කොළඹ නුවර පාරේ ජරාව කන පොලිස් කාරයෝ

lasa.lasa

Well-known member
  • Aug 15, 2008
    3,884
    606
    113
    මමත් එක දවසක් ඇල්ලුව බයික් එකේ...... ඒත් අවුලක් නම් උනේ නෑ......
     

    udaraf850

    Well-known member
  • Apr 29, 2008
    1,668
    163
    63
    Kottawa
    Police web site eke thiye Tel IGP kiyala ekak ekata mail kalama UN reply nam karanawa Kohomada danne ithuru weda tikanam
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    ඇත්තටම උඹට වෙන දේවල්.......... උඹගේ කල දසාව හොද නැහැ වගේ.... පොඩ්ඩක් පරිස්සම් වෙයන්:yes::yes:
     

    namal_akash

    Active member
  • Nov 19, 2008
    393
    112
    43
    Kadawatha
    ADO OYA HARIYEDIMA MATATH OKA UNAA. OWUN DENNA JARAAWA KANNAMA IPADUNA UN DENNEK. MM WIFE EKKA WELIMADA YANAKOTA LINE KAPUWA KIYALA ALLAGATTHANE.
     

    TheMass

    Member
    Apr 9, 2012
    1,446
    182
    0
    I forget it!
    happpppppppoi me wagen un thamai lankave hemathanama inne okkoma horu, mamath ekasarayak ahuwuna police dennek kohamari ma gawin 2000 galawa gatha
     

    rukmalranaweera

    Well-known member
  • Jan 1, 2007
    2,713
    1,512
    113
    කොළඹ නුවර පාරේ ජරාව කන පොලිස් කාරයෝ :yes: :yes:


    කෑගල්ලට කිට්ටුව බල්ලපාන හරියේ තමයි ඉන්නේ මේ හිගන පොලිස් කාරයෝ දෙන්නා.... :yes: :yes:


    Single / double line kapanawada balan enne mun denna. Line kapala ahu unoth, (Mawa ahu une, essara karanna road eka hodatama peneddith, single line ekak kapuwa kiyalai) nadu danawa kiyala baya karala, ජරාව කන්න try karanawa.....:yes: :yes:


    Ahu wenna epaa.........ජරාව දෙන්න epaa.............:no: :no:


    Un dennata ජරාව nodi, දඩ kolayakma ellaganna...........:yes: :yes: Ethakota adu tharame a salli tika goverment ekata yanawa......mee හිගන පොලිස් කාරයෝ දෙන්නාට ඵතකොට හුලන්....:lol: :lol:


    Ekekge no plate ekakwath na......Anith eka hangagena wagee enne uge no plate eka. But, man horenma aka balagaththa 31288 :lol: :lol: Mun denna awith hitiya bike eke no eka 117 - 8907.


    Mee wagee ekaalaa gana, apita paminili karanna widihak nadda.......?? :shocked: :shocked:


    අපේ කට්ටියගේ අදහස් මොනවද මේ ගැන....?? :nerd: :nerd:

    මෙතනින් පොලිස්පතිට දන්වන්න
    http://www.police.lk/index.php/complaint-form
    :yes: