කෙල්ල එක්ක කාර් එකේ සැපක් ගන්න...

May 30, 2017
119
26
0
කෙල්ල එක්ක කාර් එකේ සැපක් ගන්න...

මචන්ලා මට කියපන්කො කැල්ල එක්ක කාර් එක නවත්තල එක ඇතුලේ ඉඳන් සැපක් ගන්න පුළුවන් places ටික කොළඹ අවට තියෙන. :rolleyes::rolleyes: දැන් දුවගෙන ඇවිල්ල කියන්න එපා ඉතින් රුම් එකකට පලයන්කෝ අරකයි මේකයි ගාල. රුම් ගිහින් ගන්න ආතල් එක වගේ නෙවෙයි අරක මමයි කෙල්ලයි දෙන්නම අර පොඩි risk එකක් තියෙන ගතියට කැමති. :yes::yes: මේවා ගැන දන්න කරලා තියෙන අය පොඩි places ටිකක් කොටගෙන යන්නකෝ?? ;);) බම්බා, කොල්ලුපිටි, වැල්ලවත්ත වගේ places වලනන් ගොඩක්ම හොඳයි. :cool::cool:
 

FCB

Well-known member
  • Jul 18, 2009
    3,125
    754
    113
    Wellawatta station road behind the bridge
    Dehiwala infront of Barracuda, infront of fraizer ground
    Pamankada Kalyani Road
    Battaramullla parliament road
    Uswatakeiyawa Canal Road


    Yes I have done it all those places :)
     
    • Like
    Reactions: AsahanaKarayaBack

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,636
    67,983
    113
    Mount breeze hotel eke tiyena road ekata eha patte road ekata gihilla nawattapan.ona taram places tiyenawa.idala hitala vahanayak enawa.etakota athal.camera focus karala tiyena gewal issaraha park karanna epa.
     
    • Like
    Reactions: AsahanaKarayaBack

    DJLEOx78

    Well-known member
  • Jun 10, 2012
    7,324
    2,614
    113
    Colombo
    මචන්ලා මට කියපන්කො කැල්ල එක්ක කාර් එක නවත්තල එක ඇතුලේ ඉඳන් සැපක් ගන්න පුළුවන් places ටික කොළඹ අවට තියෙන. :rolleyes::rolleyes: දැන් දුවගෙන ඇවිල්ල කියන්න එපා ඉතින් රුම් එකකට පලයන්කෝ අරකයි මේකයි ගාල. රුම් ගිහින් ගන්න ආතල් එක වගේ නෙවෙයි අරක මමයි කෙල්ලයි දෙන්නම අර පොඩි risk එකක් තියෙන ගතියට කැමති. :yes::yes: මේවා ගැන දන්න කරලා තියෙන අය පොඩි places ටිකක් කොටගෙන යන්නකෝ?? ;);) බම්බා, කොල්ලුපිටි, වැල්ලවත්ත වගේ places වලනන් ගොඩක්ම හොඳයි. :cool::cool:

    පිස්සුද හුට්ටො.. කිසිම වැඩක් කරන්න හොද නැ ඔය හරියෙ රෑට. :angry:
     
    • Like
    Reactions: AsahanaKarayaBack
    May 30, 2017
    119
    26
    0
    Wellawatta station road behind the bridge
    Dehiwala infront of Barracuda, infront of fraizer ground
    Pamankada Kalyani Road
    Battaramullla parliament road
    Uswatakeiyawa Canal Road


    Yes I have done it all those places :)

    ඕව ඔක්කොම හෙන open places නේ බන්. මම මේ අහන්නේ රැට සෙට් වෙන්න නෙවෙයි. :( දවල්ට :lol::lol:
     
    May 30, 2017
    119
    26
    0
    Mount breeze hotel eke tiyena road ekata eha patte road ekata gihilla nawattapan.ona taram places tiyenawa.idala hitala vahanayak enawa.etakota athal.camera focus karala tiyena gewal issaraha park karanna epa.

    පාරේ නම දන්නේ නැද්ද බන්? :rolleyes::rolleyes:
     
    May 30, 2017
    119
    26
    0
    පිස්සුද හුට්ටො.. කිසිම වැඩක් කරන්න හොද නැ ඔය හරියෙ රෑට. :angry:

    ඔෆිස් වෙලාවනේ බන්. අනික රැට නෙවෙයි බන් දවල්ට සෙට් වෙන්න. කෙල්ලව ඔෆිස් එකෙන් අරන් ටක්ගල පැයක විතර ආතල් එකක් දාන්න ට්කගල. :yes::yes:
     

    saminda_1980

    Well-known member
  • Feb 23, 2018
    1,841
    139
    63
    උබල ඇතුලේ කරන්න එවා පිට කරනවා
    පිට කරන ඒවා ඇතුලේ කරනවා.
    ඊට පස්සේ ඔක්කෝම අවුල් කරගන්නවා.
     
    May 30, 2017
    119
    26
    0
    උබල ඇතුලේ කරන්න එවා පිට කරනවා
    පිට කරන ඒවා ඇතුලේ කරනවා.
    ඊට පස්සේ ඔක්කෝම අවුල් කරගන්නවා.

    හැමදාම system එකටම ගිහිල්ල බැහැ බන්. පොඩි ලල් එකක් තියෙන්නත් එපැයි.:rolleyes::rolleyes: