කොන්ඩේ හදන්න වැපුර හොඳ product එක මොකක්ද? Hair Cream/ Gel?

EzioAuditore

Well-known member
  • Jul 2, 2023
    1,494
    953
    113
    Hair cream/ gel කොණ්ඩෙට ගාන එකේ side effects තියෙනවද බන්? (කොන්ඩේ යන සීන් එහෙම?) අව්ලක් නැතුව පාවිච්චි කරන්න පුළුවන් හොඳ brand මොනවද?
     

    EzioAuditore

    Well-known member
  • Jul 2, 2023
    1,494
    953
    113
    Bump

    Bump
    ------ Post added on Apr 8, 2024 at 6:23 PM

    Bump
    ------ Post added on Apr 8, 2024 at 6:28 PM
     

    Flappybird

    Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,816
    113
    Earth
    මන් ගත්තා Styling powder එකක්.. ඒක අවුලක් නෑ..එළියට යද්දි විතරයි use කරන්නෙ
     

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,145
    1
    28,742
    113
    The solution is based on holding power (the hours) and the ability to rework. If you take a shower at the end of the day, no issues at all.
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    Rontmir

    Well-known member
  • May 27, 2021
    7,775
    11,795
    113
    මහනුවර
    Hair cream/ gel කොණ්ඩෙට ගාන එකේ side effects තියෙනවද බන්? (කොන්ඩේ යන සීන් එහෙම?) අව්ලක් නැතුව පාවිච්චි කරන්න පුළුවන් හොඳ brand මොනවද?
    Serum danawanam L'Oreal hoday
    Vax wage nam Taft hoday. Keune clay ekath maru habay ganan.