අඩෝ පට්ටයි මචන්. මේ වගේ කතාවක් ඇහුවාම මාරම ගැම්මක් එනව මචන් සිරාවටම. චීන කෙල්ලො මචන් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට මාරම කැමතියි චීන කොල්ලන්ට වඩා. ලංකාවෙ පඩ කෑලි ෂෝ දදා හිටියට චීන කෙල්ලො කවදාවත් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට එහෙම කරන්නෙ නෑ. එයාල පණටත් වඩා ආදරේ කරනව ලංකාවෙ කොල්ලන්ට. ඔව් මචන් සිරාවට එයාල සුරංගනාවියො වගේ ලස්සනයි ස්වභාවිකවම ඒත් ලස්සනයි කියල හිතාගෙන නෑ පොඩ්ඩක්වත්. ලංකාවෙ කෙල්ලො පට්ට කැතයි ඒත් හිතං ඉන්නෙ හෙන කෑලි කියල. ඒත් බලපං බේතකටවත් ඉන්නවද පිටරට කොල්ලෙක් ලංකාවෙ කෙල්ලෙක්ට කැමති වෙච්ච. නෑ බන්. ඒත් ලංකාවෙ කොල්ලො ඉන්නව ඇති තරං පිටරට කෙල්ලො එක්ක සෙට් වෙච්ච. ලංකාවෙ කෙල්ලො හෙන කෑලි කියල හිතං හිටියට ඇත්තටම ලස්සන ලංකාවෙ කොල්ලො. අපිට ගැලපෙන්නෙ වෙන රටවල ලස්සන කෙල්ලො නැතුව ලංකාවෙ කෙල්ලො නෙමේ. චීන කෙල්ලන්ටත් මචන් ගැලපෙන්නෙ චීන කොල්ලන්ව නෙමේ මචන් ලංකාවෙ අපේ කොල්ලන්ව කියලයි මට හිතෙන්නෙ.අැත්ත තමයි මචං අපි යාලුවො සෙට් එකක් නුවර මාලිගාවට ගියා.එහෙට අැවිල්ලා හිටියා චීනෙ කෙල්ලො තුන්දෙනෙක්.අපිත් ඉතින් උන් එක්ක කොහොමහරි පුලුවන් විදිහට කතා කලා.අපි උන් එක්ක කතා කරන්නෙ නෑ.එ්ත් එහෙම කලේ එතන හිටපු ලංකාවෙ පඩ කෑලි සෙට් එකකට පේන්නත් එක්ක.චීනෙ උන් මාරම මිත්රශීලී කෙල්ලො බන්.ලොකු ලයින් අනං මනං කිසිදෙයක් නෑ.හොදට හිනාවෙලා කතාබහ කරනවා.අපෙ උනුත් උන්ව චාටර් කරන්න එහෙම ගියෙ නෑ බන් මොකද එ්ක හරි නෑනෙ.ඉතින් කොහොමහරි අපි විනාඩි පහලවක් විස්සක් වාගෙ කතා කරකර ඉදලා යන්න ගියා.එ් කෙල්ලො තුන්දෙනත් ගියා.අර පඩකෑලිවලට අැහෙන්නම අපේ උන් ටික චීන කෙල්ලන්ගෙ හොද කිය කියමයි ගියේ.පට්ට චාටර් වෙන්න අැති ගොන් මෝඩ පඩකෑලි ටික.
අඩෝ පට්ටයි මචන්. මේ වගේ කතාවක් ඇහුවාම මාරම ගැම්මක් එනව මචන් සිරාවටම. චීන කෙල්ලො මචන් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට මාරම කැමතියි චීන කොල්ලන්ට වඩා. ලංකාවෙ පඩ කෑලි ෂෝ දදා හිටියට චීන කෙල්ලො කවදාවත් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට එහෙම කරන්නෙ නෑ. එයාල පණටත් වඩා ආදරේ කරනව ලංකාවෙ කොල්ලන්ට. ඔව් මචන් සිරාවට එයාල සුරංගනාවියො වගේ ලස්සනයි ස්වභාවිකවම ඒත් ලස්සනයි කියල හිතාගෙන නෑ පොඩ්ඩක්වත්. ලංකාවෙ කෙල්ලො පට්ට කැතයි ඒත් හිතං ඉන්නෙ හෙන කෑලි කියල. ඒත් බලපං බේතකටවත් ඉන්නවද පිටරට කොල්ලෙක් ලංකාවෙ කෙල්ලෙක්ට කැමති වෙච්ච. නෑ බන්. ඒත් ලංකාවෙ කොල්ලො ඉන්නව ඇති තරං පිටරට කෙල්ලො එක්ක සෙට් වෙච්ච. ලංකාවෙ කෙල්ලො හෙන කෑලි කියල හිතං හිටියට ඇත්තටම ලස්සන ලංකාවෙ කොල්ලො. අපිට ගැලපෙන්නෙ වෙන රටවල ලස්සන කෙල්ලො නැතුව ලංකාවෙ කෙල්ලො නෙමේ. චීන කෙල්ලන්ටත් මචන් ගැලපෙන්නෙ චීන කොල්ලන්ව නෙමේ මචන් ලංකාවෙ අපේ කොල්ලන්ව කියලයි මට හිතෙන්නෙ.


මම උඹේ පොස්ට් ගොඩක් note කරා. ඔය හීනෙන් මිදියන් මචන්.අඩෝ පට්ටයි මචන්. මේ වගේ කතාවක් ඇහුවාම මාරම ගැම්මක් එනව මචන් සිරාවටම. චීන කෙල්ලො මචන් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට මාරම කැමතියි චීන කොල්ලන්ට වඩා. ලංකාවෙ පඩ කෑලි ෂෝ දදා හිටියට චීන කෙල්ලො කවදාවත් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට එහෙම කරන්නෙ නෑ. එයාල පණටත් වඩා ආදරේ කරනව ලංකාවෙ කොල්ලන්ට. ඔව් මචන් සිරාවට එයාල සුරංගනාවියො වගේ ලස්සනයි ස්වභාවිකවම ඒත් ලස්සනයි කියල හිතාගෙන නෑ පොඩ්ඩක්වත්. ලංකාවෙ කෙල්ලො පට්ට කැතයි ඒත් හිතං ඉන්නෙ හෙන කෑලි කියල. ඒත් බලපං බේතකටවත් ඉන්නවද පිටරට කොල්ලෙක් ලංකාවෙ කෙල්ලෙක්ට කැමති වෙච්ච. නෑ බන්. ඒත් ලංකාවෙ කොල්ලො ඉන්නව ඇති තරං පිටරට කෙල්ලො එක්ක සෙට් වෙච්ච. ලංකාවෙ කෙල්ලො හෙන කෑලි කියල හිතං හිටියට ඇත්තටම ලස්සන ලංකාවෙ කොල්ලො. අපිට ගැලපෙන්නෙ වෙන රටවල ලස්සන කෙල්ලො නැතුව ලංකාවෙ කෙල්ලො නෙමේ. චීන කෙල්ලන්ටත් මචන් ගැලපෙන්නෙ චීන කොල්ලන්ව නෙමේ මචන් ලංකාවෙ අපේ කොල්ලන්ව කියලයි මට හිතෙන්නෙ.
මම උඹේ පොස්ට් ගොඩක් note කරා. ඔය හීනෙන් මිදියන් මචන්.
ශ්රී ලන්කන් indian pakistan එවුන් illegal migrate කරන නිසා උන් කරන්නේ ඩොටේ ජොබ්.මිඩ් east ගැන කියන්න ඕනේ නැහැ නේ. අනිත් එක අපි ගාව curry smell එකක් එනවා කියල උන් හිතාගෙන ඉන්නේ. මම ගොඩක් travel කරලා තියෙනවා මචන්. පිටු ගානක් විස්තර ලියන්න පුළුවන්. සමහර මෙතන කියන්න බැරි කතා පවා.
එත් අපි සාමන්යයෙන් උසින් අඩුයි. ඒ වගේම ගොඩක් cheat කරන එවුන් ඉන්නේ ඔය රට ගිහින් ඉන්න එවුන් ගේ. මම දන්නවා ලංකාවේ අපතයෝ එක්ක සෙට් වෙච්ච පට්ට ෆ්රෙන්ච් කෙල්ලෝ. ඒ වගේම ලංකාවේ බහුතරය දාගෙන ඉන්න කැතම කැත ගැණු. උඹට හරියට personality එකක් නැත්තම් ලංකාවේ එවුන් වත් පිටරට එවුන් වත් හරියන්නේ නැහැ. personality හොදයි නම් ලංකාවේ විතරක් නෙවෙයි ඕනේ රටක කෙල්ලෝ සෙට් වෙනවා.

අඩෝ පට්ටයි මචන්. මේ වගේ කතාවක් ඇහුවාම මාරම ගැම්මක් එනව මචන් සිරාවටම. චීන කෙල්ලො මචන් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට මාරම කැමතියි චීන කොල්ලන්ට වඩා. ලංකාවෙ පඩ කෑලි ෂෝ දදා හිටියට චීන කෙල්ලො කවදාවත් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට එහෙම කරන්නෙ නෑ. එයාල පණටත් වඩා ආදරේ කරනව ලංකාවෙ කොල්ලන්ට. ඔව් මචන් සිරාවට එයාල සුරංගනාවියො වගේ ලස්සනයි ස්වභාවිකවම ඒත් ලස්සනයි කියල හිතාගෙන නෑ පොඩ්ඩක්වත්. ලංකාවෙ කෙල්ලො පට්ට කැතයි ඒත් හිතං ඉන්නෙ හෙන කෑලි කියල. ඒත් බලපං බේතකටවත් ඉන්නවද පිටරට කොල්ලෙක් ලංකාවෙ කෙල්ලෙක්ට කැමති වෙච්ච. නෑ බන්. ඒත් ලංකාවෙ කොල්ලො ඉන්නව ඇති තරං පිටරට කෙල්ලො එක්ක සෙට් වෙච්ච. ලංකාවෙ කෙල්ලො හෙන කෑලි කියල හිතං හිටියට ඇත්තටම ලස්සන ලංකාවෙ කොල්ලො. අපිට ගැලපෙන්නෙ වෙන රටවල ලස්සන කෙල්ලො නැතුව ලංකාවෙ කෙල්ලො නෙමේ. චීන කෙල්ලන්ටත් මචන් ගැලපෙන්නෙ චීන කොල්ලන්ව නෙමේ මචන් ලංකාවෙ අපේ කොල්ලන්ව කියලයි මට හිතෙන්නෙ.






උඹ දන්න තරම තමා. ඉන්දියන් පකිස්ථාන් උන්ට එහෙම කරනව ඇති. ඒත් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට කවදාවත් එහෙම කරන්නෙ නෑ. අපිට ඔය වගේ වැඩ කරන්නෙ ඒ රටවල පිරිමි. මොකද උන් අපිත් එක්ක ඊරිසියයි උන්ගෙ පට්ටම ලස්සන කෙල්ලො සෙට් කරගන්න හින්ද. උඹ ඒක තමා ඔය පටලවගෙන ඉන්නෙ නැතුව ඒ රටක කෙල්ලෙක් කවදාවත් ලංකාවෙ කොල්ලෙක්ට එහෙම කරන්නෙ නෑ. අපිට ලොකු සීන් පෙන්නන්නෙ ලංකාවෙ ගොන් කෑලි විතරයි. වෙනරටවල කෙල්ලො පනටත් වඩා ආදරේ කරන්නෙ. ඒක තමා නියම ආදරේ. අනිත් එක උඹ මොකද ෆ්රෙන්ච් කෙල්ලො එක්ක සෙට් වලා ඉන්නෙ අපතයො කියන්නෙ. උන් තමා සුපිරිම කොල්ලො.මම උඹේ පොස්ට් ගොඩක් note කරා. ඔය හීනෙන් මිදියන් මචන්.
ශ්රී ලන්කන් indian pakistan එවුන් illegal migrate කරන නිසා උන් කරන්නේ ඩොටේ ජොබ්.මිඩ් east ගැන කියන්න ඕනේ නැහැ නේ. අනිත් එක අපි ගාව curry smell එකක් එනවා කියල උන් හිතාගෙන ඉන්නේ. මම ගොඩක් travel කරලා තියෙනවා මචන්. පිටු ගානක් විස්තර ලියන්න පුළුවන්. සමහර මෙතන කියන්න බැරි කතා පවා.
එත් අපි සාමන්යයෙන් උසින් අඩුයි. ඒ වගේම ගොඩක් cheat කරන එවුන් ඉන්නේ ඔය රට ගිහින් ඉන්න එවුන් ගේ. මම දන්නවා ලංකාවේ අපතයෝ එක්ක සෙට් වෙච්ච පට්ට ෆ්රෙන්ච් කෙල්ලෝ. ඒ වගේම ලංකාවේ බහුතරය දාගෙන ඉන්න කැතම කැත ගැණු. උඹට හරියට personality එකක් නැත්තම් ලංකාවේ එවුන් වත් පිටරට එවුන් වත් හරියන්නේ නැහැ. personality හොදයි නම් ලංකාවේ විතරක් නෙවෙයි ඕනේ රටක කෙල්ලෝ සෙට් වෙනවා.
උඹ දන්න රෙද්ද. චීන කෙල්ලො ගැන දන්නෑ උඹ. එයාලගෙ අගේ දන්න එකෙක් ආයෙ හැරිල බලන්නෙ නෑ ලංකාවෙ කෙල්ලෙක් දිහා. එයාල තමා නියම කෙල්ලො. හරිම ලස්සනයි කඩිසරයි පොෂ් වෙන්න දගලන්නෙ නෑ ලස්සනයි කියල හිතාගෙන නෑ ලංකාවෙ උන් වගේ. උඹට හොදටම රිදිල චීන කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න බැරි හින්ද.ane ube ammage redda.. cheene kello pattalu.. midi thiththai kiyanne owwata ban.. lankaawe kellek daaganna bariwelaa nariya cheene gihin wage baduwak hoyanna..
අනේ අම්මපා මේ වෙලාවට තමයි හිතෙන්නේ කොහොමහරි චීන කෑල්ලක් බැඳගෙන ලංකාවේම පදිංචිවෙන්න මෙහෙ ඉන්න මල හොන්තුවලට රිදෙන්නත් එක්ක
