පිස්සුද කවුද එහෙම කිව්වේ. මම මේ නයිට් කඩේ කොත්තු ගහනවා. සිම් විකුණනවා.![]()
ආ ඇත්ත ද ?මම බෝතල් පත්තර එකතු කරනවා! පාට්ටයිම් අනුන්ගේ කුඹුරැ අදේට කොටනවා!





පිස්සුද කවුද එහෙම කිව්වේ. මම මේ නයිට් කඩේ කොත්තු ගහනවා. සිම් විකුණනවා.![]()





ආ ඇත්ත ද ?මම බෝතල් පත්තර එකතු කරනවා! පාට්ටයිම් අනුන්ගේ කුඹුරැ අදේට කොටනවා!![]()
Kello same age kollanta wada matured. Ikmanata wayasata yanneth kello. Anika kello biologically balaporoththu wenne thamanwai lamaynwai protect karanna puluwan kollek. ithin wadimal ayata chance wadi.
Komath kollek bandinna ona wayasin adu kellek. Naththam 35-40 pannata passe kotu paneema smbawithawa wadi lu.
දැන් මල්ලිට මොකද වෙන්න ඕනේ අක්ක කෙනෙක් එක්ක යාලු වෙන්නද ?
නන්ගිල වගේ නෙමේ අක්කල හරිම බයනකයි තව තව දැලේ පැටලෙන්නමයි හිතෙන්නේ
අක්කල වගේ නෙමෙයි ඇන්ටිල ගගේ මුහුදෙ පැන්න වගේ තමයි ගොඩක් ඒමක් ඇත්තෙම නැ
මචෝ ඔයා ඩොටෙක් නේද බං මොනවා සම්බන්දවද කටයුතු කරන්නේ! දැන ගන්න අහන්නේ ?


A unata Dn kollo kemathi Akkilatane..
Ubama kiyapan Bro hethuwa..

Ubama kiyapan Bro hethuwa..

Aniwa bn.. akkala gawa adanna oni ne..Akkala wayasin wadi nisa sex karala athi wadeeta namma ganna lesiy kiala yati hithe sithuwili pawatheema![]()
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;21487154 said:ඒ දවස් වල නම් ආරංචිය තිවුනේ Colombo Campus එක ලග Sim විකුනුවා කියලා![]()




Podi Silva - පොඩි සිල්වා;21487134 said:නෑ අය්යේ Same Age කෙල්ලෝ වැඩි කැමත්තක් නැති එක තමා ප්රශ්නේ

ඉස්සෙලා හොඳින් ඉගෙනගෙන හොඳ සැලරි එකක් ගනින්. පස්සේ ඇලියොන් එකකින් ප්රීමියෝ එකකින් බැහැපන්. කෙල්ලෝ බුරුතු බුරුතු සෙට් වේවි. සේම් ඒජ් නෙයේම් ඇන්ටිලා හිටන්.![]()

Aniwa Salli walatai dn godak aya line wenne pokuru pitin..ඉස්සෙලා හොඳින් ඉගෙනගෙන හොඳ සැලරි එකක් ගනින්. පස්සේ ඇලියොන් එකකින් ප්රීමියෝ එකකින් බැහැපන්. කෙල්ලෝ බුරුතු බුරුතු සෙට් වේවි. සේම් ඒජ් නෙයේම් ඇන්ටිලා හිටන්.![]()


Aniwa Salli walatai dn godak aya line wenne pokuru pitin..