කෙල්ලොන්ගේ හොර අල්ලමු (ක්‍රමය මම කියන්නම&#3530

dreamslanka

Well-known member
  • Aug 4, 2009
    2,909
    42
    48
    kellath android phone ekak gatthata passe mama sms use karannema na machan
    meka use karanne msg karanna.patta. message 1000k withara yawanna puluwan rs 1 kata.anith eka msg length ekath unlimited.MMS yawana ekath gemak na
    http://www.whatsapp.com/