කොන්ඩෙ යන උන් කවුරු හරි මේක පවිච්චි කරල ති&#35

akilar25

Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    කොණ්ඩය යනවා නම් කේෂ මූල තරලය ගාපන්.. නිකම්ම නවතිනවා.. හැබැයි රෑට තමා ගාන්න වෙන්නෙ.. මොකද පුවක් පල් ගඳයි ඒක.. බලු බල්ලෙක්ට ඉන්න බෑ ළඟ පාතක ගාපුවම.. හැබැයි ප්‍රතිපල 100%යි..:) මම තවම සතියයි ගාන්න අරන්.. කොණ්ඩෙ ඇද්දත් කැඩෙන්නෑ.. මට දැන් අවුල් කොන්ඩෙ යන්නෙ නැති එකට..:lol:

    ;);)
     

    jmzsl

    Well-known member
  • Apr 6, 2013
    4,327
    806
    113
    38
    kandy
    mokakda machan e seen eka?

    PRP therapy kyala kyanne. Search karala balapan. Umbata hariyatama hariyana treatment eka mokakda kyala danaganna dokek hamba weyan. Matanam minoxidil walin konde awa masa dekak giyet na. Nawattapuwama aya yaida danna habai
     

    jmzsl

    Well-known member
  • Apr 6, 2013
    4,327
    806
    113
    38
    kandy
    මචන් මම අද ගියා ලංකා හොස්පිටල් එකට මේ සම්බන්ධයෙන් බෙහෙත් ගන්න.
    ඩොකා හොද බුලට් එකක් කියලා තේරුණා.

    මෙහෙම තමා කිව්වේ.!

    දැනට යම් කිසි ලෙඩකට බෙහෙත් ගනිමින් සිටිනවද ? එහෙම නැත්තම් මීට කලින් ස්ර්ජරි එකකට මුහුණ දුන්නද?
    දැනට ගන්න බෙහෙත් වර්ග.....
    කොන්ඩේ යන්න පටන් අරන් කොච්චර කල්ද?..මීට පෙර මේ සදහා බෙහෙත් අරන් තිබේද?
    ( විටමින් E නිකන් ගත්තා කියලා පලක් නෑලූ )
    මේක ලෙඩක් නෙවේ පුතා.මේක වෙන්නේ පිරිමි අයගේ ටෙස්ටො...හෝමෝන ක්‍රියාකාරිතවය වෙනස් වීම මත.
    දැනට පවතින ලෙඩ යම් හෙයකින් බලපාන්න පුලුවන්ලු.

    තයිරොඩ්යිඩ් ටෙස්ට් එකක් /ලේ ටෙස්ට් එකක්/තව මොකක් දෝ ඕනී කිවා..ඒවා වෙනස් නම් එකිනෙකට ඇත්තටම හේතුව කියන්න පුලුවන් කීවා.



    බෙහෙත - MINOXIDIL Tropical solution USP 5%

    පාවිචිචි කරන පිලිවෙල-
    දවසට දෙවරක්, දැනට කොන්ඩේ ගිහින් තියෙන පැති වලට , හරියටම මිලීලීටර් දෙකක් ස්ප්‍රේ කරලා හොදට මසාජ් කරන්න කීවා! ( පලමු මස බාවිතයේන් සාර්තක ප්‍රතිපල අත්වේ නම් ඉදිරියට නොකඩවා මාස 3 ක් , ඔක්කෝම මාස 4 ක්.

    වැදගත්- හරියටම මිලීලීටර් දෙකක් පමණි /පාවිච්චියෙන් පසු අත් සෝද ගන්න./හිස් කබල ආශිතව පමණි.


    කොල්ලනේ , බෙහෙත කීයද කියලා දැන ගන්න කොට අපරාදේ ගන්නේ කියලා හිතෙනවා යකෝ....

    රුපියල් 4600 /= ක් යකෝ...... :( (මාසේකට පමණි)

    :baffled: :angry: :eek:

    PRAY FOR ME !

    4600k yako mata 2400k witara gye. Spray eka 1800 ganak. Ithuru tika tablet walata
     

    .amda

    Well-known member
  • Jun 13, 2012
    11,079
    866
    113
    Colombo
    41ekoxjR7WL._SY355_.jpg


    menna meka hodai. mama use karanawa.
    Helmat ekata konde tikak yanna gattha.
    meka gannawa dan aulak na wage.
    habai niyapothu ehemath wawenawa ho gaala..
    :rofl::rofl::rofl::rofl:

    tablets tiyenne
    Tablets 30k tiyenawa..
    2700 da koheda meka.
    Dawasata eka gaane maasa 3k beela natara karanna one..
     
    Last edited:

    Onda_AX1

    Well-known member
  • Jul 17, 2015
    1,411
    133
    63
    4600k yako mata 2400k witara gye. Spray eka 1800 ganak. Ithuru tika tablet walata

    monoxidil 60ml eka 1600ta thynawa..brand eka mathka na..eka hdata weda kara mata..spray use kranna epa therumak na scalp eka focus krnna amarui.
     

    udana.udayanga

    Junior member
  • Jun 20, 2016
    99
    7
    8
    Kadawatha
    monoxidil 60ml eka 1600ta thynawa..brand eka mathka na..eka hdata weda kara mata..spray use kranna epa therumak na scalp eka focus krnna amarui.

    ekak thiyenawa 4600ta eka rathu paata loku pettiyaka enne. anika 1800k wage eka sudu paata pettiyka enne. phamacist kiwwa rathu eka genichcha aya hodai kiwwa kiyala. godak effective kiyala. :dull::dull:
     

    Onda_AX1

    Well-known member
  • Jul 17, 2015
    1,411
    133
    63
    ekak thiyenawa 4600ta eka rathu paata loku pettiyaka enne. anika 1800k wage eka sudu paata pettiyka enne. phamacist kiwwa rathu eka genichcha aya hodai kiwwa kiyala. godak effective kiyala. :dull::dull:

    ewa kathandara..sudu pettiye eka aran gapan..mage konde awa masayak gaddi konde adu ekek kiyala hoyanna bari tharamata
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    ekak thiyenawa 4600ta eka rathu paata loku pettiyaka enne. anika 1800k wage eka sudu paata pettiyka enne. phamacist kiwwa rathu eka genichcha aya hodai kiwwa kiyala. godak effective kiyala. :dull::dull:

    ebay eke masa 6k tama 72$ ban, but lankawata ship karanna belu, rata idan ena ekekta kiyala genna ganna wenne
     

    Onda_AX1

    Well-known member
  • Jul 17, 2015
    1,411
    133
    63
    ebay eke masa 6k tama 72$ ban, but lankawata ship karanna belu, rata idan ena ekekta kiyala genna ganna wenne

    kirkland da mokadda ekada? sellerta msg ekak dapan ewai..ape ekek genawa USA walin ebay through..60ml*6..eka bottle ekakata 1200 gane wage giye..ewannema naththam kapruka eken genen..
     

    keerthi.mac

    Well-known member
  • Dec 8, 2010
    2,845
    429
    83


    මම දන්නා විදිහට නම් බාහිරින් කරන අලේප කිසිම දෙකින් ඕකට වැඩක් වෙන්නේ නැහැ. මමත් අර කෙශමුල එක ඔලුව පඩ ගඳ ගගහා ගාගෙන ගියා මාස තුනක් විතර. ලජ්ජ්වේ බැහැ. ලොකු ප්‍රතිපලයක් නැහැ.

    නමුත් දැනට දැනගෙන තියන දේවල් අනුව නම් ඇගේ තියන උෂ්ණ ගතිය නිසා කොන්ඩේ යනවා කියලා දැනගෙන තියෙන්නේ. කිරියේ ඉදිරියේ රාලගෙනුත් උපදෙස් ගත්තා. මගෙත් දැන් නහුතෙට ගිහින් තියෙන්නේ. ඒ කියන්නේ කෙනෙක් කතා කරද්දී මුගේ මේ වයසට මෙච්චර කොන්ඩේ ගිහින්ද කියලා දෙතුන් පාරක් ඔලුව දිහා බලනවා අහන්නේ නැතුව.:dull:. ගණන් ගන්නේ නැතුව හිටියත් මොකෙක් හරි හම්බුනහම හිත පොඩ්ඩක් අප්සට් යනවා.

    මම හිතාගෙන ඉන්නේ

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1747290

    ඔන්න ඔය thread එකේ තියන පාන් ලෙල්ලෙන් හදන බේත හදාගෙන බලන්න. මේක ගැන කලින් අහල තිබ්බත් හදා ගන්න හම්බුනේ නැහැ. මේ බේත මුලින්ම ගිහින් තිබ්බේ හෙළ බොදු පියුම සඟරාවේ. ඇත්තම කියනවා නම් මිට අවුරුද්දකට විතර කලින් කවුරු හරි කෙනෙක් විරේක බේත් ගැන අහද්දී Paralk කියන member තමා ඕක කට්ටියට කියවන්න දාලා තිබ්බේ. මේ වෙලාවේ එක මතක් කරන්න ඕනේ. :). මේක ඇගේ තියන අයින් වෙච්ච නැති අපද්‍රව්‍ය ගොඩක් ගලවලා අරින විරේක බේතක් විදිහට වැඩ කරනවා.

    හෙළ බොදු පියුම 41 වෙනි කලාපය

    මේකේ තමා තියෙන්නේ මුල්ම ලිපිය.

    හෙළ බොදු පියුම 56 වෙනි කලාපය

    මේ මාසේ කලාපයේත් බේත ගැන සහ රාල බේත හදන හැටි ගැන විස්තරයක් දාලා තිබ්බ.

    මගේ අදහස ඇගට අගුනයකුත් නැති නිසා, මහ ලොකු අමාරුවකුත් නැති නිසා ඉඩ තියන වෙලාවක කළමනා ටික ලෑස්ති කරගෙන මේක හදාගෙන බලන්න. කැමති නම් උඹත් try කරලා බලපන්.

    reply එක උඹේ thread එකට එච්චර අදාළ නැතුව ඇති. ඒත් මම මේ බේත හරි ගියොත් අනිවා දාන්නම්.
     

    Onda_AX1

    Well-known member
  • Jul 17, 2015
    1,411
    133
    63


    මම දන්නා විදිහට නම් බාහිරින් කරන අලේප කිසිම දෙකින් ඕකට වැඩක් වෙන්නේ නැහැ. මමත් අර කෙශමුල එක ඔලුව පඩ ගඳ ගගහා ගාගෙන ගියා මාස තුනක් විතර. ලජ්ජ්වේ බැහැ. ලොකු ප්‍රතිපලයක් නැහැ.

    නමුත් දැනට දැනගෙන තියන දේවල් අනුව නම් ඇගේ තියන උෂ්ණ ගතිය නිසා කොන්ඩේ යනවා කියලා දැනගෙන තියෙන්නේ. කිරියේ ඉදිරියේ රාලගෙනුත් උපදෙස් ගත්තා. මගෙත් දැන් නහුතෙට ගිහින් තියෙන්නේ. ඒ කියන්නේ කෙනෙක් කතා කරද්දී මුගේ මේ වයසට මෙච්චර කොන්ඩේ ගිහින්ද කියලා දෙතුන් පාරක් ඔලුව දිහා බලනවා අහන්නේ නැතුව.:dull:. ගණන් ගන්නේ නැතුව හිටියත් මොකෙක් හරි හම්බුනහම හිත පොඩ්ඩක් අප්සට් යනවා.

    මම හිතාගෙන ඉන්නේ

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1747290

    ඔන්න ඔය thread එකේ තියන පාන් ලෙල්ලෙන් හදන බේත හදාගෙන බලන්න. මේක ගැන කලින් අහල තිබ්බත් හදා ගන්න හම්බුනේ නැහැ. මේ බේත මුලින්ම ගිහින් තිබ්බේ හෙළ බොදු පියුම සඟරාවේ. ඇත්තම කියනවා නම් මිට අවුරුද්දකට විතර කලින් කවුරු හරි කෙනෙක් විරේක බේත් ගැන අහද්දී Paralk කියන member තමා ඕක කට්ටියට කියවන්න දාලා තිබ්බේ. මේ වෙලාවේ එක මතක් කරන්න ඕනේ. :). මේක ඇගේ තියන අයින් වෙච්ච නැති අපද්‍රව්‍ය ගොඩක් ගලවලා අරින විරේක බේතක් විදිහට වැඩ කරනවා.

    හෙළ බොදු පියුම 41 වෙනි කලාපය

    මේකේ තමා තියෙන්නේ මුල්ම ලිපිය.

    හෙළ බොදු පියුම 56 වෙනි කලාපය

    මේ මාසේ කලාපයේත් බේත ගැන සහ රාල බේත හදන හැටි ගැන විස්තරයක් දාලා තිබ්බ.

    මගේ අදහස ඇගට අගුනයකුත් නැති නිසා, මහ ලොකු අමාරුවකුත් නැති නිසා ඉඩ තියන වෙලාවක කළමනා ටික ලෑස්ති කරගෙන මේක හදාගෙන බලන්න. කැමති නම් උඹත් try කරලා බලපන්.

    reply එක උඹේ thread එකට එච්චර අදාළ නැතුව ඇති. ඒත් මම මේ බේත හරි ගියොත් අනිවා දාන්නම්.

    na mchn..doc kenekgen ahanna..

    minoxidil topical solution gana..

    math kesha muula tharalaya anan manan gawa melo wadak une na..

    minoxidil masa 2i use kare..konde adu ekekda kiyalawath hoyanna bari tharam result ekak awa..eke ekkenata respond karana widiya wenas wei..mata nam supiriyatama weda kara.
     

    keerthi.mac

    Well-known member
  • Dec 8, 2010
    2,845
    429
    83
    na mchn..doc kenekgen ahanna..

    minoxidil topical solution gana..

    math kesha muula tharalaya anan manan gawa melo wadak une na..

    minoxidil masa 2i use kare..konde adu ekekda kiyalawath hoyanna bari tharam result ekak awa..eke ekkenata respond karana widiya wenas wei..mata nam supiriyatama weda kara.

    ඕක මම ගාන්න හදලත් නැවැත්තුවේ, දිගටම ගෑවොත් හොඳ ප්‍රතිපල තියනවා. ඒත් නැවත්තුවොත් තියන ටිකත් යනවා කියලා අහලා තියන නිසා. නිකම් නෙමෙයි පාවිච්චි කරපු කීප දෙනෙක්ම කියපු නිසා. ඕක ඔක ගොඩක් හොඳ බෙහෙතක් කොන්ඩේ එන්න. ඒත් යන එක නවත්තන්න බහ කියලා අහලා තියෙන්නේ නම්. මම මේ බේත හදාගෙන පාවිච්චි කරලා බලනවා මචන්. හරි ගියෝත් ප්‍රතිපල දාන්නම්.
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    kirkland da mokadda ekada? sellerta msg ekak dapan ewai..ape ekek genawa USA walin ebay through..60ml*6..eka bottle ekakata 1200 gane wage giye..ewannema naththam kapruka eken genen..

    man order kala eka parak ban seller refund kala passe ewanna be kyala, kapruka try karanna ona
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland
    na mchn..doc kenekgen ahanna..

    minoxidil topical solution gana..

    math kesha muula tharalaya anan manan gawa melo wadak une na..

    minoxidil masa 2i use kare..konde adu ekekda kiyalawath hoyanna bari tharam result ekak awa..eke ekkenata respond karana widiya wenas wei..mata nam supiriyatama weda kara.

    thama ganawada ? minoxidil nawattuwama ekata awa konde giye nadda?
    oke kiyana widihata minoxidil nisa regrow wena hair eka nawattuwama apahu shed wenawa.

    ganna ganiddi increased hair shedding awe nadda? scalp itchiness ?
    mama use karala oluwe dandruff wage henata awa ban. sudu paatata
     

    Onda_AX1

    Well-known member
  • Jul 17, 2015
    1,411
    133
    63
    thama ganawada ? minoxidil nawattuwama ekata awa konde giye nadda?
    oke kiyana widihata minoxidil nisa regrow wena hair eka nawattuwama apahu shed wenawa.

    ganna ganiddi increased hair shedding awe nadda? scalp itchiness ?
    mama use karala oluwe dandruff wage henata awa ban. sudu paatata

    ubata allergic mchn oka ganna epa..wena brand ekak try karala balanna samaharawita hari yai..

    mata podi kasana seen ekak thibba..eka ganak na..chuuttai..

    mage masa 2n supiriyata konde awa..ita passe nawaththuwa..masa 6k withara iddi thama aye konde adui adui wage danune..ita passe aye masa 2k use kara..aye regrow una..dan nawaththala inne..yanne na..nawaththala 4months wage..aye yaddi aye ganawa..samaharunta respond karanna masa 6k withara gannwa kiyala doc qwa..(specialist)..minoxidil ganawanam/allergic wenne naththam konde awath nathath eka digata masa 6k use karanna kiyana ekai porage advise eka.
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    ubata allergic mchn oka ganna epa..wena brand ekak try karala balanna samaharawita hari yai..

    mata podi kasana seen ekak thibba..eka ganak na..chuuttai..

    mage masa 2n supiriyata konde awa..ita passe nawaththuwa..masa 6k withara iddi thama aye konde adui adui wage danune..ita passe aye masa 2k use kara..aye regrow una..dan nawaththala inne..yanne na..nawaththala 4months wage..aye yaddi aye ganawa..samaharunta respond karanna masa 6k withara gannwa kiyala doc qwa..(specialist)..minoxidil ganawanam/allergic wenne naththam konde awath nathath eka digata masa 6k use karanna kiyana ekai porage advise eka.

    minoxidil nikamma ganna hoda nelu neda ban monada shampo wagayak ehemat tiyanawalu use karanna etakota oa kasana leda dandruff ow ennet nelu tawa results wedi karaganna tables ehemat tynawalu ban,
     

    roshan.88

    Junior member
  • Jan 29, 2015
    145
    12
    18
    MATANM OYA AKAK VATH HRY GIYE NA.PASSE BATTARAMULLE PLACE AKENE TRANCEPLANT KARA
    MELOVA RAHAK NA NALALATA IRATU GAHUWA VAGE DN.DHI KIYALA PLACE AKAK THIYANAVA AKATA GIYAMA AVULA HADANNA 450000 ILLUWA
    DANNA PINVATHEK INNAVADA ASIRI AKE HAIRTRANCEPLANT KARANA DOKEK KAVRU HRY
     

    Onda_AX1

    Well-known member
  • Jul 17, 2015
    1,411
    133
    63
    minoxidil nikamma ganna hoda nelu neda ban monada shampo wagayak ehemat tiyanawalu use karanna etakota oa kasana leda dandruff ow ennet nelu tawa results wedi karaganna tables ehemat tynawalu ban,

    ehema ekak na mchn..hoda shampoo ekak gana eka effective..konde yanawanam loreal da mokadda shampoo ekak thynawa eka use karapan minoxidil eka..mn heta photo ekak dannam..mn use krnawa niyamai(doca thama recommend kare..mamath nikn ganna patan gaththe na :) )
    habai shampoo ekath 2500i..masa 3k use karanna puluwan shampoo eka.
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    ehema ekak na mchn..hoda shampoo ekak gana eka effective..konde yanawanam loreal da mokadda shampoo ekak thynawa eka use karapan minoxidil eka..mn heta photo ekak dannam..mn use krnawa niyamai(doca thama recommend kare..mamath nikn ganna patan gaththe na :) )
    habai shampoo ekath 2500i..masa 3k use karanna puluwan shampoo eka.

    ela dapan, maat uba wage nawatta nawatta deparak gewa, den awurudu 2 kin witara gewema ne, ayet awul wigena wage yanne enisa patan ganna ona, man kaprukalata ebay link ekak yewwa gennanna puluwanda balanna, ube shampoo ekat dapan aye patan ganna ona maat ganna,

    man issara gatte trenz hair walin 5000i gini ganan unge