town eka mada perch eka laksha 50ta gathath kadawatha ragama kiyanne Gampaha district kiyannema henama turn off ekak.. Umba wadak kara ganna giyama balapanko henama anaatha disapathi office, kachcheri thiyenne..පර්ච් එක ලක්ශ හතෙන්වත් උඩ තියෙන වෙන්දේසි ඉඩමකින් ගත්තොත්, ඔක්කොම එන්නෙ යමක් කමක් තියෙන උන් නිසා මේ කේස් එක නෑ නේද බං?![]()
hamadema colombo walata wada godak pahuwela labenne.. hama reddama parakkui..
contact ekak use karala kisi deyak kara ganna baha Gampaha nisa e paththe regional anaatha office eke ekek dana ganna ona naththan influence karanna ona..
anika colombo walin pita CEB, telecom, water board, municipal council okkoma kisima rule ekak nathi unta kamathi welawata wada karana ena hama ekama ona kamin wate yanwa un inne..
anika local politicians lata loku power ekak thiyanawa rule eken pita unta kamathi dewal karanna.. colombo wage nemei policeya pawa unta namenawa.. gov officers la unath rule eken pita dewal karanna kisi bayak naha..
adu kule, uncivilised ewun un hena wadi..
colombo wala kochchra unth eeta wada rule ekata garu karanawa, educated and deyak katha karala wisadaganna puluwan, efficient..
Last edited:
