harida onna..
thanks machooooooo
kotuwak giye naa ban mamahithuwe rep 100 n 100 ta kotu yanawa kiyala .
harida onna..
ubata kauda kiwwe 600ta kotuwak wadi wenawa kiyala![]()
+9 nadda


600 neme 700di ilaga eka wadi wenne
kauda ekekta waradilaa - rep deellaaaa aa asseee meeka pissu loookayakk
![]()
පිස්සුද බන් රෙප් කාලා ඉන්නවයි අපි ඕව ගනන් ගන් නැහැ මචන්muuu pissu huththek ban power eka 0 ,saddei dumai witharak thiyana payiya naginnathi ponnayek bann.....
mage thread eke reply nisaa ubalage rep kapiee yama pilibndha mage balawath kanagaatuwaa machanlaaaaaaaaa.soory wenna ooni
![]()
අඩෝ මටත් ඕකම තමා.![]()