ඉතින් රෑ 10න් පස්සේ සද්ද දාගෙන party දානවා නම් ඒකට පොලිසියෙන් permission ගන්න ඕන. අනික මේ පැත්ත tourism area කළා කියලා අනික් මිනිස්සු ගෙවල් අතෑරලා යන්න ඕනිද? හරි මේ අවට ඉන්න touristsලා සද්දේ වැඩියි කියලා complain කළා නම් මොකද කරන්නේ?
මං කියල තියෙන එක හරියට කියවලා රිප්ලයි කරන්න.