කෙල්ලෝ නැති කොල්ලන්ගේ දැනගැනීම පිණිස !!!

Nov 15, 2015
14
2
0
matanam dan lankawe inna ekath epa wela.
wena ratakata giyanam hodai wage.
me rate aththatama thiyenne boru sobana witharai.
kelloth e wage harima modai, awasthawadi, salli walata puka dena jaathiyak.
awankawa adare karala hoda life ekak labagannanam
aniwa api ape limits walin pita yanna one.hithuwakkara wenna one.
nathnam apita hoda life ekak labaganna eka patta amaru wenawa.
api hithana widiha wenas karaganna one.
aniwa dan matath hithenawa mokuth na kiya kiya innawata wada
limits walin eha gihin wenas wenna ona kiyala.
eka wenne nathi nisa thamai me rate godak minissu duk widinne ada.
hamadama ekama ramuwakata kotuwela inna nisa thamai me hamadeyakma.
habai eka me rate idala karanna ba.
me rata kawadawath hadanna ba.
me rate bahutharayak minissu modai, e nisa apita wenas widihata inna ba.
e nisa apita aseemitha wenna wenawa thamange jeewitheta sathuta laga karaganna.
meka mata theruna hati.waraddak thiyenam kiyanna.
 

Amila llll

Well-known member
  • Jun 19, 2009
    6,815
    6,368
    113
    Location: යකාගේ නවාතැනේ - devil's inn kiyanne book ekak neda kiyewwa wage mathakai
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    3.gif
     
    Aug 11, 2015
    394
    40
    0
    ane ube ammage redda.. cheene kello pattalu.. midi thiththai kiyanne owwata ban.. lankaawe kellek daaganna bariwelaa nariya cheene gihin wage baduwak hoyanna..