කොහොමද ලොකුවුනේ ... වැඩිහිටියන්ට පමණයි ...

pathumdc

Member
Apr 20, 2008
14,077
457
0
:yes::yes::yes::yes:
උන් පව් උනාට phone එක අතට ගත්තම පොරවෙන්න මාර දැඟලිල්ලක් දඟලන්නෙ අනේ ඉතිං "කාලය මැව් වෙනසක අරුමේ"
 

Thunderhawk

Well-known member
  • Nov 19, 2013
    2,926
    1,343
    113
    250px-K700i.jpg


    මගේ මුල්ම ෆෝන් එක :love::love::love::D
    මේකෙන් ගත්ත ෆොටෝස් තාම තියෙනවා.
     

    YoungWeezy

    Well-known member
  • Apr 4, 2012
    4,034
    506
    113
    RePost බුවා;20243180 said:
    වෙලාවට ටිකක් කලින් ඉපදුනේ,
    නැත්නම් ළමා කාලයක් නැති වෙනවා...
    මේ ලදී දැක්කා අපි අර හාෆ් ලෙදර් කියපු, රතු පාටයි, නිල් පාටයි පෙප්සි වගේ බොලේ,
    එකෙන් cricket ගහද්දි දමල ගහද්දි වැදුණු ඒවා මතක් වෙලා හිනාවකුත් ගියා...
    අද කාලේ උන් පවු බන්....
    matath mathakai bn eka :sorry::sorry:
     

    Sri_Sampath

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    ශ්‍රී;20242833 said:
    api punchi kaale smart phones thibbe nathi eka hondai :yes:

    RePost බුවා;20243180 said:
    වෙලාවට ටිකක් කලින් ඉපදුනේ,
    නැත්නම් ළමා කාලයක් නැති වෙනවා...
    මේ ලදී දැක්කා අපි අර හාෆ් ලෙදර් කියපු, රතු පාටයි, නිල් පාටයි පෙප්සි වගේ බොලේ,
    එකෙන් cricket ගහද්දි දමල ගහද්දි වැදුණු ඒවා මතක් වෙලා හිනාවකුත් ගියා...
    අද කාලේ උන් පවු බන්....

    12+