කොරියන් Phone වල කෝල් Drop වෙන ඒක හදන්න Help
කොරියන් Phone වල කෝල් Drop වෙන ඒක හදාගන්න උදව්වක් ඹ්නි.
Phone දෙකක් තියෙනව කොරියන් Samsung S Duos.දෙකේම කෝල් ගත්තහම තත්පර ගාණකින් අැහෙන්නෙ නැතුව යනවා. නැත්නම් කෝල් කට් වෙලා යනවා. 
මම ටිකක් හොයල බැලුවා මේ ගැන. සමහරක් වෙලාවට Software Reinstall කරහම හරියනව.
ඒහෙම හරි යන්නෙත් අහම්බෙන් Phone ඒකක කියල තමයි අාරංචි වුණේ. හදන්න බැහැ කියල තමයි කියන්නෙ මේක. 
Google දෙයියන්ට කිව්වහම පහළ තියෙන ටික හොයල දුන්න. ඒත් මේක Sure නැති නිසා කරන්න මොකක් ද මොකක් ද වගේ.
>>>කොරියන් ෆෝන් වල කෝල් ඩ්රොප් වෙන අව්ල හදමු
>>>Samsung කොරියන් ෆෝන් වල Call drop වෙන එක හදමු
දන්න කෙනෙක් ඉන්නව නම් මේක හරියටම හදාගන්න විධියක් කියන්න.

මම ටිකක් හොයල බැලුවා මේ ගැන. සමහරක් වෙලාවට Software Reinstall කරහම හරියනව.
ඒහෙම හරි යන්නෙත් අහම්බෙන් Phone ඒකක කියල තමයි අාරංචි වුණේ. හදන්න බැහැ කියල තමයි කියන්නෙ මේක. 
Google දෙයියන්ට කිව්වහම පහළ තියෙන ටික හොයල දුන්න. ඒත් මේක Sure නැති නිසා කරන්න මොකක් ද මොකක් ද වගේ.

>>>කොරියන් ෆෝන් වල කෝල් ඩ්රොප් වෙන අව්ල හදමු
>>>Samsung කොරියන් ෆෝන් වල Call drop වෙන එක හදමු
දන්න කෙනෙක් ඉන්නව නම් මේක හරියටම හදාගන්න විධියක් කියන්න.
Last edited: