කොළඹ ඉපදිච්ච එකෙක් විදිහට කියන්නම්

Pundit

Well-known member
  • Oct 18, 2022
    511
    573
    93
    Wanatheda?
    නැහැ
    මූ නිසාමද කොහෙද spamcheck කිරියෙ ඩවුන් කලේ...
    කොළඹ ඉපදිච්ච එකා කොළඹ පාසැලකට ගිහින් නෑ කිව්වම ඔබ පුදුම වෙනවද?
    උත්සාහය අත්හරින්න එපා. පුළුවන් තරම් thread එකේ රීලා යන්න.
     
    Last edited:

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,339
    24,556
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    බොරැල්ලේ ..
    එහෙනම් ග්‍රෑන්ඩ්පාස් / බ්ලුමැන්ඩල් හරියේද උබ ?
    ja watta ?
    Modara ?
    Sedawatta?
    ku,bi kale ?
    Obesekarapura ?
    Kirulapana ?

    Huththo ipadciciha diaha wath kiyapanko
    අවිස්සාවේල්ලෙ


    නැහැ

    උත්සාහය අත්හරින්න එපා. පුළුවන් තරම් thread එකේ රීලා යන්න.
    මේකෙ උන්ව කඩේ යවන වෙලේ ඕලෙවල් වලින් හොඳ ඉස්කෝලෙකට යමන් පොල්මුඩ්ඩක් පුපේ ගහන් ....
     
    • Like
    Reactions: itguy77

    Pundit

    Well-known member
  • Oct 18, 2022
    511
    573
    93
    අවිස්සාවේල්ලෙ



    මේකෙ උන්ව කඩේ යවන වෙලේ ඕලෙවල් වලින් හොඳ ඉස්කෝලෙකට යමන් පොල්මුඩ්ඩක් පුපේ ගහන් ....
    උඹ ඉස්කෝලේ ගියේ පොල් මුඩ්ඩක් පුපේ ගහගෙනද ? :lol:
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,021
    21,236
    113
    ඔක හරියට මයිල් තියන කිම්බයි මයිල් නෑති කීම්බයි අතර වෙනස වගේ
     
    • Haha
    Reactions: Pundit

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,339
    7,003
    113
    අවිස්සාවේල්ලෙ



    මේකෙ උන්ව කඩේ යවන වෙලේ ඕලෙවල් වලින් හොඳ ඉස්කෝලෙකට යමන් පොල්මුඩ්ඩක් පුපේ ගහන් ....
    ත්‍රෙඩ් එකේ පෝස්ට් 1000 පනිනකල් මූ කොහෙද කියලා කියන්නෙ නැහැ
    මුගෙ ගෙදර ඇඩ්‍රස් එකයි මුගෙ ෆොටෝ එකයි දැම්මත් මූ නැහැ කියලා තමයි කියන්නෙ

    ෆේක් පොන්නයෙක්
     

    Pundit

    Well-known member
  • Oct 18, 2022
    511
    573
    93
    ත්‍රෙඩ් එකේ පෝස්ට් 1000 පනිනකල් මූ කොහෙද කියලා කියන්නෙ නැහැ
    මුගෙ ගෙදර ඇඩ්‍රස් එකයි මුගෙ ෆොටෝ එකයි දැම්මත් මූ නැහැ කියලා තමයි කියන්නෙ

    ෆේක් අලාභයක්
    ඉතින් පොන්නයෝ මේක මම ඉන්න තැන guess කරන thread එකක් නෙවෙයිනේ. :lol:public forum වල ඉන්න තැන කියන්න මට පිස්සු කියලා හිතුවද ?
     
    • Like
    Reactions: nvhcc89

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,339
    7,003
    113
    ඉතින් පොන්නයෝ මේක මම ඉන්න තැන guess කරන thread එකක් නෙවෙයිනේ. :lol:public forum වල ඉන්න තැන කියන්න මට පිස්සු කියලා හිතුවද ?
    ඉතිං හුත්තෝ මේකෙ හැම එකාම අරහෙද මෙහෙද කියලා අහනකොටම ඕක කියන්න තිබුනානේ
    හැම එකාම කියනකල් බලාගෙන ඉන්නෙ ත්‍රෙඩ් එක ඇදිලා යන නිසා
     

    Pundit

    Well-known member
  • Oct 18, 2022
    511
    573
    93
    ඉතිං හුත්තෝ මේකෙ හැම එකාම අරහෙද මෙහෙද කියලා අහනකොටම ඕක කියන්න තිබුනානේ
    හැම එකාම කියනකල් බලාගෙන ඉන්නෙ ත්‍රෙඩ් එක ඇදිලා යන නිසා
    ඉතිං හුත්තෝ උන් දැනගන්න ඕනේ thread එක කියවලා හරියට කමෙන්ට් කරන්න. අනික උන් ඕක කියන්නේ හොඳ චේතනාවකින් නෙවෙයිනේ. මම කරන්නේ ඌරාගේ මාළු ඌරාගේ පිටේ තියල කපන එක.
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,339
    24,556
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    උඹ ඉස්කෝලේ ගියේ පොල් මුඩ්ඩක් පුපේ ගහගෙනද ? :lol:
    මගේ පුපේ පොල් කෙඳි හොයන්නෙ නැතිව රෙන එක නවත්තල ත්‍රෙඩ් එකට අදාලව උත්තර දියම් කොලුවො.
     
    • Haha
    Reactions: Inigo Montoya

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,921
    15,306
    113
    35
    Spain
    කොළඹ නාගරික සීමාව ඇතුළෙද නැත්නම් දිස්ත්‍රික්කය ඇතුළෙද බන්?
     
    • Like
    Reactions: Amith0424

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,339
    7,003
    113
    ඉතිං හුත්තෝ උන් දැනගන්න ඕනේ thread එක කියවලා හරියට කමෙන්ට් කරන්න. අනික උන් ඕක කියන්නේ හොඳ චේතනාවකින් නෙවෙයිනේ. මම කරන්නේ ඌරාගේ මාළු ඌරාගේ පිටේ තියල කපන එක.
    මේ එන්නෙ හුත්තිගෙ පුතාගෙ ඇත්ත තත්වෙ

    නිකං දෙකට ගනින්න බෑ වගේ ත්‍රෙඩ් එක දාල පටං ගන්නෙ

    ඇවිස්සුනාම ඒව මතක නෑ කෙලින්ම ඇත්ත සතා එලියට එනවා
    ඔන්න ඕක තමයි හුත්තෝ අපි කියන්නේ මේවා ෆේක් පොන්නයොන්ගෙ එකවුන්ට් කියලා
     

    Pundit

    Well-known member
  • Oct 18, 2022
    511
    573
    93
    මගේ පුපේ පොල් කෙඳි හොයන්නෙ නැතිව රෙන එක නවත්තල ත්‍රෙඩ් එකට අදාලව උත්තර දියම් කොලුවො.
    Thread එක දාපු එකා මම. උත්තර දෙන්න මම මේකෙ ප්‍රශ්නයක් අහලා නැහැ

    මේ එන්නෙ හුත්තිගෙ පුතාගෙ ඇත්ත තත්වෙ

    නිකං දෙකට ගනින්න බෑ වගේ ත්‍රෙඩ් එක දාල පටං ගන්නෙ

    ඇවිස්සුනාම ඒව මතක නෑ කෙලින්ම ඇත්ත සතා එලියට එනවා
    ඔන්න ඕක තමයි හුත්තෝ අපි කියන්නේ මේවා ෆේක් පොන්නයොන්ගෙ එකවුන්ට් කියලා

    තර්කෙ වැරදියිනේ පොන්නයෝ. :lol: ඕකෙන් ඔප්පු වෙනවද හුත්තෝ මම ෆේක් කියලා ? මම ෆේක් නම් මගේ ඔරිජිනල් එක පෙන්නපන් බලමු. ? කතා කරන දෙයක් සාක්ෂි ඇතුව කතා කරන්න ඕනේ
    ------ Post added on Jul 27, 2026 at 9:49 AM
     
    Last edited:

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,339
    7,003
    113
    Thread එක දාපු එකා මම. උත්තර දෙන්න මම මේකෙ ප්‍රශ්නයක් අහලා නැහැ



    තර්කෙ වැරදියිනේ පොන්නයෝ. :lol: ඕකෙන් ඔප්පු වෙනවද හුත්තෝ මම ෆේක් කියලා ? මම ෆේක් නම් මගේ ඔරිජිනල් එක පෙන්නපන් බලමු. ? කතා කරන දෙයක් සාක්ෂි ඇතුව කතා කරන්න ඕනේ
    ------ Post added on Jul 27, 2026 at 9:49 AM
    ඔරිජිනල් එක පෙන්නන්න බැහැ කියන එක ෆේක් නෙමෙයි කියන එකට fact එකක් නෙමෙයි හුත්තෝ
     

    Pundit

    Well-known member
  • Oct 18, 2022
    511
    573
    93
    ඔරිජිනල් එක පෙන්නන්න බැහැ කියන එක ෆේක් නෙමෙයි කියන එකට fact එකක් නෙමෙයි හුත්තෝ
    ඔය තර්කය අනුව ඕනම රැන්ඩම් කෙනෙකුට fake කියන්න පුළුවන් . කියන ලබ්බක් සාක්ෂි ඇතුව කියපන් හුත්තෝ!
     
    Last edited:

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,042
    8,374
    113
    Kotahena
    ඔක හරියට මයිල් තියන කිම්බයි මයිල් නෑති කීම්බයි අතර වෙනස වගේ
    උබට කිම්බ අදාළ නෑ කියලා මම හිතුවේ.
    උඹ පුකේ හිලට විතරයි නේද interest?
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,967
    15,417
    113
    Ube me Colombo kiwwata bodimaka idapu ekekda koheda :lol:

    Mamath upanda idan Colombo thamai. Habai ohoma gon labbawal nam hithila naha.
    Colombo patta. Uba me Colombo kiyanne Boralla, Dematagoda line ekada koheda.

    Boralesgamuwa, Maharagama, Pannipitiya paththata waren. Kumburu ehemath thiyenawa sahenna.
     
    • Like
    Reactions: Crazyeranga