cerave.lk kiyala ekka thinawa. eka hondada dan na ne bn
මචන් පුලුවන්නම් ඔන්ලයින් නැතුව ගිහින් ගන්න. අනිවා ගන්න කලින් barcode scan කරන්න. Made in India නම් ගන්න එපා තේරුමක් නෑ.
cerave.lk kiyala ekka thinawa. eka hondada dan na ne bn
උඹ gay කියල නොදැන කෙල්ලො ඇන්ටිල උඹව ලයින් කරගන්න හදල නැද්ද?
කෙල්ලෝ නම් ලයින් කරනවා බන්. ගනන් ගන්නෑ මන්
ඉටිකිරිස් කෙල්ලෙක් දැක්කත් සෘජු වෙනනෙ නැද්ද කළුවොකෙල්ලෝ නම් ලයින් කරනවා බන්. ගනන් ගන්නෑ මන්