ගත්තු ලෝන් එකේ පොලී අනුපාතේ ඩබල් කරලා බන්

akr20

Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    පොලියට පොලියක් ගෙවන්න වෙනවනෙ. ඒ කරලත් ගෙවා ගන්න බැරි උනොත් ගැරන්ටිය සින්න වෙලා යන රිස්ක් එක වැඩී මොකද එතකොට ගෙවපු වාරික ගානත් ආයිත් මුල ඉදන් කවුන්ට් වෙන්නෙ. අවුරුද්දක් තිස්සෙ ගෙවල බැලුවත් ගත්ත කැපිටල් එකට වඩා වැඩි මුදලක් කැපිටල් එක විදියටම තියෙන්න පුලුවන් පොලියට අමතරව.
    ගණිතයෙන් කියනව නම්
    මුල් ලෝන් එක 1000 යි නම් රිස්ට්‍රක්චර් කරල අවුරුද්දක් ගෙවල බැලුවත් බැලන්ස් කැපිටල් එක 1300 + පොලිය තියෙන්න පුලුවන්
    Sirawata this should be the last choice.Reshedule kiyana word eka witharak laasana.wade aththa therunoth wahakanna hithenawa.
     
    • Like
    Reactions: KrishanL89

    Manash

    Well-known member
  • Sep 17, 2009
    8,184
    1,892
    113
    C:\
    Sampath eken loan nan ganne na marenna giyath.. maha hutte bank ekak.. un kohomath floating rate thama denne.. man passe combank eken gatta personal loan ekak
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    Sirawata this should be the last choice.Reshedule kiyana word eka witharak laasana.wade aththa therunoth wahakanna hithenawa.
    මෙකේ තියෙන ගොඩක් උත්තර මුගේ කරවටක් ගිලිල තියෙද්දි නහයට උඩින් යන්න කලින් උබ යට පලයන් කියන ඒව.

    ඒ ගාන මාසෙට ගෙවන්න බැලන්ස් එකට සෙපරේට් ලෝන් එකක් දාලා දෙන්න කියන්න.
    විශේශයෙන් මෙන්න මේව. අනාතම වෙලා යනව. ග්‍රේස් පීරියඩ් කියන සොදුර වචනෙ. පාස්කු බෝම්බෙට ග්‍රේස් පීරියඩ් කියල මාස 6ක් ගත්ත. ආයිත් චීනෙ කොවිඩ් තියෙද්දි මෙහෙ රටවහල කෝවිඩ් වලට මාස 6ක් ගත්ත. ඊලගට ආයෙත් මෙහෙ කෝවිඩ් දරුනු වෙලා මාස 6ක් ගත්ත. දැන් එහෙම ගත්ත උන්ට ලෝන් 4ක් සිස්ටම් එකෙන් ක්‍රියේට් වෙලා. උන් දන්නෙත් නෑ. ගැරන්ටිය බේර ගන්න යට ඉදන් ගෙවන්න ඕනෙ. ගැරැන්ටියේ රිස්ක් එක 400% විතර වැඩි වෙලා.

    එෆ්බී එකේ ෆිනෑන්ස් වාහන... ඇල්ටො එනව ලක්ශ 80 ගෙවන්න තියෙන
     

    avjayarathne

    Well-known member
  • Sep 13, 2021
    9,765
    29,993
    113
    Kandy
    අම්මෝ මේවා දැකලා හොද පාඩම් ඉගෙන ගෙන ඉන්නේ
    ජීවිතේට loan එකක් නම් ගන්නේ නෑ

    උබ ගැන නම් දුකයි මචන්:(
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    මට මේක ගැන හරියට උපදෙසක් ගන්න පුලුවන් කෙනෙක් හරි තැනක් හරි දන්නවද බන්? බැංකුවෙන් ගේම ඉල්ලලා වැඩක් වෙන්නෙ නෑ. restructuring කරලත් වැඩක් නෑ. මේ වගේ වෙච්ච තවත් අය කවුරුත් නැද්ද? ඉන්නවා නම් PM එකක් දාන්න. එකතුවෙලා කරන්න පුලුවන් දෙයක් ගැන බලමු. උදව් කරපු හැමෝටම ගොඩක් ස්තූතියි.
     

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    මට මේක ගැන හරියට උපදෙසක් ගන්න පුලුවන් කෙනෙක් හරි තැනක් හරි දන්නවද බන්? බැංකුවෙන් ගේම ඉල්ලලා වැඩක් වෙන්නෙ නෑ. restructuring කරලත් වැඩක් නෑ. මේ වගේ වෙච්ච තවත් අය කවුරුත් නැද්ද? ඉන්නවා නම් PM එකක් දාන්න. එකතුවෙලා කරන්න පුලුවන් දෙයක් ගැන බලමු. උදව් කරපු හැමෝටම ගොඩක් ස්තූතියි.
    Written request ekak kiyapan branch managers godak welawata wadak wenne na eta passe kiyapan chairman ta and ceo ta mokak Hari chance ekak ewi,ekath non satisfied nathnam liyapa financial ombudsman ta Loku wadak wewi.aththa thathwe kiyalama liyapan.financial ombudsman eke phone number eka search karala mulin call karala endapan un kiyawi karana widiya.
     
    • Like
    Reactions: KrishanL89

    scurvy

    Well-known member
  • Oct 2, 2008
    35,395
    41,429
    113
    GraphicsGods.com
    www.graphicsgods.com
    සම්පත් බැංකුවෙන් ලෝන් එකක් ගත්තා බන් ගේ හදන්න. 7% interest rate එක. අද ලියුමක් එවලා බන් interest rate එක 14% කරා කියලා. මගේ මාසික වාරිකය රුපියල් 50,000කින් වැඩි වෙලා බන්. මගේ salary එකෙන් ගෙවන්න පුලුවන් උපරිම ගාන වාරිකේ විදියට දාල ලෝන් එක ගත්තේ. දැන් මේ වැඩි වුනු ගානත් එක්ක වාරිකේ ගෙව්වම අතේ කීයක්වත් ඉතුරු වෙන්නෙ නෑ බන්. මේකට මොකුත් කරන්න දෙයක් නැද්ද බන්? ගොඩක් බයවෙලා ඉන්නෙ.
    honda wede thota- tho ne mata baninne metana- deyyanta bennama ohoma tamai :P
     
    • Love
    Reactions: KrishanL89

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    මට මේක ගැන හරියට උපදෙසක් ගන්න පුලුවන් කෙනෙක් හරි තැනක් හරි දන්නවද බන්? බැංකුවෙන් ගේම ඉල්ලලා වැඩක් වෙන්නෙ නෑ. restructuring කරලත් වැඩක් නෑ. මේ වගේ වෙච්ච තවත් අය කවුරුත් නැද්ද? ඉන්නවා නම් PM එකක් දාන්න. එකතුවෙලා කරන්න පුලුවන් දෙයක් ගැන බලමු. උදව් කරපු හැමෝටම ගොඩක් ස්තූතියි.
     
    • Like
    Reactions: KrishanL89

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,624
    100,877
    113
    පොලියට පොලියක් ගෙවන්න වෙනවනෙ. ඒ කරලත් ගෙවා ගන්න බැරි උනොත් ගැරන්ටිය සින්න වෙලා යන රිස්ක් එක වැඩී මොකද එතකොට ගෙවපු වාරික ගානත් ආයිත් මුල ඉදන් කවුන්ට් වෙන්නෙ. අවුරුද්දක් තිස්සෙ ගෙවල බැලුවත් ගත්ත කැපිටල් එකට වඩා වැඩි මුදලක් කැපිටල් එක විදියටම තියෙන්න පුලුවන් පොලියට අමතරව.
    ගණිතයෙන් කියනව නම්
    මුල් ලෝන් එක 1000 යි නම් රිස්ට්‍රක්චර් කරල අවුරුද්දක් ගෙවල බැලුවත් බැලන්ස් කැපිටල් එක 1300 + පොලිය තියෙන්න පුලුවන්
    මගෙ පොයින්ට් එක මචන් වැඩියෙන් ගෙවන එකටත් වඩා එකපාර ලොකු ලොට් හිර උනාම ඔක්කොම එකට කඩන් වැටෙන එක. ක්ෂණිකව ආදායම වැඩි කරගන්න බැරි නන් වාරිකයක් වැඩි වෙච්ච ගමන් ඔක්කොම හිර වෙනවනෙ. ප්ලෑන් කරල ටයිම් ඇදගත්තොත් හිර නොවී ඉස්සරහට යන්න පුලුවන්නෙ.
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    ඔක්කොමත් හරි වැඩි වෙලා තියන වරිකේ ගාන. එක්කෝ freelancing කරලා ගොඩ දාපන්.
    ඔහොම නෙමේ ජොබ් එකම නැති උන කෙනෙක් ගේ කතාවක් කිව. සමත මණ්ඩලේට නේද ඔවා මුලින්ම යන්නේ. එතකොට පුළුවන් විදිහට ගෙවාගෙන යන්න හදලා දෙනවා. හැබැයි ඉතින් පොලිය හැදෙයි. බැංකු එක්ක නම් ලේසි වෙන්නේ නැ.

    ඔය අස්සේ ජොබ් වලටත් කෙල වෙලා ගියොත් මොකද කරන්නේ. පඩිය වෙන බැංකු වකට හරවන්න බැරිද පොඩ්ඩක් වත්

    අර කොරෝනා කලේ මස තුනක් ඉල්ලලා පොලිය විතරක් 50000 යි කීවා වාරික තුනත් දික් කරලා. මස 6 කින් පොලිය ගෙවන්න ඔක්කොම කතා කරලා ඉන්න කොට පඩිය වැටුණු ගමන් 50000 ම කෙලලා. මන් කතා කරලා ඇහුව ගෙවන්නනේ කතා කරගත්තේ කියල. මුන් අහනවා එහෙම ඕනෙද කියල. මන් කිව ඕනේ නැ කියල. එක මසයිනේ මහා ගෙවල් දෙකෙන් කක හිටිය.
     

    PoweruseR

    Well-known member
  • Oct 12, 2011
    11,008
    8,795
    113
    In Your Heart
    math 5 mil gaththa floting 4yrs walata .. eka aran nam 3 weeka wage .. fixed mama gaththe na ethakota redde NSB 19% fd denawa hehhe.. mata nam affect ekak na moko business ekata nisa.. thawa 10 mil wage ganna wei ane manda
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,791
    28,160
    113
    මෝඩ වැඩක් floating rate එකට loan ගන්නවා කියන්නේ. උන් කියන්නේ අන්තිම අවුරුද්දට තියෙන rate එකටත් වඩා අඩුවෙන් rate එක හැදෙනවා කියලා තමා ලෝන් එක දෙන්නේ.
     

    pradeeplk1025

    Well-known member
  • May 23, 2007
    7,539
    3,642
    113
    kohomada saving walata kelawenne
    Rs. walin savings dala tiyena ewa avurudda muladi laksha 50k tibba nam dan e salli walin avurudda muladi karanna puluwan una/ganna puluwan una dewal walin baagayakwath karanna bari tharam machan. Etakota savings walin wadak naha.
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,208
    113
    ගම මහනුවරයි
    Ehenan ithin sorry thama... Mama asama nathi scene ekak thama oya loan dala wada karana eka... Hitapanko mokak hari wela athak payak kaduna kiyala... Bank wala un ewa consider karanne naa ne... Marenna thama wenne...
    loan gana ona welawaka gewanta puluwan nam :yes: man kiyanne nam loan CC baya nathuwa ganta kiyala! but cash or investments thiyagena
     
    • Like
    Reactions: Johnnie_Walker

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඒ දවස්වල interest rates උපරිම බැහැලා තිබ්බ නිසා බැංකුවෙන් කිව්වා fixed rate දෙන්නෙ නෑ කියලා ලෝන් කිසිම එකක්. floating rates only විතරයි ගන්න පුලුවන්කම තිබ්බේ ඒ දවස්වල. 2021 මුල.

    ඉතින් බං ෆ්ලෝටින් රේට් කියල එකක් දෙන්නෙ ඇයි? උන්ට ඕන වෙලාවට වැඩි කරන්න ඕන නිසා. (වැඩි උනාට ඕක අඩු වෙන්නෙ නං නෑ ලංකාවෙ.) රටට හික් ගෑවිල කන්නවත් නැතිවෙන්න යන කාලෙ දැන දැනම වලට වැටෙනව නං මොකද කියන්නෙ අපි?