oka gahanne pay***, badu yanda parakku wenawa, perfume 1k newei hu***

mama ban owage eka hdama jathi 6k withr use karala thyenwa..mata nam ksisma visesah wenasak dakke na..prashne man wada karannth kello ekkama..thyne attraction eka wadi une naa..wensak une naa..smell eka hoday...khamahri 40000k withr kela una owa ganna gihn....
uba monawada use karapu brands