කොහොමද බං මෙච්චර ලස්සන තනු හදන්නෙ?

lovethebomb

Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,797
    9,183
    113
    අල්ලපු රටේ A. R. Rahman වත් අමතක කරන්ඩ එපා
    Rahman කියන්නෙ මේ මට්ටමෙන් එහා ජීනියස් කෙනෙක් නේ මචං (arguably). රහ්මාන් ගෙ උඩ පරම්පරාවෙ සූෆි සංගීතයෙ ගුරුවරු ඊටත් එහා.
     
    • Love
    Reactions: AnuradhaRa

    firerix

    Well-known member
  • Jan 29, 2018
    3,179
    4,437
    113
    yanni ගේ බෑන්ඩ් එකට instruments play කරන්න ලෝකේ ඉන්න සුපිරිම ඩයල් ගන්නේ..
    sri lankan පොරක් හිටිය bass guitar ගහන එකෙක් 2006 concert එකේ..
    hussain jiffry සින්ඝලු අපේ උන් මානසික අතල් එකක් ගන්නවා පොර ලංකාවේ කියල ..ඉපදුනේ ලංකාවේ තමයි නමුත් ඇමරිකන් පොරක්

    ග්‍රීක් ජාන තමා බන් .
    තව පොරක් ඉන්නවා ග්‍රීසියෙ වැන්ගලිස් .
    පොරත් ලොකෙ සිත්ගත්ත තනු නිර්මාණය කරපු බුවෙක් තමා .
    වැන්ගලිස් සිරාපොරක් තමා පොරගේ music අනිවා 80% ම උන් අහල ඇති නමුත් දන්නේ නැ Chariots of Fire /Conquest of Paradise
    ------ Post added on Aug 3, 2021 at 3:35 PM
     

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    no, it's totally common thing. every person has their personal preference. some love hiphop, some hate it to death.
    I personally love this type of music & movie soundtrack albums & hiphop, rap too.

    one of my favourites below.

    meka nn supirima paharak. mn 1 hour loop ek dagena ahnw. oka reverb krpu version ekk tynw ekth patta
     
    • Love
    Reactions: Draco Malfoy

    PsychoYoda

    Well-known member
  • Jul 26, 2021
    368
    485
    63
    nowhere in particular
    නයිටිංගේල් පීස් එක ලියන්න අදහසක් ආවෙ වෙනිස් වල නැවතිලා ඉන්නකොට ජනෙලෙ ගාව අඬපු නයිටිංගේල් කුරුල්ලෙක්ගෙන් කියල කිව්වා. ඒකට ගැළපෙන භාණ්ඩයක් හොය හොයා ඉන්නකොට චයිනීස් ෆ්ලූට් එක හම්බ වුණා කියනව. ඇත්ත ද දන්නෑ.

    නයිටිංගේල් එකෙන් කෑල්ලක් ජාතික රූපවාහිනියෙ මොකක් හරි ප්‍රෝග්‍රැම් එකක ඇඩ් එකකට සැරින් සැරේ යනව ඇහිල තියෙනව.
    ------ Post added on Aug 3, 2021 at 4:14 PM
     
    • Like
    Reactions: Jalz and AnuradhaRa

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,610
    6,174
    113
    Dhammika-paniya-Speaker-Jayakody.jpg

    Dhammika paniyen
     
    • Haha
    Reactions: AnuradhaRa

    Manash

    Well-known member
  • Sep 17, 2009
    8,184
    1,892
    113
    C:\
    kawadahari yanna one bung concert ekak balanna. lankawe ekak thibba eekata yannath bari una.. kiyanna wachana na mewa wala lassana.. Denon HiFi turntable ekak thibba nan mewa ahanna :cry:
     
    • Love
    Reactions: AnuradhaRa

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,337
    1
    13,268
    113
    Gotham City
    hussain jiffry සින්ඝලු අපේ උන් මානසික අතල් එකක් ගන්නවා පොර ලංකාවේ කියල ..ඉපදුනේ ලංකාවේ තමයි නමුත් ඇමරිකන් පොරක්


    වැන්ගලිස් සිරාපොරක් තමා පොරගේ music අනිවා 80% ම උන් අහල ඇති නමුත් දන්නේ නැ Chariots of Fire /Conquest of Paradise
    ------ Post added on Aug 3, 2021 at 3:35 PM
    මමත් වැන්ගලිස් නම දැනගත්තෙ නෙට් එක තිබ්බ නිසා .
    එත් පොරගෙ සවුන්ඩ්ට්‍රැක්ස් ඔනි තරම් ටී වී එකෙයි එක එක ඉවෙන්ට්ස් වලයි ප්ලෙ වෙලා තියෙනවා .
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,337
    1
    13,268
    113
    Gotham City
    අල්ලපු රටේ A. R. Rahman වත් අමතක කරන්ඩ එපා
    රහ්මාන් සහ යානි කියන්නෙ අන්ත දෙකක.
    රහමාන්ගෙ අන්තෙ රහ්මාන් ජීනියස් කෙනෙක් .

    මිනිහා එක් තරාවිදියක විප්ලව කාරයෙක් .
    සාම්ප්‍රදායිකව තිබ්බ බොලිවුඩ් පොපියුලර් ගීත තනු වෙනස්ම ආකාරෙකට බටහිර සහ පෙරදිග සංගීත ශෛලීන් මිශ්‍ර කරලා අළුත්ම විදියට ඉදිරිපත් කරපු පොරක් .
    එත් මන් නම් හිතන්නෙ රහ්මාන්ගෙ ෆිල්ම්ස් වල මියුසික් වලින් හොඳම කාලෙ ඒක් කිව්වෙ ගොල්ඩන් ඒජ් එක අනූව දශකයෙ තමා .
    එතනින් පස්සෙ හදපු තනු එච්චර ඉන්දියානු ගතියකට නැති උනාද මන්දා .
    රහ්මාන් 2000 න් පස්සෙ බොලිවුඩ් සිනමාව එක්ක ගණු දෙනු කරා වැඩි නිසාම ද මන්දා ටිකක් අර රහ්මාන්ගෙම තිබ්බ කොලිටි එක නැති උනා .
     
    • Like
    Reactions: NRTG and AnuradhaRa

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,072
    4,630
    113
    there is another called paul hardcastle

    Is it just me ? Why don't i feel anything special about this music ?
    its called hype machan....have you seen people say I am with LGBT and act like they supporting them but then scold you called ponnaya.... they want to look posh by supporting some new trend in the world. same with music when one says I like it others join it and it becomes a hit. :lol: :lol:

    when george floyd died our fellows who gave shit to basic human rights were saying Black lives matter
    ------ Post added on Aug 3, 2021 at 5:50 PM
     

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,072
    4,630
    113


    this is paul hardcastle... one of the best in his field.



    this is another guy called Dave monk...he makes the instrumental version of popular songs. very talented.
    ------ Post added on Aug 3, 2021 at 5:57 PM
     
    • Like
    • Love
    Reactions: TCB Rox and Jalz

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    there is another called paul hardcastle


    its called hype machan....have you seen people say I am with LGBT and act like they supporting them but then scold you called ponnaya.... they want to look posh by supporting some new trend in the world. same with music when one says I like it others join it and it becomes a hit. :lol: :lol:

    when george floyd died our fellows who gave shit to basic human rights were saying Black lives matter
    ------ Post added on Aug 3, 2021 at 5:50 PM
    you got a point :)