කෙල්ලෝ ඇයි අය්යලත් එක්ක යාලු වෙන්නේ

Ridila™

Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ඒ බන් මෙහෙමත් ලිං කපනවද :lol::lol:

    ඇත්තනේ බං. මම වයස 16 දී වැලක් දෙකක් බලන්න ඇති. ඒකට මූ යාලු එකීගේ පෙට්ටියත් කඩලා. ඕකා දැන් ඉන්නෙම අනික වලත්ත ත්‍රෙඩ් වල.
     

    gwnd1989

    Member
    Mar 6, 2017
    527
    21
    0
    ඇත්තනේ බං. මම වයස 16 දී වැලක් දෙකක් බලන්න ඇති. ඒකට මූ යාලු එකීගේ පෙට්ටියත් කඩලා. ඕකා දැන් ඉන්නෙම අනික වලත්ත ත්‍රෙඩ් වල.

    Eunaata ee akkige kathaawa henama athathwikai :dull:
     

    AGSUPUN

    Well-known member
  • Dec 29, 2008
    2,835
    433
    83
    Malabe
    ඇත්තනේ බං. මම වයස 16 දී වැලක් දෙකක් බලන්න ඇති. ඒකට මූ යාලු එකීගේ පෙට්ටියත් කඩලා. ඕකා දැන් ඉන්නෙම අනික වලත්ත ත්‍රෙඩ් වල.

    sirawata..mama mulinma walak baluweth 16 di mn hithanne.. :yes::yes::yes:
     
    Last edited:

    gwnd1989

    Member
    Mar 6, 2017
    527
    21
    0
    අපිට වඩා මේ දැන් උන් හෙන ඇඩ්වාන්ස් බං.

    Mama nam welak beluwe 12 wasaredi gedarata lankabell dialup gattata passe... wela kiwwata pichunter eke photos... pahuweddi pichunter ekema thappara 10 video kaali baluwa... eeta wada behe 10mb down wennath 1hour yanawa..

    Ha ha pura kiala katak arala welak kiala kianna puluwan ekak baluwe 19di.. eth adatath full movie ekak balala neha.. oil maru karaganna one unama mokaka hari intense ma kalla balala wade karagena close karala danawa :P
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    Mama nam welak beluwe 12 wasaredi gedarata lankabell dialup gattata passe... wela kiwwata pichunter eke photos... pahuweddi pichunter ekema thappara 10 video kaali baluwa... eeta wada behe 10mb down wennath 1hour yanawa..

    Ha ha pura kiala katak arala welak kiala kianna puluwan ekak baluwe 19di.. eth adatath full movie ekak balala neha.. oil maru karaganna one unama mokaka hari intense ma kalla balala wade karagena close karala danawa :P

    හැමෝම එහෙම තමයි බං. වැලක් කියලා මුල ඉඳන් අගට බලපු උන් නැතුව ඇති බං. මමත් 11 වසරෙදි මුලින්ම බැලුවේ. CD එකක් අරන් ඇවිත් වීඩියෝ සෙන්ටර් එකෙන්. පස්සේ ඉතින් දිගටම බලන්න ගත්තා ඒ කාලේමාසෙකට සැරයක් වගේ. අන්තිමට O/L ඉවර වෙලා වීඩියෝ සෙන්ටර් එකට ගියාම ඒකේ හිටපු එකා මගෙන් අහපු ප්‍රශ්නේ ආහ් මල්ලි දැන් මොකද කරන්නේ O/L පාස්ද ෆේල්ද කියලා. මට පොළව පලන් යන්න හිතුනා.
     

    D T

    Member
    Aug 4, 2016
    2,460
    303
    0
    96
    𝓝𝓸 𝓘𝓭𝓮𝓪 💦
    කෙල්ලෝ කියන්නේ වයස 22- 23 පැන්න උන් හොයන්නේ බං කෙලින්ම ප්‍රොටෙක්ශන් සහ ලයිෆ් එක ස්ටේබල් එකෙක්ව. කසාද බඳින්නම හිතන්. එහෙම තත්ත්වයක් ලංකාව වගේ රටක තියෙන්නේ ඒකිට වඩා වැඩිමල් උන් ගාව. සම වයසේ උන් ගාව එහෙම ස්ටැබිලිටි එකක් නෑ. ආන්න ඒකයි සිල්වෝ හේතුව.

    අතරින් පතර එහෙම අක්කලා බැඳපු උන් ඉන්නවා. මේකේ කේ සෝන් මෙම්බර් එහෙම කෙනෙක්. තව අර නිමේශ් කියන වලත්ත කුපාඅඩි කොල්ලත් යාලු අක්කා කෙනෙක් එක්ක.

    :rofl: :P
    උට එළකිරියත් එපා වෙනවා උබ හන්දා...
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,654
    2,434
    113
    පිස්සුද කවුද එහෙම කිව්වේ. මම මේ නයිට් කඩේ කොත්තු ගහනවා. සිම් විකුණනවා. :P
    බිබි හිටපු සමහන් එක නහයෙන් ආව හුත්තො:nerd:
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,654
    2,434
    113
    ඉස්සෙලා හොඳින් ඉගෙනගෙන හොඳ සැලරි එකක් ගනින්. පස්සේ ඇලියොන් එකකින් ප්‍රීමියෝ එකකින් බැහැපන්. කෙල්ලෝ බුරුතු බුරුතු සෙට් වේවි. සේම් ඒජ් නෙයේම් ඇන්ටිලා හිටන්. :rofl:
    ඕව කරනකොට හොඳ වයස ගිහින්. මන් හිතෙන්නෙ දෙකම තියෙන්න ඕන:baffled:
     

    aappjj

    Banned
    Jun 13, 2008
    624
    30
    0
    Colombo
    ඉස්සෙලා හොඳින් ඉගෙනගෙන හොඳ සැලරි එකක් ගනින්. පස්සේ ඇලියොන් එකකින් ප්‍රීමියෝ එකකින් බැහැපන්. කෙල්ලෝ බුරුතු බුරුතු සෙට් වේවි. සේම් ඒජ් නෙයේම් ඇන්ටිලා හිටන්. :rofl:

    ඔව් ඇලියන් ප්‍රිමියො යන එවුන්ට කෙල්ලො බුරුත පිටින් ඉන්නවා
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,986
    17,618
    113
    Nowhere
    ඇත්තනේ බං. මම වයස 16 දී වැලක් දෙකක් බලන්න ඇති. ඒකට මූ යාලු එකීගේ පෙට්ටියත් කඩලා. ඕකා දැන් ඉන්නෙම අනික වලත්ත ත්‍රෙඩ් වල.


    අපි ගැන කවර කතාද