ගෑනු ඇයි Love ගැන කතා කරන්න පට්ට ආස....?

bornunlucky

Well-known member
  • Oct 31, 2018
    550
    552
    93
    මම දැකපු දෙයක් බන්. ඔෆිස් එකෙත් කෙල්ලෙක් කෝ කොල්ලො කීපදෙනෙක් එක්ක කතාවට පැටලුනු ගමන් අහන්නේ.
    අයියට එක්කෙනෙක් ඉන්නවද?,
    කලින් කීයක් ඉඳල තියෙනවද?,
    අයිය කැමති මොනවගේ කෙල්ලන්ටද? blah blah blah.....

    නැහැයි කිව්වොත් ෆොන් එක හරි බොරුවට ඉල්ලගෙන ගැලරිය බලනව නැත්නම් Fb චෙක් කරනව.

    අනික ගොඩක් උන් බඳල නැත්නම් කොල්ලෙක් ඉන්නව.

    ඉස්සර නම් මාත් කිචි බිචි ගාන්න ගියා. ඒත් බන් ගොඩක් උන් නිකන් ඒකෙන් අමුතු ආතල් එකක් ගන්නව මිසක් මට බෙනිෆිට්ස් මුකුත් තිබ්බෙ නෑ. දැන්නම් ලව් ගැන ඇදල ගත්තොත් කතාව වෙන පැත්තකට අරන් යනව. වැඩක් නෑනේ බන්.

    උබලටත් මෙහෙමද?
     

    AussieKolla

    Well-known member
  • Oct 27, 2016
    767
    387
    63
    yako uba wagey gon mattek!
    ohoma katha karanney nikan nemei ban. poddak form karala ganin. man office eke oya wagey kello keepa denek ekka athal aran thiyenawa.
     

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,171
    113
    ෆෝන් ඵකත් අරන් බලනවද?අපෝ..මැනර්ස් නැති බඩුවක්.
     
    • Like
    Reactions: starcred007