උට internet හිටන් තිබුන.. මට ඉස්සර මාර magic වගේ.. අපේ dad ඒ දවස් වල මාලදිවයිනේ හිටියේ.. එහෙන් ගෙනාව hifi setup එකක් පොරට දීල P3 machine එකක් ගත්තා.. 2006 දී. 4mb vga, 128 MB ram, 20 gb HDD, p2 processor. මේකේ දවසක් hard එක ගියා.. පස්සේ 1.9 GB hard එකක් use කරා සෑහෙන කාලයක්.. windows xp වලට යන්නේ 700 mb ද කොයිදොනේ.. විජය පරිගණක, roo cd වලින් තම ගොඩක් දේවල් ඉගෙනගත්තේ..
මම නම් ඉස්සලම ඇල්ලුවේ 3වසරෙදි .. සුද්දෙක්ගේ lap එකක්![]()




1998 මුලින්ම හම්බ උන PC එක. Intel Pentium 133Mhz PC එකක්![]()

me too...![]()

බලහන් මේ වේ* පද හදනවා![]()
