ko meke hamuduru keri daanne naane
pansale hamuduruwo ekka mu mokak hari case ekak daagenada?
ube theory walata anuwa onama ingredient eka missing ne?
pansale hamuduruwo ekka mu mokak hari case ekak daagenada?
ube theory walata anuwa onama ingredient eka missing ne?