කෙල්ලෝ ඇයි අය්යලත් එක්ක යාලු වෙන්නේ

E Jay

Well-known member
  • Mar 18, 2017
    2,158
    421
    83
    ලංකාවේ තමයි!
    පිස්සුද කවුද එහෙම කිව්වේ. මම මේ නයිට් කඩේ කොත්තු ගහනවා. සිම් විකුණනවා. :P

    ආ ඇත්ත ද ?මම බෝතල් පත්තර එකතු කරනවා! පාට්ටයිම් අනුන්ගේ කුඹුරැ අදේට කොටනවා!:baffled::baffled::baffled::baffled::baffled:
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,152
    113
    Panadura
    Kello same age kollanta wada matured. Ikmanata wayasata yanneth kello. Anika kello biologically balaporoththu wenne thamanwai lamaynwai protect karanna puluwan kollek. ithin wadimal ayata chance wadi.

    Komath kollek bandinna ona wayasin adu kellek.
    Naththam 35-40 pannata passe kotu paneema smbawithawa wadi lu.

    :yes: :yes: :yes:
     
    දැන් මල්ලිට මොකද වෙන්න ඕනේ අක්ක කෙනෙක් එක්ක යාලු වෙන්නද ?

    නන්ගිල වගේ නෙමේ අක්කල හරිම බයනකයි තව තව දැලේ පැටලෙන්නමයි හිතෙන්නේ
    අක්කල වගේ නෙමෙයි ඇන්ටිල ගගේ මුහුදෙ පැන්න වගේ තමයි ගොඩක් ඒමක් ඇත්තෙම නැ

    නෑ අය්යේ Same Age කෙල්ලෝ වැඩි කැමත්තක් නැති එක තමා ප්‍රශ්නේ
     
    මචෝ ඔයා ඩොටෙක් නේද බං මොනවා සම්බන්දවද කටයුතු කරන්නේ! දැන ගන්න අහන්නේ ?

    ඒ දවස් වල නම් ආරංචිය තිවුනේ Colombo Campus එක ලග Sim විකුනුවා කියලා :baffled::baffled:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    Podi Silva - පොඩි සිල්වා;21487134 said:
    නෑ අය්යේ Same Age කෙල්ලෝ වැඩි කැමත්තක් නැති එක තමා ප්‍රශ්නේ

    ඉස්සෙලා හොඳින් ඉගෙනගෙන හොඳ සැලරි එකක් ගනින්. පස්සේ ඇලියොන් එකකින් ප්‍රීමියෝ එකකින් බැහැපන්. කෙල්ලෝ බුරුතු බුරුතු සෙට් වේවි. සේම් ඒජ් නෙයේම් ඇන්ටිලා හිටන්. :rofl:
     

    gwnd1989

    Member
    Mar 6, 2017
    527
    21
    0
    ඉස්සෙලා හොඳින් ඉගෙනගෙන හොඳ සැලරි එකක් ගනින්. පස්සේ ඇලියොන් එකකින් ප්‍රීමියෝ එකකින් බැහැපන්. කෙල්ලෝ බුරුතු බුරුතු සෙට් වේවි. සේම් ඒජ් නෙයේම් ඇන්ටිලා හිටන්. :rofl:

    Ehema set wena kello wadak naha ban... Mokak hari wela Allion eka nathi wechcha dawasata kellath missing

    Ah uba dakunu palathe neda? :lol:
     

    Sleepingwalker

    Well-known member
  • Apr 15, 2017
    1,484
    209
    83
    ඉස්සෙලා හොඳින් ඉගෙනගෙන හොඳ සැලරි එකක් ගනින්. පස්සේ ඇලියොන් එකකින් ප්‍රීමියෝ එකකින් බැහැපන්. කෙල්ලෝ බුරුතු බුරුතු සෙට් වේවි. සේම් ඒජ් නෙයේම් ඇන්ටිලා හිටන්. :rofl:
    Aniwa Salli walatai dn godak aya line wenne pokuru pitin..
     

    Dishta Didin

    Well-known member
  • Dec 4, 2015
    4,416
    1,411
    113
    අක්කියෙක්ට හිත ගිහින් වගේ... :lol:

    විවාහයට සුදුසු වයස් පරතරය
    බුදු දහම අනුමත කරනුයේ සම වයස් විවාහය හෝ පිරිමියා තරමක් වයසින් වැඩි විවාහයයි.
    බිරිඳ හා සැමියා අතර වැඩි වයස් පරතරය මින් ප්‍රතික්ශේප කරනු ලබනවා.
    https://www.facebook.com/notes/dharma-jala/විවාහ-ජීවිතයට-බුදු-දහමින්-උපදෙස්/176806235731033/

    මේකත් බලන්... :D

    http://www.lakbima.lk/index.php/ලක්බිම-ගොසිප්/2953-වියපත්-කාන්තාවකට-තරුණයකු-හා-විවාහවන්න-බැරිද
     
    Last edited:

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    Aniwa Salli walatai dn godak aya line wenne pokuru pitin..

    උන්ගේ පැත්තෙනුත් හරි බං ඒක. පෙර පින් බලෙන් ලැබුණු රූපේ මාකට් කරලා උන් බලන්නේ ගොඩ යන්න. උගත්කම, සල්ලි එක්ස්ට්‍රා. කොහොමත් පිරිමි හොයන්නේ බං පොත්තනේ ඔක්කොටම කලියෙන්. හා නැද්ද.

    ඉතින් බං උන් කැමතියෑ කොහෙවත් යන පොලොස් කොට්ටෝරුවෙක් එක්ක ඇවිත් උදේ හවහා බත් තම්බ තම්බ බස් එකේ කෝච්චියේ කට්ට කන්න. එහෙම ගෑණු හිටියා ඉස්සර බං. දැන් එහෙම උන් නෑ. ඒක උන්ගෙන් පැත්තෙන් මම වරදක් දකින්නේ නෑ.