කොල්ලෝ ජීවිතය කෙලවගන්නේ කොහොමද?

EdNygma

Well-known member
  • Nov 20, 2016
    5,603
    13,443
    113
    ඕනවට වඩා මිනිස්සු විශ්වාස කරන්න ගිහින්
    ඕනවට වඩා මිනිස්සුන්ට නම්‍යශීලි වෙන්න ගිහින්
    ඕනවට වඩා මිනිස්සුන්ට available වෙන්න ගිහින්
     

    olutanji

    Well-known member
  • Sep 5, 2022
    2,163
    1,593
    113
    kellek nikan iddi uberlta set da? mtnm aduma tarame eki asa dwth krn ona, nikn iddi monuthkd bn
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,418
    113
    මැදමහනුවර
    ඕනවට වඩා මිනිස්සු විශ්වාස කරන්න ගිහින්
    ඕනවට වඩා මිනිස්සුන්ට නම්‍යශීලි වෙන්න ගිහින්
    ඕනවට වඩා මිනිස්සුන්ට available වෙන්න ගිහින්
    කෙටියෙන් කියපං දෙක පුන්න ගිහිං කියලා
     

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    ගොබ්බ දෙමවුපියන් ළඟ ඉපදීම.
    ඒ කියන්නේ දෙමවුපියන්ට කරගන්න බැරි වෙච්ච targets ළමයින්ගෙන් කර ගන්න ගිහිල්ලා කෙල වෙනවා.

    Dubai, korea වගේ ගිහින් සල්ලි හම්බ කරන පිස්සුව අනිත් එක... සල්ලි ඕන තමයි. හැබැයි පිස්සො වගේ සල්ලි හම්බ කරන්න ඕන නෑ. Solid foundation එකක් මුලින්. දා ගන්න ඕන ඒකට. Degree එකක් ගන්න එක හොඳ plan එකක්.
     

    LZP1992

    Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,694
    6,015
    113
    @ගෙදර
    අම්මා තාත්තා වුනත් දෙයක් කරපන් / නවත්තපන් කියනවා නම්
    100 පාරක් හිතපං ඒකෙන් තමන්ට මොනවද වෙන්නේ කියන එක
    මොකද ලෙසටම කෙල වුනාම අම්මා තාත්තාත් නෑ
    අත්දැකිමෙන් කියන්නේ :yes:

    අනික,
    කෙල්ලෝ කොල්ලේ වෙනසක් නෑ
    ඇති දා ‍රැදෙනවා
    නැති දා මග අරිනවා :yes:
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    මගේ සත දෙක :

    Confidence හදාගනින්..උබට confidence බහින්න හේතුවෙන මොනවහරි දෙයක් තියෙනවා නම් ඒ දේවල් fix කරගනින්...ලොකු මානසික අවුලක් වගේ නම්, childhood trauma වගේ තියෙනවා නම් ඩොකෙක් හම්බවෙයන්.. ජීවිතේ පළවෙනි අවුරුදු වල විදිහට මැරෙනකන් ඉන්න ඕනෙ කියලා දෙයක් නැහැනේ..

    මොනවහරි කරලා සල්ලි හම්බ කරපං.. (කැරි වැඩ නොකර) 26,27 වෙද්දී අතේ මිටේ කියක්වත් නැති වුණාම මිනිස්සු පට්ට විදිහට stress ගහනවා.. ඒ කාලෙට තමයි හරියටම සල්ලි වල අගේ තේරෙන්න ගන්නේ.. මොකද ඒ කාලේදී උබේ හැමදේම මැනෙන්නේ සල්ලි වලින්..:(

    ඕනවට වඩා මිනිස්සුන්ට available වෙන්න ගිහින්
    අන්තිමට කරපු එවුනුත් නෑ උන්ට අපිව මතකත් නෑ බන් අපරාදෙ අපේ කාලය නාස්ති වෙලා විතරයි..
    අනික,
    කෙල්ලෝ කොල්ලේ වෙනසක් නෑ
    ඇති දා ‍රැදෙනවා
    නැති දා මග අරිනවා :yes:
    සහතික ඇත්ත බන්
    ------ Post added on Apr 2, 2023 at 9:53 PM
     

    EdNygma

    Well-known member
  • Nov 20, 2016
    5,603
    13,443
    113
    ලොකු මානසික අවුලක් වගේ නම්, childhood trauma වගේ තියෙනවා නම් ඩොකෙක් හම්බවෙයන්.. ජීවිතේ පළවෙනි අවුරුදු වල විදිහට මැරෙනකන් ඉන්න ඕනෙ කියලා දෙයක් නැහැනේ..
    💯
     

    naralowa holman

    Well-known member
  • Mar 2, 2023
    336
    949
    93
    awrudu 20n malaysia giya job ekakata. yawapu eka ape sallith aran maru una, job mokuth na hariyatra kanna bonnath nathuwa masa ganak katta kala awe lankawata. mage jiwithe lokuma turnning point eka eka tama
    awrudu 20n mokakda une? uba taniyenda? job visada giye..
     

    BR004

    Junior member
  • Oct 27, 2022
    28
    31
    13
    කොල්ලො ජීවිතේ කෙලවගන්න හේතුව :-

    amber heard part GIF
    YES, FOR MAJORITY,
     

    PrameshD.12

    Well-known member
  • May 12, 2020
    2,494
    3,426
    113
    ඕනවට වඩා මිනිස්සු විශ්වාස කරන්න ගිහින්
    ඕනවට වඩා මිනිස්සුන්ට නම්‍යශීලි වෙන්න ගිහින්
    ඕනවට වඩා මිනිස්සුන්ට available වෙන්න ගිහින් (2)

    බඩුවලට ලව් කරන්න ගිහින් (2)
     
    • Like
    Reactions: Bart_Allen