ගණිකාවන්ගෙන් සුපිරියට බදු ගහන්න ඕනේ මොකද ?

sanzilla jackcat

Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,765
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    ගණිකාවන්ගෙන් සුපිරියට බදු ගහන්න ඕනේ මොකද ?

    1. ලංකාවේ කාන්තා නිදහසක් නීති රීති නැති නිසා, ලංකාවේ ගණිකාවන් ඇසුරු කරන්න පිරිමි බයක් නැති වීම.
    අපේ ඩනික්ෂ්ක ගොබ්බ හරකට උනා වගේ case ලංකාවේ බැහැ. පොලිසියේ උන් රස්තියාදු කාරයෝ බලන් නිකන් හුකල කොල්ලත් කාල යන්නේ. ලකේ පංකාව නේ බන් ඉතින් අව්ලක් නැහැ.

    2. ලංකාවේ සන්ස්කුතිය්ක වටපිටාව.
    Legal but not recognized ජොබ්. ගණිකා මගුල industry එකක් විදිහට recognize උනොත් ගණිකාවන්ට ඕනේ නැති සමාජ තත්වයක් හැදෙනවා. එක වෙන්න ඕනේ නැහැ. Thailand, Japan වල වෙලා තියෙන්නේ එන්න එක. එත් ලංකාවේ තියන විදිහ හරි.

    3. IT /SE වගේ අයගෙන් බදු ය කරොත් ලංකාවේ technology wise ගල් යුගයට යනවා.
    ඇත්ත කතාව අපි IT company නිකන් බලෙන් වගේ තියන් ඉන්නේ. Employees ලට ඕනේ හැටියේ රට යන්න පුළුවන්.
    එක වෙන්න දෙන්න එපා. ලෝකෙට connected රටක් වෙන්න ඕනේ. SE කෙනුට බස් එකේ වැඩට එන්නද කියන්නනේ ?


    https://lankacnews.com/ලංකාවට-එන්නේ-සංචාරකයන්-න/

    ගණිකාවන් රි-export කිරීම, එත් ගබ්සා වගේ දේවල් වලට නම් ඉඩ දෙන්න බැහැ පව්කාර වැඩ.
    බඩ වෙලා ගබ්සා කරනව උන්ව සන්ස්කුතික පොලිසියෙන් ගල් ගහල මරණ තැනට ලංකාවේ සන්ස්කුතිය තියන නිසා
    ලංකාවේ ගණිකාවෝ ගර්බශය ඉවත් කරපු surgery එක කරලමයි ඉන්නේ.

    https://lankacnews.com/ලංකාවට-එන්නේ-සංචාරකයන්-න/
    ------ Post added on Nov 7, 2022 at 8:34 AM
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,358
    1
    61,953
    113
    Mother Earth
    ලැගුම් හල් වලින් බදු ගැහුවම ඒක විතැන් වෙලා ගනිකාවන්ට යන්නේ නැද්ද? ඕකට ක්‍රමයක් නෑ බන්. එහෙමත් නැත්තම් කොන්ඩම් වලට ඒ බද්ද එකතු කරන්න ඕන.
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,765
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    ලැගුම් හල් වලින් බදු ගැහුවම ඒක විතැන් වෙලා ගනිකාවන්ට යන්නේ නැද්ද? ඕකට ක්‍රමයක් නෑ බන්. එහෙමත් නැත්තම් කොන්ඩම් වලට ඒ බද්ද එකතු කරන්න ඕන.
    tourist විසා වලින් ගහන්න බැරිද බන් ?
    හිකදුවට එන්න ඔක්කොම කෙල්ලෝ ගණිකාවෝ තමයි බන්.
    ලගදි මුහුදේ බේරුවා කෙල්ලෙක්, මම එදාම ගිහින් HIV test එක කර ගත්ත.
    එහම සීන් එකක් තියින්නේ.

    අනික් දේ තමයි බන් පව්කාර වැඩ වලට අනුමැතිය දෙන්න නම් බැහැ , මේක ගණිකා ජොබ් එක කරන්න ඕනේ නම්
    ගර්බශය ඉවත් කරලා surgery එක කරලා කරන්න කියපන්. එක නීතියක් වෙන්න ඕනේ, මිනි මරන්න ඉඩ දෙන්න බැහැ.
    එක නම් නීතියක් වෙන්න ඕනේ.

    Tourist visa නිකන් දෙන්න ඕනේ නැහැ.
    මොකක් හරි special visa category එකක් හදන්න ඕනේ, හැබයි legalize වෙන්නම ඕනේ නැහැ.
    එත් බදු අය කර ගන්න ඕනේ, අනික් දේ පව් වැඩ වෙන්න දෙන්න බහ ප්‍රාණ ගාතය !
     
    • Love
    Reactions: Candid-B