ඉතින් බන් ඕකට යන එකා යයිනේ...අපිට සල්ලි නැහැ කියල ඕක වහන්න ඕනේ කියනවනම් එතන තියෙන්නේ අමු කුහක කමනේ..
රජයෙන් නොමිලේ යම් කිසි ප්රමානෙකට රජයේ විශ්ව විද්යාල වල උගන්නනවා...ඒවා වහන්න නැහැනේ...දුප්පත් අපිට ඒවාට යන්න පුළුවන්...
අපිට සල්ලි නැහැ කියල සල්ලි තියෙන උන් පලි නැහැනේ...මට නම් ලක්ෂ 120ක් නැහැ..හැබැයි නැහැයි කියල තියෙන උන් සල්ලි දීල ඉගෙන ගන්නවට ඉරිසියාවේ මැරෙන්නෙත් නැහැ...
අඩු ගානේ මට NSBM එකේ ඩිග්රි එක කරගන්නත් සල්ලි නැහැ..මම ජොබ් කරන ගමන් කලම්බු එක්ස්ටර්නල් කරන්නේ..මගේ යාළුවො දැන් NSBM කරලා පට්ට ජොබ් කරන්නේ...
හැමෝටම ඉගෙන ගන්න අයිතිය තියෙන්න ඕනේ..එකයි නිදහස් අධ්යාපනේ කියන්නේ..ඌට සල්ලි තියෙනවනම් උන් ගෙවල ඉගෙන ගත්තු දෙන...ප්රමිතිය ගැන ප්රශ්න තියෙනවනම් ඒවා හරිගස්සනවා මිසක බන් ඕක සල්ලි අරන් උගන්නනවා කියල වහන්න කිව්වොත් එක හෙන බලු කතාවක්...![]()









මම ජොබ් කරන ගමන් කලම්බු එක්ස්ටර්නල් කරන්නේ..මගේ යාළුවො දැන් NSBM කරලා පට්ට ජොබ් කරන්නේ...
