Tamil cross neh ban ekai .මං දැකපු දෙයක් තමයි පට්ටම සල්ලි තියෙන පවුල්වල classy පවුල් වල කෙල්ලෝ කළු අර ඩාර්ක් චොක්ලට් වගේ
කලවන් නැති හෙළ ජාන වෙන්න ඇති... ඉස්සර ඉදන්ම උන්ගේ උන්ගේ පවුල් අතර විතරනේ කසාද කරන්න ඇත්තේ... මාත් දාන්න කට්ටියක් ඉන්නවා... ගෙවල් තියෙන්නේ රනිල්ගෙ ගෙදරට පාරෙන් අනිත්පැත්තේ... ගේ ඉස්සරහම වගේ... එයාලත් ඒ වගේ... හැබයි අඩු කුලේ පෙනුමක් නෑමං දැකපු දෙයක් තමයි පට්ටම සල්ලි තියෙන පවුල්වල classy පවුල් වල කෙල්ලෝ කළු අර ඩාර්ක් චොක්ලට් වගේ
පාට මොකක් වුණත් කමක් නෑ, හැබැයි අැඟම එක පාටක් වෙන්න ඕන. කෙට්ටු සහ උස වෙන්න ඕන. එතකොට කොලිටි.මං දැකපු දෙයක් තමයි පට්ටම සල්ලි තියෙන පවුල්වල classy පවුල් වල කෙල්ලෝ කළු අර ඩාර්ක් චොක්ලට් වගේ
ඒක සුදු නිසා,මං දැකපු දෙයක් තමයි පට්ටම සල්ලි තියෙන පවුල්වල classy පවුල් වල කෙල්ලෝ කළු අර ඩාර්ක් චොක්ලට් වගේ
අසම්පූර්ණ නිරීක්ෂණයක්මං දැකපු දෙයක් තමයි පට්ටම සල්ලි තියෙන පවුල්වල classy පවුල් වල කෙල්ලෝ කළු අර ඩාර්ක් චොක්ලට් වගේ
unta kollek hoyaganna poththa penanna ona naමං දැකපු දෙයක් තමයි පට්ටම සල්ලි තියෙන පවුල්වල classy පවුල් වල කෙල්ලෝ කළු අර ඩාර්ක් චොක්ලට් වගේ
අවුරුදු දෙසියකට කලින් කළු තට්ට වහල් හෙළයෙක් බර්ගර් ආච්චිට, කැලයක් අස්සේ උඩ දාගෙන ගහන්න ඇතිතව කට්ට කලු එවුන් ඉන්නව බර්ගර් එවුන්, එහෙම වෙන්නෙ කොහොමද මන්දා