@
methsri
obage karunu dakweeme nogalapena than(inconsistencies) kihipayak ma thiyenawa
1.
Buduhaamuduruwo kiyanne darshana wadeeyek newei ... ethuma athi wishishta pudgalayek
-kohomada ehema kiyanne? kawda ehema kiyala thiyenne? ehema kiyapu kena ehema kiwwa pamanin wishwasa karanna tharam thiyena sadhaka moawada?
2.
buddagame thiyenne ... me sasara gamanin ethere wenne upades maalawak
-sasara gamana kiyala ekak thiyenawa kiyala hithagena inn nisa thamai ehema ekakin etherawennath ona. sasara gamana kiyala nathi prashnayak thiyenawa kiyala kiwweth buduhamuduruwo mai. ehema nathi prashnayakata uththara hoyagaththa kiyala kiwweth ethumaa mai..
- aththatama hithuwoth self-replicating molecules wala extension ekak wana api marunahama siyaluma dewal ethanin iwarai kiyala therum gaththanam mehema prashnayak naha
3.
sahodaraya puluwannan buddagame eka thanak kiyanne balanne ... waradi kiyala kiyanne puluwan
- buddhagame thiyena okkoma dewal buduhamuduruwo thaniyen hoyagena kiyapu dewal. thunweni parshawayakin ewata challenge karala, test karala verify karala naha. hamadeema hari kiyala kiyanne kohomada?
-mama piliganna widihata buddhagame thiyenne parama sathya nemei.. ethana thiyenne jeewath weemata sudusu kramayak. buddhagame kiyana widihata hamoma(ho bahutharaya) jeewath unoth karadara aduwen samajaya pawathwagena yanna puluwan. echcharai
4.
nuthana Widyaawa kiyanne boruwak amuulika boruwak .... kawadaawath ewarayak wenne nathi boruwak ..
- kawruwath widyawa kiyana eka 100%k hari kiyala kiyanne nahane.. kawda ehema kiyala thiyenne? mama issara wela kiyuwa wage ethana karanne swabhawa dharmaya hakithram saralawa pahadili kireemata thath kireema. ekinekata contradict wenne nathi widihata consice widihata models nirmanaya kireema. ethana core eke thiyenne laws of physics. mewa 25k withara thiyenawa.. oya poduwe mulu widyaawatama baninne nathiwa mewa ekin eka aran meka waradi.. kiyala kiyuwanam thamai hari.(eg. Maxwell equations waradi me hethu nesa.. 2nd law of thermodynamics waradi, weak nuclear force kiyana eka waradi ehema ekak naha, adibatic compression of gases kiyana concept eka waradi( mehema kiyana kota fridge eka wadakarana hati gana wena pahadili kireemak karannath one mokada eka wada karanawane))
5.
nuthana widyaawe mokadda ewarayak wenne oppu karala thiyenne
-mokuthma naha. harima pahadiliy. ehema karanna baha. widhyawe padanamema thiyenne"everything can be possibly wrong" kiyala. anika ehema kohomada mokak hari iwara wenakan oppu karanne? ehema karanna puluwanda?
wena mokak hari dharshanayaka ehema iwara wenakan OPPU karala thiyenawada? (oppu karala, nikan kiyala newei)
6.
nuthana widyaawen okkoma karanne minihata atha hareema kiyana eke nathi karanewa thawa thawath me loketa badala thiyenewa
--waradi. widhyawen karanne me lokaya therum ganeemata uthsaha kireema. me loke thrum ganeemedi danaganna danuma pawichhi karala noyekuth dewal nispadanaya kireema Engineering misak Science nemei.
7.
apita pita thiyene loke hoyanne yanewa ... me loke thiyene muhuda yata hariyata hoyagene nathuwa
-- ethakota oba kiyanne issarawela minis shareeraya gana hoyala, eelagata godabima gana hoyala, eetapasse muhuda gana hoyala eelangata handa(moon) gana hoyala eetapasse agaharu gana hoyanna one kiyalada? minissu eka ekkena wena wenama wiwidha dewal gana hoyana eke waradda mokakda? anika oya kiyana widihata ekak iwara wela anikata yanna one kiyana eka prayogikada hama deema ekinekata sambanda una paddathiyaka?
8.
RIchard Feynman kiyanneth nuthana widyawe hirakarayek .... hayak hatharak danne kenek newei
--Wenna athi.. namuth Noothana widyawe hirakarayek weema avidyawe hirakaarayek weemata wada honda nadda?