කොවුර් ලා නැති බිමේ - තක්කඩි පිණුම් ගසති රි&#3

methsri

Well-known member
  • Dec 17, 2007
    3,882
    240
    63
    40
    In ThE R3AL W0RLD
    ඔය පිළිතුර අවශ්‍ය නෑ. මේකෙන් ඔයාගෙ මතය පැහැදිලි වෙනවා. මං කීවෙ ඒ ගැන.
    hehehe ... mehema ne owa aththa unath boru unath mokadda wadagath kama ...?????
    aththai kiyala hithamu ... ethin baye paththakata wela innada ???
    borui kiyala hithamu ... sathutu wennada ???

    ඕනෙම ප්‍රශ්නෙකට පිළිතුරු 3ක් තියෙනවාද? හොඳයි.

    1. ප්‍රශ්නය * ඔබ පිරිමියෙක්ද?

    2. ප්‍රශ්නය * අර තාපසයා වතුර උඩින් ඇවිදගෙන ගඟෙන් එගොඩ වුණාද?


    3. ප්‍රශ්නය * ඔබ බොරු කියනවාද?

    4. ප්‍රශ්නය * යමෙක්(A) යම් කිසි කාල පරිච්ඡේචයක් තුළ යම්කිසි පුද්ගලයෙකු(B) පිළිබඳව අළුතෙන් යමක් වටහා නොගන්නේ නම් එම පුද්ගලයා හට(B) පළමුව 'එතුමා' යයිද, ඉන්පසු අවස්ථාවකදී 'අර යකා' යයිද පැවසීමෙන් ඉහත පුද්ගලයා(A) අවංකව අදහස් පළ කරන්නෙකු නොවේ යයි වටහා ගැනීමට හැක. මෙය පිළිගන්නවාද?

    (මෙම thread එක අදාල මාතෘකාවෙන් බැහැරට ගොස් ඇත. මා හ‍ට අවශ්‍ය මාතෘකාවට සම්බන්ධව මාගේ අදහස් දැක්වීමටය.)

    (1) Mama pirimeyak da kiyana eka obata wadagath da ??? mama pirimiyek nan ayi oba thuma eke na kiyala oppu karanneda ??? naththan mama ganiyek nan obathuma eke ehema newei kiyanneda ?? naththan dekatama nathi ekek kiyala hithanneda ??
    pissuda hatida ????

    oba thumage mithya wirodi matha welata anith aya pirimida ganuda kiyala hoyana ekath athulath da ????? :lol::lol::lol::lol:

    (2)prashnaya ** oba oye tharan moda da ??? thaapasaya egoda unath nathath wadagath wanne ehi anthargathaya bawa therun ganna bari tharan mole wadila nadda ???

    (3)prashnaya ** Mama aththa kiyanne kiyala oba wiswasa karanewada ????

    (4)Prashnaya ** yamek pitarata deyakata adanewada .. thamange de haalluwata lak karanewada ... ohuta kalu suddoyi ape paranno kiyu nama oba piligannewada ?????

    thread eka baharata genichche kauda kiyala poddak previos pages 2ka thunak baluwa nan therum yayi ...
     

    kitt354

    Member
    Mar 7, 2010
    235
    22
    0
    (1) Mama pirimeyak da kiyana eka obata wadagath da ??? mama pirimiyek nan ayi oba thuma eke na kiyala oppu karanneda ??? naththan mama ganiyek nan obathuma eke ehema newei kiyanneda ?? naththan dekatama nathi ekek kiyala hithanneda ??
    pissuda hatida ????
    oba thumage mithya wirodi matha welata anith aya pirimida ganuda kiyala hoyana ekath athulath da ????? :lol::lol::lol::lol:
    (2)prashnaya ** oba oye tharan moda da ??? thaapasaya egoda unath nathath wadagath wanne ehi anthargathaya bawa therun ganna bari tharan mole wadila nadda ???
    (3)prashnaya ** Mama aththa kiyanne kiyala oba wiswasa karanewada ????
    (4)Prashnaya ** yamek pitarata deyakata adanewada .. thamange de haalluwata lak karanewada ... ohuta kalu suddoyi ape paranno kiyu nama oba piligannewada ?????
    thread eka baharata genichche kauda kiyala poddak previos pages 2ka thunak baluwa nan therum yayi ...

    පිළිතුරු 3ක් ඇති බව කියතත් එක් ප්‍රශ්නයකට හෝ පිළිතුරු දීම‍‍ට අපොහොසත් වී ඇත.:baffled: නැවතත් පිළිතුරු බලාපොරොත්තු වෙමි. නොහැකිනම් එය පිළිතුරක් ලෙස භාර ගනිමි.

     

    methsri

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    3,882
    240
    63
    40
    In ThE R3AL W0RLD
    පිළිතුරු 3ක් ඇති බව කියතත් එක් ප්‍රශ්නයකට හෝ පිළිතුරු දීම‍‍ට අපොහොසත් වී ඇත.:baffled: නැවතත් පිළිතුරු බලාපොරොත්තු වෙමි. නොහැකිනම් එය පිළිතුරක් ලෙස භාර ගනිමි.



    ayeth kiyanewa himita kiyawala therun ganna :lol::lol::lol::lol::lol:
    mama thawa tikak saralawa danneda ???

    kiwwa de therun ganne nam hodai :) reply ekak danneta kalin ... mokda me loke modayo godai ( mamath eyin ekekda danne na ;) )
    obathuma a thathweta nowati innawa nan hodai .....hama detama pilithuru dekak newei thiyenne thawa thiyenewa ... a waakaya therun ganeemata nohakiyayi mama nan hithanne na ... ehema therun ganne bari nan mata eke gana karanne deyak na :D

    and oba thuma ahapu dewal welata mama bohoma sarala dewal tikak kiwwe ...therun ganne balanne :D
     

    Poddaz

    Member
    Apr 7, 2010
    206
    14
    0
    කොහොම උනත් පවතින විද්‍යාවෙන් පැහැදිළි කරන්න බැරි සංසිද්ධි එදත් උනා , අදත් වෙනවා
    විද්‍යාව උනත් සර්ව සම්පූර්ණ නැති නිසයි එහෙම වෙන්නෙ
     

    Elcid

    Member
    Dec 22, 2009
    4,123
    331
    0
    37
    in a mathematical formula
    ;):)
    කොහොම උනත් පවතින විද්‍යාවෙන් පැහැදිළි කරන්න බැරි සංසිද්ධි එදත් උනා , අදත් වෙනවා
    විද්‍යාව උනත් සර්ව සම්පූර්ණ නැති නිසයි එහෙම වෙන්නෙ
    ඒක ඇත්ත..:)
     

    DJ.Parker

    Member
    Jul 22, 2006
    10,827
    5
    0
    bohoma apuru thread ekak.
    rajitha_ks samaga maa boho durata ekaga wenawa. eth wenas mathayan athi kihipa denek mada nogasa reply kereema gana sathu wemi :)

    mamanam hitanne "absolute truth" kiyala ekak nahai kiyala. Hama-deyak ma saapekshay kiyalai mata hitenne. ee nisa balana pudgalaya matha sathya da wenas we. (meka gana mata pahadili karala dennanam mata therenne na. sorry :) )

    buddhism ganath me thread eke katha wena eke mekath balannako...

    http://arunishapiro.wordpress.com/2010/05/24/ඇති-සුගතිය-හා-නැති-සුගතිය/

    mama liyapu post ekak nam neme. namuth gatha uthu deyak athi nisa methanata damma :D
     

    DJ.Parker

    Member
    Jul 22, 2006
    10,827
    5
    0
    (3)lokuma de ... buduhamuduruwo kisi deyak hoya gaththe na ... mokada a dewal nathi wela newei thibune ... buduhamuduruwo e dewal penna dunna ... me wishwaye sagawela thibuna sathya ekin eka pennala dunna ... echcharai ... so Science karayo wage inventor kenek newei buduhamuduruwo ... Guide kenek kiyala kiwwoth wadaath niwaradi ...

    mama eke gana wadiya kiyanne yanne na ... mokada oba thuma pahadiliwama kiyala thiyenewane meka bathumage pawudgalika mathayak kiyala ... ;);)

    (4)100% hari naththan mokadda ethana thiyenne ... 75% hari 25%k waradi :sorry::sorry::sorry::sorry::sorry: eke mara science ekak ne .... ethakota science wela Truth kiyalath deka thunak thiyenewada ??????
    laws 25k gana nan mama danne na saho athhtamai ... mokada mama echchara durata science egena gena na .... habai mama eke deyak dannewa ... oye oba thuma gedi pitin ada baala thiyene ... science theories athi uneth eta kalin kiyapu deyak bida daala ... ethanama thiyenewa oke boru kiyala kiyanne ... mokada oye mathaya awe thawa mathayak boru karala.... thawa tika kalekin eyi ... oye mathaya boru kiyala thawa aluth mathayak .... ehema una dawasaka saho mata kiyanneko mokadda wiswasa karanne kiyalaaa ;););););)

    (5)"everything can be possibly wrong" pharase it self proves wht i'm telling .....
    monema deyakwath ewara wenne karanne barida ??? ethakota hama deyakma bagetada oppu karanne ... hmm eke nan echchara hoda deyak newei .... hehe oyata danagannema oni nan kiyannan .. anith religion wela nan oppu karala na ... eth buddagamenan ona tharan dewal ewara wenne oppu karala thiyenewa ...

    kalin kiwwa wage oba thuma ewa gana hithanne oni na ... mokada mulun thisaranaya gana wiswase thiyenne oni mewage deyak piliganne ...

    4.science kaarayoth karanne me lokaye sangawunu dewal soyaaganeema neda?

    oyage reply eke thiyanawa mewa gana hitannanam/piligannanam thunuruwan gana wiswaasayak thiyaaganna ona kiyala. ethana poddak contradict wenawa neda? :)
     

    methsri

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    3,882
    240
    63
    40
    In ThE R3AL W0RLD
    4.science kaarayoth karanne me lokaye sangawunu dewal soyaaganeema neda?

    oyage reply eke thiyanawa mewa gana hitannanam/piligannanam thunuruwan gana wiswaasayak thiyaaganna ona kiyala. ethana poddak contradict wenawa neda? :)


    hari mama mehema kiyannan .... sagawun dewal hoya gannewa wenna puluwan ... hoyagannewa newei hoyaganne uthsaha karanewa ehema neda ????

    eth ekata use karana method eka waradi .....me loke thiyene hama deyakma bawthikawa prove karanne ba ... ehema prove karanne bari ewa boru kiyala apita kiyanne ba ... Science welin karanne eke neweida ???

    thurunuwan gana wiswasaya thiyenne oni kiyana eke aththa ... bt mama kothanakawath kiyala na eke anda wiswasayak kiyala ... ekama de darmaya ahala a gana pahadila ewa nuwanin wimasala .... thamai a wiswasayata enne .... ehema nathuwa dakka sanakin wiswasaya athi wenne na ... ehema athi karaganne onith na
     

    ajee67

    Junior member
  • Jan 27, 2009
    37
    1
    8
    මමත් දැනට අවුරුදු දහයකට දොලහකට කලින් කොවූර්ගේ පොත් කියවලා තියනවා.ඒ කාලෙනම් මම හිතුවේ කොවූර්ගේ සිද්ධාන්ත හැම එකකම හරි කියලා.ඒත් මට පහු කාලීනව තේරුනා එයා කියන හැම දෙයක්ම ඇත්ත නෙමේ කියලා.