කෙල්ලො සෙට් කරගන්න සිරා භාන්ඩයක්.

patiencefox

Well-known member
  • Dec 23, 2011
    2,828
    569
    113
    Hole
    mama ban owage eka hdama jathi 6k withr use karala thyenwa..mata nam ksisma visesah wenasak dakke na..prashne man wada karannth kello ekkama..thyne attraction eka wadi une naa..wensak une naa..smell eka hoday...khamahri 40000k withr kela una owa ganna gihn....
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    mama ban owage eka hdama jathi 6k withr use karala thyenwa..mata nam ksisma visesah wenasak dakke na..prashne man wada karannth kello ekkama..thyne attraction eka wadi une naa..wensak une naa..smell eka hoday...khamahri 40000k withr kela una owa ganna gihn....

    uba monawada use karapu brands