කොළඹ ගොඩක් රිච් පොෂ් කෙල්ලෝ කට්ට කළු ඇයි

Hankook

Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,287
    8,185
    113
    🖤 මං දැකපු දෙයක් තමයි පට්ටම සල්ලි තියෙන පවුල්වල classy පවුල් වල කෙල්ලෝ කළු අර ඩාර්ක් චොක්ලට් වගේ
     

    Martian Professor

    Well-known member
  • Dec 4, 2024
    2,602
    3,357
    113
    🖤 මං දැකපු දෙයක් තමයි පට්ටම සල්ලි තියෙන පවුල්වල classy පවුල් වල කෙල්ලෝ කළු අර ඩාර්ක් චොක්ලට් වගේ
    කලවන් නැති හෙළ ජාන වෙන්න ඇති... ඉස්සර ඉදන්ම උන්ගේ උන්ගේ පවුල් අතර විතරනේ කසාද කරන්න ඇත්තේ... මාත් දාන්න කට්ටියක් ඉන්නවා... ගෙවල් තියෙන්නේ රනිල්ගෙ ගෙදරට පාරෙන් අනිත්පැත්තේ... ගේ ඉස්සරහම වගේ... එයාලත් ඒ වගේ... හැබයි අඩු කුලේ පෙනුමක් නෑ
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,279
    34,931
    113
    මට නම් කලුද සුදුද අදාළම නෑ. ඇඟේ හැඩයයි වැදගත්
    මම කැමති කලු කෙට්ටු උස කෙල්ලන්ට
    මතක් වෙද්දිත් නගිනවා
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    එහෙමත් නෑ බං. මම දැකල තියෙන බහුතරය හොඳ body tone එකක් තියෙනව.
    ඉඳහිට ඉන්න කලු ඒව නං ජානමය කේස් වෙන්න ඇති. සමහරවිට තාත්තගෙ ජාන වෙන්න පුලුවන්.
     

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,986
    11,722
    113
    Unta bleaching tiyena cancer prone cream jathi ulagena salli kaara kollek allagannawath fb eke suda pennanna wath one na. Un rich & posh kiyala unge community eke un dannawa. Hodak sudada inna kello cream ulala sudu wechcha un. Boru nan balapanko unge lamain ge kalu. Hama sudu kalata DNA sudu karanna bane
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    🖤 මං දැකපු දෙයක් තමයි පට්ටම සල්ලි තියෙන පවුල්වල classy පවුල් වල කෙල්ලෝ කළු අර ඩාර්ක් චොක්ලට් වගේ
    පාට මොකක් වුණත් කමක් නෑ, හැබැයි අ‍ැඟම එක පාටක් වෙන්න ඕන. කෙට්ටු සහ උස වෙන්න ඕන. එතකොට කොලිටි. 😋
     
    • Like
    Reactions: Cypress

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,692
    21,375
    113
    E girlslage choo patta godak rosa paatai neda?
    Ehema penne skin eka kalu nisa rosa paata kapila pena nisada? :confused:
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,367
    30,170
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    රිච් ටික දෙමව්පිය ෂල්ලි වලින්
    පොෂ් ටික යන ඉස්කෝලෙයි ඉංගිස් ටිකයි. ෂිංහල බැරි ටිකයි.

    කලු කොට අඩුකුළේ බත් මුට්ටි ජාන එමමයි.

    මෙහෙත් ඉන්නවා අරන් හදාගත්ත කලු කොට ගෑනු. උන් කෙලින්ම හැසිරීමෙන් සුද්දෝ පරාදයි. හැබැයි කලුයි කොටයි, නිලේ බලලා කිව්වම වේදනාවයි. 🌴🥥
     

    thisNameIsForElakiri

    Well-known member
  • Sep 2, 2017
    9,670
    10,258
    113
    🖤 මං දැකපු දෙයක් තමයි පට්ටම සල්ලි තියෙන පවුල්වල classy පවුල් වල කෙල්ලෝ කළු අර ඩාර්ක් චොක්ලට් වගේ
    අසම්පූර්ණ නිරීක්ෂණයක්
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    🖤 මං දැකපු දෙයක් තමයි පට්ටම සල්ලි තියෙන පවුල්වල classy පවුල් වල කෙල්ලෝ කළු අර ඩාර්ක් චොක්ලට් වගේ
    unta kollek hoyaganna poththa penanna ona na

    Black skin = red pussy"

    White skin - pink pussy!
     
    • Like
    Reactions: Hankook

    clumsyhulk

    Well-known member
  • Sep 20, 2024
    8,452
    13,044
    113
    🌎
    තව කට්ට කලු එවුන් ඉන්නව බර්ගර් එවුන්, එහෙම වෙන්නෙ කොහොමද මන්දා
    අවුරුදු දෙසියකට කලින් කළු තට්ට වහල් හෙළයෙක් බර්ගර් ආච්චිට, කැලයක් අස්සේ උඩ දාගෙන ගහන්න ඇති
     

    Bam

    Well-known member
  • Apr 6, 2025
    5,014
    11
    3,562
    113
    ජිම් එකේ ඉදලා ආවා විතරයි .

    දැ‍‍ං නම් ඇතුලට දාලා ජොක ජොක ගාලා ගහන්න පුලුවන් .

    පොටෝ එකකුත් අමුනපං.
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k