කොටස්වෙළඳපළ ගනුදෙනු කරන කෙනෙක් උදව් කරනව

turbo121

Active member
  • Apr 9, 2016
    597
    240
    43
    12k wage danna eth danna kalin market ekak kiyana eka gana idea ekak ganna gudietoCSE kiyala web site ekak athi ,thawa theif kiyala ekek elakiri eke dapu threads athi,
    market ekata aththa salli noda real market eka simulate karana web site ekak thina CSE eka thina eka wag euse karala balanna mulin. Stock market eka kiyanne ithiri kirime ginumak neme business ekak.
    eka thamai ban math beluwe, nethnam me pissuwa hoda wenne ne.ai dawasaka enawa.igena gattanam ithin hodai nam kala.nethnm athariya
     

    turbo121

    Active member
  • Apr 9, 2016
    597
    240
    43
    මුලින් 10ක් විතර දාල ටික ටික පුරුදුවෙන්න.

    ow ban.tikak dalal karanwa.issella igena ganna eka watinawa.loku gannak noda podi ganak dala wede alla gannakam,thankx bro