කොරොනත් එක්ක porn වලට පට්ට ඇඩික් වෙලා !

prasanna1992

Well-known member
  • Apr 18, 2018
    1,505
    2,474
    113
    කොලොම්තොට
    කොරොනත් එක්ක porn වලට පට්ට ඇඩික් වෙලා !
    දවසගානේ බැලුවා දවසට පැයක් අනිවාර්යෙන් පෝන් සයිට්වලට නෙවෙයි ටෙලිග්‍රෑම් චැනල්වලට ජොයින් වෙලා...
    දැන් බලන්නේ නැතුව දවස් 6 යි!
    2021-12-31 ඉදන්
    Sex වලි න් ගොඩක් ඈත් වුණා කොරෝනා හින්දා.. ඒකයි මන් porn addicted හිතන්නේ
     

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    කොරොනත් එක්ක porn වලට පට්ට ඇඩික් වෙලා !
    දවසගානේ බැලුවා දවසට පැයක් අනිවාර්යෙන් පෝන් සයිට්වලට නෙවෙයි ටෙලිග්‍රෑම් චැනල්වලට ජොයින් වෙලා...
    දැන් බලන්නේ නැතුව දවස් 6 යි!
    2021-12-31 ඉදන්
    Sex වලි න් ගොඩක් ඈත් වුණා කොරෝනා හින්දා.. ඒකයි මන් porn addicted හිතන්නේ
    month ekak wage karala meke daapan prathipala. godak ewata focus karanna puluwan .oya wage godak benefits kianawa :D
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,610
    1
    32,362
    113
    - උඩරට -
    shocked oh my god GIF
     
    • Haha
    Reactions: kinkon