kellath android phone ekak gatthata passe mama sms use karannema na machan
meka use karanne msg karanna.patta. message 1000k withara yawanna puluwan rs 1 kata.anith eka msg length ekath unlimited.MMS yawana ekath gemak na
http://www.whatsapp.com/
meka use karanne msg karanna.patta. message 1000k withara yawanna puluwan rs 1 kata.anith eka msg length ekath unlimited.MMS yawana ekath gemak na
http://www.whatsapp.com/