kochcara ekak da ban,,,,kello melo rahak naa ban...single hitahan.... anna panna karahan..sira love epa ... hodama kellek sure ma hamba wenakan ...mama danuwath wa mama daka la naa hoda kello... dakke ekama kello dennay ...lol un dennath dan badinna yanawa..wasanaawata ma hamba unothin misak dan nam inne fictional katussiyo
![]()
oya sn eke math hitya kollo...kello melo rahak na ubata neethi daagena innwa num
eeka e nati widihata hada ganna oone
Sira love kiyanne ban mehemai..uba danuwathwa honda kello dakala nati unata man num danata hondma honda kello 2k dakala tiyanwa..eeketm machn e 2ma mata aulak tiyanwa
ekak naadayek wenwa
anith eka mata wada wadi mal
kohomath mage oya love sn na ban..ookwa karanna salli na
love kiyana eka wenama subject ekak ban..sira love eka hitata wadinakal ma inna oone
ooka bonna oona prashnayk 








. උන්ට ඕන බැන්දට පස්සේ දුක් විදින්නේ නැතුව ඉන්න.. ඒකට උන්ට වරදක් කියන්නත් බෑ...


