Ai bn me? Ape unta maara ammak thiyenne ape rate kiyala pennaganna..oya seen ekamai manike mage hithe sinduvatath kare...ethanatath gihin gehuva proud to be a srilankan kiyala....Heenamane kiyanne ape unge ane manda....
Ai bn me? Ape unta maara ammak thiyenne ape rate kiyala pennaganna..oya seen ekamai manike mage hithe sinduvatath kare...ethanatath gihin gehuva proud to be a srilankan kiyala....Heenamane kiyanne ape unge ane manda....