    :lol::lol:
     

    lgask

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    1,997
    230
    63
    අඩේ මන් හිතුවේ මට විතරයි මේ ගොනා පේන්න බැරි කියල... මුගෙ තියෙන්නේ සේරම ගොන් ආතල්.. මෙලෝ රහක් නැති එකෙක්..
     

    all_most

    Member
    Dec 19, 2011
    2,932
    128
    0
    UAE, Ajman


    යකෝ ඔය වගේ එකක් කරනකොට පොඩ්ඩක් තාත්වික විදියට කරපන්

    උඹ නිකම් මොනාද බැලුවෙ කියලා අහන්නේ මුස්ලිම් කඩකාරයෙක් වගේනේ....

     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    me thread eka udinma thiyaganin,
    me wage laamaka ponsiyo online heroes la wenawa boruwata, danna labbakuth na
    mu dan oya kalla salli delane video ekata ganna atte, or fit ekata, ithin social experiment kiyala ekige heluwa market karala LICC ekenui youtube ekenui salli higa kanawa,

    mona jiwithada hutto me :lol:
     

    goooogle99

    Well-known member
  • Jan 31, 2012
    2,182
    282
    83
    Moon
    me thread eka udinma thiyaganin,
    me wage laamaka ponsiyo online heroes la wenawa boruwata, danna labbakuth na
    mu dan oya kalla salli delane video ekata ganna atte, or fit ekata, ithin social experiment kiyala ekige heluwa market karala LICC ekenui youtube ekenui salli higa kanawa,

    mona jiwithada hutto me :lol:

    aniwa