ගෑණු නානවා හොරෙන් බලපු එවුන් කියපල්ලා?

Yellow Pages

Junior member
  • Mar 24, 2016
    257
    17
    18
    gaanu nana eka balala mata nam kisi kick ekak na ban...:shocked::shocked:attema kiyanawanam ganiyek heluwen hitiyath mata feel ekak naha enne..ekata wenama kalawak tiyanawa ban..sex feelings enna..:yes::yes:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    ගෑණු නානවා හොරෙන් බලපු... 07-20-2018 12:32 PM uba ayeth kage hari amma kenekuta bannoth thoge ammata aththatama huanawa pakaya
    ගෑණු නානවා හොරෙන් බලපු... 07-20-2018 12:10 PM Thoge amma wesi kiyala wate gihilla uba wage ballek wadala thiyenne


    ඔයාට අනිත් ගෑණු නානවා හොරෙන් බලන්න පුළුවන් නම් මට ඔයාගේ අම්ම නානවා හොරන් බලන්න බැරි අයි... ? :confused:
     

    Aluth Eka

    Well-known member
  • Apr 12, 2016
    7,318
    10,631
    113
    ඒ කාලේ තමා කිරියේ අසහනකාරයෝ ගොඩක් හිටියේ..දැන් හොදයි හැබැයි
     

    Reincarnator

    Well-known member
  • May 20, 2022
    12,742
    31,084
    113
    අපායෙ දොරකඩ
    tenor.gif
     

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,171
    113
    හොරෙන් නම් බලල නෑ..අර දිය රෙද්ද අැඳන් නානව ටෙලිනාට්‍යය වල ඵහෙම දැකල තියෙනව..වල් කමකින් බලල නම් නෑ ඒත් ඵහෙම නානකොට හරිම කලාත්මකයි.හැබැයි ඉතිං ලස්සණට ඉඟ සුග තියෙන අය විතරයි ඵහෙම පේන්නේ..අල්මාරි වගේ පත සයිස් ගෑණු නම් වැඩක් නෑ
     

    SkyMAN0

    Active member
  • Apr 14, 2024
    62
    101
    33
    Hanwella, Colombo
    මම 10 වසරෙ ඉද්දි මාස කීපයක් අපේ සීයලගෙ ගෙදර නවතින්න ගියා. එයාල ඊට අවුරුද්දකට වගේ තමයි ඒ ගෙදර අරන් එහෙට ගියේ. එදා එහෙ ගිහින් ඉද්දි දැක්ක අල්ලපු ගෙදර වැලේ ජංගි, බ්‍රා එහෙම තියෙනව. හෙන ලොකු ඒව නෙවෙයි ඒව. මම ඉතින් ඉඳල හිටල ඇහැ දාල බල බල හිටිය කෙල්ලෙක් එහෙම ඉන්නවද කියල. කොහොම හරි දවස් දෙකකට පස්සෙ හැන්දෑවෙ 6ට වගේ දැක්ක ගේ පිටිපස්සෙ ලීනියා සූට් එක්කුත් ගහගෙන සුදු කෑල්ලක් තේ බොනව. කෑල්ලක් කිව්වට අවුරුදු 28ක් වගේ කෙල්ලෙක්. (පසසෙ ඒකි කිව්ව 32ක් කියල) සාමාන්‍ය තරමින් සුදුයි, බලන්න ආස හිතෙන විදිහට ලස්සනයි, ටිකක් උසයි හැබැයි.

    මම ජනේලෙන් මේකි දිහා බලන් හිටිය. මේකිත් මාව දැකල හිනා උනා. තේ බීල ඉවර වෙලා මේකි ගෙට ගියා. විනාඩි දෙක තුනකින් ආයෙ ඇවිත් වැලෙන් දිය රෙද්දක් අරගත්ත. ආයෙ මාව දැකල හිනා උනා. මාත් හිනා වුනා. ඒක අරන් ෂවර් එක ගාවට ගිහින් ඇඳගෙන ඇඳුම් ගලවන්න ගත්ත. මාත් හරක දැකපු තම්බිය වගේ බලන් හිටිය මොකක් හරි දකින්න හම්බෙයිද කියල. ගලට උඩින් මුකුත් පෙනුනෙ නෑ. මේකි නාන මුලු දර්ශනයම මම බලන් හිටිය. නාද්දි බලනව දැක්කොත් අවුලක් වෙයි කියල මම ටිකක් ජනේලෙ බිත්තියට මුවා වෙලා හිටියෙ. දිය රෙද්ද තෙමිල පුකටයි තන් දෙකටයි ඇලිල තියෙන එක ඇරෙන්න දෙයක් දකින්න හම්බුනේ නෑ හැබැයි. හැබැයි ඉතින් ඒ ටිකටත් හොඳට නැග්ග.

    නාල ඉවර වෙලා ඇඳන් හිටපු ඇඳම හෝදල ටවල් එකක් ගහන් ඒ ටික අරගෙන ආව වැලෙ වනන්න. ටවල් එක ගල මැදට වගේ තිබ්බෙ. පොඩ්ඩක් නැමුන ගමන් ඔක්කොම එලියෙ ගානට. ඇඳුම් වනන්න ඉස්සෙද්දි පෙනෙයි කියල බලන් හිටියට මුකුත් පෙනුනෙ නැහැ. එදායින් පස්සෙ ආයෙ ඒකිව දැක්කෙ ඒ සතියෙ ඉරිද මම හිතන්නෙ. මොකද ඒකි එදා වැඩට ගිහින් තිබ්බෙ නෑ. එදා හොඳට මතකයි බ්‍රා එකක් නැතුව කමිසයක් විතරක් ඇඳන් තන් දෙක වන වන මිදුලෙ ඇවිද ඇවිද හිටිය. මම මිදුලෙ ටෙනිස් බෝලයක් තාප්පෙකට ගගහ හිටියෙ එවෙලෙ. ඒකිගෙ නිපල් දෙකත් හොඳට ඉලිප්පිලා පේන්න තිබ්බ.

    මම කන්න වගේ බලන් හිටිය. මේකි දෙතුන් පාරක් හිනා උනා. ටිකකින් පස්සෙ මේකි වැට ගාවට ආව මම හිතුවෙ බනින්න කියල. මේකි වැට ගාවට ඇවිත් මගෙන් ඇහුව මම මෙහෙද ඉන්නෙ කලින් දැකල නෑ කියල. පස්සෙ මම කිව්ව මෙහෙ ඉන්නෙ අපේ සීයල බ්ලා බ්ලා විස්තරේ. පස්සෙ මගෙ විස්තර එක එක ඒව ඇහුව.

    මම දිගටම පුලුවන් හැම වෙලේම ඒකි නාන දිහා බැලුව. නාන දිහා විතරක් නෙවෙයි හැම වෙලේම ඒකි දිහා බැලුව. හෙනම සික් එකේ හිටියෙ ඒකි ගැන. මාසයක් විතර යද්දි අපි ටිකක් ෆිට් උනා. මේකි ඇහුව හැම වෙලේම ඒකි දිහා බලන්නෙ ඒකි ලස්සනද නැත්තන් වෙන දේකටද කියල. මම කිව්ව ඒකි ලස්සන නිසා කියල. ඒකිට තිබ්බ සික් එක නිසාම පුලුවන් හැම දවසක් දෙකක් හරි නවතින්න බලන් සීයලගෙ ගෙදර ගියා. අවුරුදු දෙකක් වගේ යද්දි ඒකි බැඳල රට ගියා. ඊට පස්සෙ අවුරුදු 6කට විතර පස්සෙ ගිය අවුරුද්දෙ දැක්කෙ. දැන් ටිකක් පිරිල ඇවිත්. ලමයි දෙන්නෙක් ඉන්නව. 😍❤️