ග්රීක් ජාන තමා බන් .
තව පොරක් ඉන්නවා ග්රීසියෙ වැන්ගලිස් .
පොරත් ලොකෙ සිත්ගත්ත තනු නිර්මාණය කරපු බුවෙක් තමා .
තව පොරක් ඉන්නවා ග්රීසියෙ වැන්ගලිස් .
පොරත් ලොකෙ සිත්ගත්ත තනු නිර්මාණය කරපු බුවෙක් තමා .
Rahman කියන්නෙ මේ මට්ටමෙන් එහා ජීනියස් කෙනෙක් නේ මචං (arguably). රහ්මාන් ගෙ උඩ පරම්පරාවෙ සූෆි සංගීතයෙ ගුරුවරු ඊටත් එහා.අල්ලපු රටේ A. R. Rahman වත් අමතක කරන්ඩ එපා
hussain jiffry සින්ඝලු අපේ උන් මානසික අතල් එකක් ගන්නවා පොර ලංකාවේ කියල ..ඉපදුනේ ලංකාවේ තමයි නමුත් ඇමරිකන් පොරක්yanni ගේ බෑන්ඩ් එකට instruments play කරන්න ලෝකේ ඉන්න සුපිරිම ඩයල් ගන්නේ..
sri lankan පොරක් හිටිය bass guitar ගහන එකෙක් 2006 concert එකේ..
වැන්ගලිස් සිරාපොරක් තමා පොරගේ music අනිවා 80% ම උන් අහල ඇති නමුත් දන්නේ නැ Chariots of Fire /Conquest of Paradiseග්රීක් ජාන තමා බන් .
තව පොරක් ඉන්නවා ග්රීසියෙ වැන්ගලිස් .
පොරත් ලොකෙ සිත්ගත්ත තනු නිර්මාණය කරපු බුවෙක් තමා .
no, it's totally common thing. every person has their personal preference. some love hiphop, some hate it to death.
I personally love this type of music & movie soundtrack albums & hiphop, rap too.
one of my favourites below.
මමත් වැන්ගලිස් නම දැනගත්තෙ නෙට් එක තිබ්බ නිසා .hussain jiffry සින්ඝලු අපේ උන් මානසික අතල් එකක් ගන්නවා පොර ලංකාවේ කියල ..ඉපදුනේ ලංකාවේ තමයි නමුත් ඇමරිකන් පොරක්
වැන්ගලිස් සිරාපොරක් තමා පොරගේ music අනිවා 80% ම උන් අහල ඇති නමුත් දන්නේ නැ Chariots of Fire /Conquest of Paradise
------ Post added on Aug 3, 2021 at 3:35 PM
රහ්මාන් සහ යානි කියන්නෙ අන්ත දෙකක.අල්ලපු රටේ A. R. Rahman වත් අමතක කරන්ඩ එපා
its called hype machan....have you seen people say I am with LGBT and act like they supporting them but then scold you called ponnaya.... they want to look posh by supporting some new trend in the world. same with music when one says I like it others join it and it becomes a hit.Is it just me ? Why don't i feel anything special about this music ?
persia=Iranඅඩේ ඇත්තටම ඌ ග්රීක් නේද
ඌ ගැන මම මොකුත් හොයල තිබුන්නෑ
you got a pointthere is another called paul hardcastle
its called hype machan....have you seen people say I am with LGBT and act like they supporting them but then scold you called ponnaya.... they want to look posh by supporting some new trend in the world. same with music when one says I like it others join it and it becomes a hit.![]()
when george floyd died our fellows who gave shit to basic human rights were saying Black lives matter
------ Post added on Aug 3, 2021 at 5:50 PM

this is paul hardcastle... one of the best in his field.
මේකා අනූ ගනං වල ඉඳං ඉන්නවා. දැන් හයිප් කරල වැඩක් තියේදthey want to look posh by supporting some new trend in the world