කෙල්ලොත් එක්ක sex ගැන කතා කරල තියෙනවාද ?

kasun_kbp

Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,396
    113
    Kaduwela
    ඒවා කතා කරපන්. ලව් කරද්දි ඒවා නෝමල්. හැබයි ඒකි ඒවට ඇබ්බහි වුනොත් ඒ කියන්නෙ Nymphomaniac කෙනෙක් වුනොත් ඒකි උබත් එක්ක විතරක් නෙමෙ ඒවා කතා කරන්නේ. වෙන එවුන් එක්කත් කතා කරනවා, සමහර විට උන්ට කියලා ඇර ගන්නත් පුලුවන්. උබට බොරුව දාලා වටෙ යන්නත් පුලුවන්. එහෙම කෙල්ලෙක් කියලා දැනුනොත් ටක් ගාලා අතෑරලා දාපන්. සෙක්ස් කතා කරල එකේ ආතල් එකකුත් තියෙනවා රිස්ක් එකකුත් තියෙනවා පරිස්සමින්, දැලි පිහියෙක් කිරිකනවා වගේ වැඩක්.
     

    Lankan lion

    Active member
  • Sep 14, 2019
    103
    137
    43
    යකෝ මම අහන්නෙ යාලුවෙලා ඉන්න කෙල්ල ගැන නෙමෙයි .ඔෆිස් වල ඉන්න වෙන බැදපු එවුන් එක්ක. මටනම් එහෙම උන් හුගක් ව්ස්තර කියල තියෙනව.
     

    sudu1234

    Well-known member
  • Dec 5, 2017
    1,857
    994
    113
    ��
    යකෝ මම අහන්නෙ යාලුවෙලා ඉන්න කෙල්ල ගැන නෙමෙයි .ඔෆිස් වල ඉන්න වෙන බැදපු එවුන් එක්ක. මටනම් එහෙම උන් හුගක් ව්ස්තර කියල තියෙනව.
    😂 උබට ඒකෙ අනිත් පැත්ත තමයි වෙලා තියෙන්නේ කියල පේනවා.
    ඕක මේකෙ කියල උබට ඕන අසහනේ පිට කර ගන්න ද😂
     
    • Like
    Reactions: castellain

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,396
    113
    Kaduwela
    යකෝ මම අහන්නෙ යාලුවෙලා ඉන්න කෙල්ල ගැන නෙමෙයි .ඔෆිස් වල ඉන්න වෙන බැදපු එවුන් එක්ක. මටනම් එහෙම උන් හුගක් ව්ස්තර කියල තියෙනව.
    එහෙනම් උබේ ෆොටො එකක්, උබගේ චැට් එකෙ ස්ක්‍රින් ශොට්ස් එක්ක දිග හෑල්ලක් ෆේස්බුක් එකෙ වයිරල් යන හැටි බලන් ඉදපන්. බැදපු එව්වොගෙන් අහන්න ගිහිල්ලා එක්කො මිනිහගෙන් ගුටි කාල මැරියන් නැත්නම් රස්සාව අතෑරල ඇවිල්ලා අතේ ගහල ගහලා ගෙදරට වෙලා අනාතයෙක් වගේ මැරිලා පල. ජයවේවා!
     

    MAD_MAX

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    683
    609
    93
    2007 withara mata skype eken mata set una akka kenek. eki al man ol ethakota. rata mai eki sex talk danawa. ekita weccha ehema kiyanawa. amma na thattha ekka hitiye. tikak salli tiyei. yalu wela indala pettiya kadapuwa ehema kiwa. math ithin 4to ehema yawa yawa vagina eke ahanawa.ekige 4tos ehema ewanne na habai. meet wela deparak box ehekatath adda ehemama.
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    :lol: :lol: වැඩ කරන office එකේ ගෑනු එක්ක ඕවා කතා කරන්න යන්න එපා බන්, බලපන්කො ටික දවසකින් උබට ඔතනින් ලස්සනට අයින් වෙන්න වෙන්නෙ හොද ලේබල් එකකුත් ගස්සගෙනම
     
    Last edited:

    Lankan lion

    Active member
  • Sep 14, 2019
    103
    137
    43
    :lol: :lol: වඩ කරන office එකේ ගෑනු එක්ක ඕවා කතා කරන්න යන්න එපා බන්, බලපන්කො ටික දවසකින් උබට ඔතනින් ලස්සනට අයින් වෙන්න වෙන්නෙ හොද ලේබල් එකකුත් ගස්සගෙනම
    හැමෝම එහෙම සෙට් වෙන්නෑ බුදු ෆිට් එකේ ඉන්න එවුන් තමයි ඔඉන දෙයක් කියන්නෙ
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    Night Rider

    Well-known member
  • Feb 18, 2016
    2,992
    6,174
    113
    මන් දන්න විදියට නම් Girlfriend නොවෙන only යාළුකමක් විතරක් තියෙනව කෙල්ලෙක් එක්ක සෙක්ස් ගැන කතා කරන එක awkward වැඩක් නේ. One of my best friends is a girl. අපි sex ගැන කතා කරල නෑ but sexy jokes කරල තියෙනවා.
    For example:
    My Frnd - Where were you oi? I was trying to reach you for like 30 minutes now.
    Me - bathroom එකේ අතේ පාරක් ගහ ගහ හිටියේ ඕයි. මොකෝ කේස් එක?
    මන් දන්න විදියට නම් කොල්ලො ඔය කෙල්ලො ( and wise versa) එක්ක හුඟක් sex ගැන කතා කරන්න යන්නේ හිත යට ulterior motives තියාගෙන.
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    තවත් ලොල්ලා සුමනේ කෙනෙක්... උඹ තාම ඉස්කෝලේ යන එකෙක්නම් අවුලක් නෑ.. කෙල්ලොත් එක්ක සෙක්ස් ගෑන කතා කලේ ඒ කාලේ. ඔෆීස් වල එවුන් එක්ක සෙක්ස් ගෑන කතා කරන්න ගියොත් රස්සාවයි කලිසමයි දෙකම නෑති වෙනවා
     

    Dishum69

    Junior member
  • Apr 22, 2018
    38
    48
    18
    Mage full fit muslim kellek hitiya, mama sinhala habai. Eki badinna kalin sex karana widiha balanna one kiyala mama thamai ekita blue film dunne. Balala thibba samaha ewata baya welath thibba. Gahanna thibba eth eki ekka thibbe full fit ekak, sex walata attraction ekak thibbe na
     
    • Like
    Reactions: castellain

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මිතුරණි උබලා හිතවත් කෙල්ලොත් එක්ක සෙක්ස් ගැන කතා කරල තියෙනවද.


    serama peththaka thiyala issella school gihin 5 exam pass weyan ita passe kiriyata waren
     
    • Haha
    Reactions: meeka