eka thamai ban math beluwe, nethnam me pissuwa hoda wenne ne.ai dawasaka enawa.igena gattanam ithin hodai nam kala.nethnm athariya12k wage danna eth danna kalin market ekak kiyana eka gana idea ekak ganna gudietoCSE kiyala web site ekak athi ,thawa theif kiyala ekek elakiri eke dapu threads athi,
market ekata aththa salli noda real market eka simulate karana web site ekak thina CSE eka thina eka wag euse karala balanna mulin. Stock market eka kiyanne ithiri kirime ginumak neme business ekak.