කෙල්ලෝ කලිසම් අදින්ඩ පටන් ගත්තේ Pad ආවට පස්ස&#

May 7, 2016
12,338
1,004
0
තොප්පිගල
කෙල්ලෝ කලිසම ඇන්දම අපිට ලේසියි.
බොත්තම ගලවලා සිපර් එක පහත් කරලා පැන්ටියත් එක්කම කලිසම දණහිස් දෙක ගාවට පහත කරා.
පිටිපස්සෙන් ඇතුල් කරා.:cool::cool:

මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ©
 
Last edited:

D_Mad

Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    ඔන්න කරා :rofl::rofl:


    කෙල්ලෝ කලිසම් අදින් පටන් ගත්තේ ඔය pad ආවට පස්සෙනේ.
    ඉස්සර රෙදි කෑලි තියන කාලේ කලිසම් අදින්
    ගියා නම් පෙරෙනවනේ. කලිසමේ ලේ බින්දු පේනවනේ.
    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්

    :lol::(
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,834
    8,055
    113
    මෙන්න මෙතන...
    කෙල්ලෝ කලිසම ඇන්දම අපිට ලේසියි.
    බොත්තම ගලවලා සිපර් එක පහත් කරලා පැන්ටියත් එක්කම කලිසම දණහිස් දෙක ගාවට පහත කරා.
    පිටිපස්සෙන් ඇතුල් කරා.:cool::cool:

    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ

    ඊට වැඩ ලේසි බන් ස්කර්ට් එකක් ඇන්දම..
    ඔන්න මම නිවැරදි කරා...:dull::dull::dull:
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    ඊට වැඩ ලේසි බන් ස්කර්ට් එකක් ඇන්දම..
    ඔන්න මම නිවැරදි කරා...:dull::dull::dull:

    tight ස්කර්ට් එක්ක ඔය වැඩේ ලේසිද බන්
    ලූස් ඒවා නම් අවුලක් නැහැ
    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ©
     
    Last edited:

    Download_Now

    Well-known member
  • Feb 20, 2014
    4,350
    852
    113
    37
    Kurunegala
    කෙල්ලෝ කලිසම ඇන්දම අපිට ලේසියි.
    බොත්තම ගලවලා සිපර් එක පහත් කරලා පැන්ටියත් එක්කම කලිසම දණහිස් දෙක ගාවට පහත කරා.
    පිටිපස්සෙන් ඇතුල් කරා.:cool::cool:

    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ

    මම නම් කෙල්ලෝ කලිසම් ඇදල ඉද්දි sex කරන්ඩ කැමති නෑ. අපිත් අදින්නේ කලිසන්නේ. කොලෙක්ට කරාන්ව වගේ.
    දුහුල් ගව්මක් ඇදල ඉන්නවා නම් නියමයි.
    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ
     

    Chamath2015

    Member
    Aug 29, 2015
    4,745
    576
    0
    Moratuwa
    කෙල්ලෝ කලිසම ඇන්දම අපිට ලේසියි.
    බොත්තම ගලවලා සිපර් එක පහත් කරලා පැන්ටියත් එක්කම කලිසම දණහිස් දෙක ගාවට පහත කරා.
    පිටිපස්සෙන් ඇතුල් කරා.:cool::cool:

    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ
    ඊට වඩා ලේසියිනේ බන් ගවුමක් ඇන්දම, පොඩ්ඩක් ඉස්සුවා, පෑන්ටිය පාත් කරා, ඇතුලු කරා. ඒ වගේම තමයි සීන් එකත් ගවුමට වැහෙන නිසා එළියට පේන්නෙත් නෑ. නමුත් කලිසම් එහෙම ගලවන්න ගියාම එපා වෙනවනේ බන්. කෙල්ලොන්ගේ කලිසම් තදයි එතකොට ගලවන්න කට්ටක් කන්න වෙනවා. , අනික එළියටත් පේනවා.
     

    amilapradeep100

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    ඊට වඩා ලේසියිනේ බන් ගවුමක් ඇන්දම, පොඩ්ඩක් ඉස්සුවා, පෑන්ටිය පාත් කරා, ඇතුලු කරා. ඒ වගේම තමයි සීන් එකත් ගවුමට වැහෙන නිසා එළියට පේන්නෙත් නෑ. නමුත් කලිසම් එහෙම ගලවන්න ගියාම එපා වෙනවනේ බන්. කෙල්ලොන්ගේ කලිසම් තදයි එතකොට ගලවන්න කට්ටක් කන්න වෙනවා. , අනික එළියටත් පේනවා.
    ඒකනෙ බන් පෑන්ටි ගලවන්න ඹනෙත් නෑ.. පැත්තකට කරලා ගන්න විතරයි තියෙන්නෙ...
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    අම්මාට උයන්න උදව් ෙවයන්ෙකා් :Dවැඩක් නැත්නම් සිරාවට:P
     

    Download_Now

    Well-known member
  • Feb 20, 2014
    4,350
    852
    113
    37
    Kurunegala
    ඊට වඩා සාය නරකද බන්.. අකමැති වෙලාවක උනත් මොල් කරතෑකි සාය ඇදන් ඉන්න වෙලාවකට ..නැද්ද මන් කියන්නෙ..

    :yes::yes::yes: කලිසම අන්දහම පොඩි කොල්ලෝ ගතියක් එනවා
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,834
    8,055
    113
    මෙන්න මෙතන...
    මම නම් කෙල්ලෝ කලිසම් ඇදල ඉද්දි sex කරන්ඩ කැමති නෑ. අපිත් අදින්නේ කලිසන්නේ. කොලෙක්ට කරාන්ව වගේ.
    දුහුල් ගව්මක් ඇදල ඉන්නවා නම් නියමයි.
    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ

    :eek::eek::eek::eek:
     

    dileeshakr

    Well-known member
  • Jan 9, 2009
    3,600
    656
    113
    127.0.0.1
    ඔය ඔක්කොටම වඩා Leggings පට්ට බං. හෙන තුනී රෙද්දක් නේ. ගලවන්නත් ලේසි සීන් එකේදී. ඇන්දත් නෑ වගේ :lol: මිරිකන්න පුළුවන් සුපිරියට. මන් වැරදි නම් නිවැරදි කරන්න ;)
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    මම නම් කෙල්ලෝ කලිසම් ඇදල ඉද්දි sex කරන්ඩ කැමති නෑ. අපිත් අදින්නේ කලිසන්නේ. කොලෙක්ට කරාන්ව වගේ.
    දුහුල් ගව්මක් ඇදල ඉන්නවා නම් නියමයි.
    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ

    ඒ වුනාට කෙල්ලෝ අපි වගේ නෙමෙයිනේ කලිසම් අඳින්නේ,
    තුනී සිනිදුයි.සමහර ඒවා ඇඳලා normal පැන්ටිය අඳින්න බැ දාර පේනවා.
    tight වෙන්න ගහලනේ ඉන්නේ,
    අතගැවත් සනීපයිනේ.
    දුහුල් ගවුම් ඇඳන් හොඳයි
    ඒත කලිසමෙත් පොඩි ගතියක් තියෙනවා මම කියන්නේ

    මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්ඩ©

    ඊට වඩා ලේසියිනේ බන් ගවුමක් ඇන්දම, පොඩ්ඩක් ඉස්සුවා, පෑන්ටිය පාත් කරා, ඇතුලු කරා. ඒ වගේම තමයි සීන් එකත් ගවුමට වැහෙන නිසා එළියට පේන්නෙත් නෑ. නමුත් කලිසම් එහෙම ගලවන්න ගියාම එපා වෙනවනේ බන්. කෙල්ලොන්ගේ කලිසම් තදයි එතකොට ගලවන්න කට්ටක් කන්න වෙනවා. , අනික එළියටත් පේනවා.

    ඕක මගේරේන්වා ලේගින්ග්ස් එකක් ඇඳලා එක වැහෙන්න ටිකක් දිග top එකක් ඇඳන් ආවාමා.
    ටැමිල් කෙල්ලෝ අඳින්නේමා එහෙමනේ.
    එලාස්ටික් එක විතරයි තියෙන්නේ,
    ඇද්ද පාත් කරා.
    ඕනනම් නිකන් ගලවන්නේ නැතුව ගල් කපන්න වුනත් ලේසියිනෙ.
    හිර ඩෙනිම් නම් සෙට්වෙන්නේ නැ තමා


    ඊට වඩා සාය නරකද බන්.. අකමැති වෙලාවක උනත් මොල් කරතෑකි සාය ඇදන් ඉන්න වෙලාවකට ..නැද්ද මන් කියන්නෙ..

    ඔව් බන්,
    එත් සමහරු හෙන ගනකම් සයවල් අන්දිනවනේ,
    ඩෙනිම් සයවල් එහෙම සෙට් වෙන්නෙම නැ.
    දුහුල් සිනිදු එකක් තම එහෙනං හරියන්නේ.
    එත් ඒවා සමහර වෙලාවට පැටලෙන්න බලනවා,
    සිනිදු වැඩිකම නිසා.
     
    Last edited: