don't ever trust girls
අද කාලේ හැටියට මෙහෙම ඉන්න එකෙක්වත් හොයා ගන්න හම්බවෙන් නෑ අනික මේක අද කාලේ කෙල්ලන්ටත් අදාලයි සෑබෑම තත්වෙනම් මේවා එන්න එන්න වැඩි වෙනව මිසක් අඩු වෙන්නේ නෑ![]()


mEka thamay aththa...mun ta teren ne sira love karala kela unaama ....ona ma deyak 50 50 karanna ona ..nattam pawathmak naa... mamath walak wath nobala hitapu ekek thamay love kiya kiya 


podi kaalayay owwaa.... pawathmakata nam ...salli thamay mata dakina widihata kocchara bana talks dammath .,.. 
පොඩි කමට මූ දන්න දේවල්![]()



















Don't doubt Ur self machan. Change Ur habits(Attitude) & start to believe on Ur selfhmmm!!! I doubt bt my self![]()
![]()

uba nana machan amulika attha kiyala thiyenne machan![]()










මම හරි හපනෙක් නේ.පොඩි කමට මූ දන්න දේවල්![]()
don't ever trust girls






අද කාලේ හැටියට මෙහෙම ඉන්න එකෙක්වත් හොයා ගන්න හම්බවෙන් නෑ අනික මේක අද කාලේ කෙල්ලන්ටත් අදාලයි සෑබෑම තත්වෙනම් මේවා එන්න එන්න වැඩි වෙනව මිසක් අඩු වෙන්නේ නෑ![]()






mEka thamay aththa...mun ta teren ne sira love karala kela unaama ....ona ma deyak 50 50 karanna ona ..nattam pawathmak naa... mamath walak wath nobala hitapu ekek thamay love kiya kiya
podi kaalayay owwaa.... pawathmakata nam ...salli thamay mata dakina widihata kocchara bana talks dammath .,..
![]()

















mEka thamay aththa...mun ta teren ne sira love karala kela unaama ....ona ma deyak 50 50 karanna ona ..nattam pawathmak naa... mamath walak wath nobala hitapu ekek thamay love kiya kiya
podi kaalayay owwaa.... pawathmakata nam ...salli thamay mata dakina widihata kocchara bana talks dammath .,..
![]()
ඔව් සල්ලි නැතුවත් බෑ, ලුණුයි බතුයි රසකතා විතරයි. කොළඹ කෙල්ලො නෙවෙයි දැන් ඉන්න ගම්වල කෙල්ලො පවා හෙණ මීටර් 

ඔන්න ඔතන තමයි බොසාත් ඇණගත්තේඉස්සරකාලේ වගේ ඇස්වලින් කරන ඒවා දැන් විහිලු![]()
ඔව් සල්ලි නැතුවත් බෑ, ලුණුයි බතුයි රසකතා විතරයි. කොළඹ කෙල්ලො නෙවෙයි දැන් ඉන්න ගම්වල කෙල්ලො පවා හෙණ මීටර්
![]()














හ්ම්ම් කතාව ඇත්ත වගේ. ++රෙප්


මටනම් ඔය සිර love සීන් හරියන්නේ නෑ.. ඕනෙම එකක් ටික කාලෙකට විතරයි![]()
