කොල්ලෙක්ගේ සිරා Love එක - (වටිනවා කරන එවුන්ට)

~MK~

Well-known member
  • Sep 1, 2009
    5,789
    247
    83
    Earth
    අද කාලේ හැටියට මෙහෙම ඉන්න එකෙක්වත් හොයා ගන්න හම්බවෙන් නෑ අනික මේක අද කාලේ කෙල්ලන්ටත් අදාලයි සෑබෑම තත්වෙනම් මේවා එන්න එන්න වැඩි වෙනව මිසක් අඩු වෙන්නේ නෑ:(
     

    Mr.Feel

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    2,375
    344
    83
    don't ever trust girls

    අද කාලේ හැටියට මෙහෙම ඉන්න එකෙක්වත් හොයා ගන්න හම්බවෙන් නෑ අනික මේක අද කාලේ කෙල්ලන්ටත් අදාලයි සෑබෑම තත්වෙනම් මේවා එන්න එන්න වැඩි වෙනව මිසක් අඩු වෙන්නේ නෑ:(



    :):):) mEka thamay aththa...mun ta teren ne sira love karala kela unaama ....ona ma deyak 50 50 karanna ona ..nattam pawathmak naa... mamath walak wath nobala hitapu ekek thamay love kiya kiya :no::no::no::no: podi kaalayay owwaa.... pawathmakata nam ...salli thamay mata dakina widihata kocchara bana talks dammath .,.. :oo::oo:
     

    Nohim Ys

    Well-known member
  • පොඩි කමට මූ දන්න දේවල් :yes::yes::yes:;)
    මම හරි හපනෙක් නේ.

    don't ever trust girls
    :baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled:

    අද කාලේ හැටියට මෙහෙම ඉන්න එකෙක්වත් හොයා ගන්න හම්බවෙන් නෑ අනික මේක අද කාලේ කෙල්ලන්ටත් අදාලයි සෑබෑම තත්වෙනම් මේවා එන්න එන්න වැඩි වෙනව මිසක් අඩු වෙන්නේ නෑ:(
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    අපි ජීවත් වෙන්නෙ එහෙම සමාජයක කියලා මමත් පිලිගන්නවා බං



    :):):) mEka thamay aththa...mun ta teren ne sira love karala kela unaama ....ona ma deyak 50 50 karanna ona ..nattam pawathmak naa... mamath walak wath nobala hitapu ekek thamay love kiya kiya :no::no::no::no: podi kaalayay owwaa.... pawathmakata nam ...salli thamay mata dakina widihata kocchara bana talks dammath .,.. :oo::oo:

    අනේ මංදා බං
    :sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::oo::oo::oo::oo:
    :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
     

    BIG BOSSMAN

    Well-known member
  • Jan 27, 2010
    1,271
    116
    63
    බුදුන්ගේ දේශය


    :):):) mEka thamay aththa...mun ta teren ne sira love karala kela unaama ....ona ma deyak 50 50 karanna ona ..nattam pawathmak naa... mamath walak wath nobala hitapu ekek thamay love kiya kiya :no::no::no::no: podi kaalayay owwaa.... pawathmakata nam ...salli thamay mata dakina widihata kocchara bana talks dammath .,.. :oo::oo:

    ඔන්න ඔතන තමයි බොසාත් ඇණගත්තේ
    smiley-bangheadonwall-yellow.gif
    ඉස්සරකාලේ වගේ ඇස්වලින් කරන ඒවා දැන් විහිලු :no: ඔව් සල්ලි නැතුවත් බෑ, ලුණුයි බතුයි රසකතා විතරයි. කොළඹ කෙල්ලො නෙවෙයි දැන් ඉන්න ගම්වල කෙල්ලො පවා හෙණ මීටර් :shocked::yes:
     

    Nohim Ys

    Well-known member
  • ඔන්න ඔතන තමයි බොසාත් ඇණගත්තේ
    smiley-bangheadonwall-yellow.gif
    ඉස්සරකාලේ වගේ ඇස්වලින් කරන ඒවා දැන් විහිලු :no: ඔව් සල්ලි නැතුවත් බෑ, ලුණුයි බතුයි රසකතා විතරයි. කොළඹ කෙල්ලො නෙවෙයි දැන් ඉන්න ගම්වල කෙල්ලො පවා හෙණ මීටර් :shocked::yes:

    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
    :baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled: