Gas 3000-5000 kin wath wadi weiyi da danne naa
US economic crisis coming. 18 wenidaiyin passe salli na USA Government ekata. S&P 500 onna watenna start wenawa news ekath ekka. mala magulaiyi bung. mokake hari karawi kiyala hithanawa mun, nathnam winasaiyi
Off topic....
Umba crypto scn eke inna bisa ahannne...
Hebai BTC pump una neda... Risky scn ekak da yanne me daws wala stocks unath behala tiyenne

