අපිට මොකද බන් කොහෙ හිටියත්මොරිශා බන්
මම දන්න විදියට ඉන්නෙ කස්සප රෝඩ් එකේ වෙන්න ඕනා
මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්න

අපිට මොකද බන් කොහෙ හිටියත්මොරිශා බන්
මම දන්න විදියට ඉන්නෙ කස්සප රෝඩ් එකේ වෙන්න ඕනා
මම වැරදි නම් නිවැරදි කරන්න

Echchara wenawada??කෙල්ල කවුරු උනත් ඇදන් ඉන්න ටොප් එක ලක්ෂ පහක් හයක් වටින එකක්.
හොද සල්ලි තියන කෙල්ලක්.
බිව්වා කියලා මිනිස්සු මනින්න එපා . එක තුප්පහි මිනුමක් ලකේපංකාවේමියෝනා මොරීෂා ඩි සිල්වා.
https://instagram.com/miona_03
https://vt.tiktok.com/ZSdUSJuHW/
කියන තරම් හැදිල්ලක් නම් නෑ ඉතින්.
View attachment 168634
https://vt.tiktok.com/ZSdUBt9Lj/
Mokakda bn me event eka? Awuruddakata sarayak thiyenawada?මියෝනා මොරීෂා ඩි සිල්වා.
https://instagram.com/miona_03
https://vt.tiktok.com/ZSdUSJuHW/
කියන තරම් හැදිල්ලක් නම් නෑ ඉතින්.
View attachment 168634
https://vt.tiktok.com/ZSdUBt9Lj/
හා.බිව්වා කියලා මිනිස්සු මනින්න එපා . එක තුප්පහි මිනුමක් ලකේපංකාවේ
18 කෙල්ලන්ගෙ ගෙඩි බැහැලා නෑ තමයි බං. ඉස්සරහට හැදෙයි ගාණට. ටිකක් ඉන්ටකෝ.ඊ ය හුම්තෝ ගෙඩියක් වත් නෑ සීතගේ මීට වඩා ගෙඩි තියේ
Incel detected.VIP set eka okata gahanawa.
rice and curryපයි කන උන්ට උණත් ඇයි බන් ඔච්චර අපහාස
පයි කන එක උන්ගෙ අයිතිය
පයියක් කෑවොත් පයි කන බේසාවියො ලු
හුත්තක් කෑවොත් ලෙස්බි හුත්තියො කියයි
එතකොට උන් කන්න ඕන මොනවත
Sirawata un pai kewe nettam apita mokada wenneපයි කන උන්ට උණත් ඇයි බන් ඔච්චර අපහාස
පයි කන එක උන්ගෙ අයිතිය
පයියක් කෑවොත් පයි කන බේසාවියො ලු
හුත්තක් කෑවොත් ලෙස්බි හුත්තියො කියයි
එතකොට උන් කන්න ඕන මොනවත
ado ubada a kalla diha wadurak wage balan hitiya man wife ath panuwaIye dehiwala handiyedi podi kellekwa dakka bn gawmak adala princess kenek wage ban![]()
Ube wife thanayak eliyata dala mata pennuwa uba dekke nane?ado ubada a kalla diha wadurak wage balan hitiya man wife ath panuwa
Tawa mekita kanna wenawa ban. Mas naneඅහිංසක පාටයි. හොදට හැදුන කෙල්ලෙක් වගේ.
View attachment 168631View attachment 168632
@Indrajith Gamage මේ කවුද බං?
ewa set wela enawa... sathi patha poora wetenakotaTawa mekita kanna wenawa ban. Mas nane
ලොකු කරන්න වගේ නේ අදහස කෝ සීතගේ ගැලෙවුවා18 කෙල්ලන්ගෙ ගෙඩි බැහැලා නෑ තමයි බං. ඉස්සරහට හැදෙයි ගාණට. ටිකක් ඉන්ටකෝ.
Incel detected.![]()
ඇයි බන් උබල ලස්සන සෙක්සි ඇගක් දැක්කම ඒක ජබ්බ කරන්න හදන්නෙ?Tawa mekita kanna wenawa ban. Mas nane