machnla matat sahena asawak tynawa guitar gahanna purudu wenda..danatanan mokut ma ba
..wade goda dagnna puluwan weida?normally guitar1 kiyak witara weida
???guitar 1 aran gahanda bari unot tama nondiya
![]()
අනේ බන් .. මමත් ඔහොම තම හිතුවේ මීට මාස දෙකකට කලින් ...දැන් මචන් දෙයියනේ කියල සින්දු 100ක් විතර ගහගන්න පුළුවන් ගින්නක් නැතුව ...මන් ගත්තේ මේ සෙකන්ඩ් හෑන්ඩ් ලඩයක් .. හැබැයි ඉතින් කියන්න තරම් අවුලක් නැහැ .. මම මචෝ මාස දෙකෙන් වැඩේ අල්ලගත්තේ පන්ති ගිහින් නෙමේ ..ඔය යු ටියුබ් එකේ කොල්ලෝ දාල තිබ්බ ඒවා වලින් ...මට පුළුවන් නම් උබට බැරි වෙන්නේ නැහැ ඩෝ ..මොකද දන්නවද ??? මම වමතින් ගිටාර් ගහන්නේ ..නෙට් එකේ ඔක්කොම තියෙන්නේ දකුණු අතින් ගහන එවුන්ට ..එහෙම තියෙද්දිත් මාස දෙකෙන් වැඩේ ගොඩ දා ගත්තා...



....maath self study parak danna tama hitan inne..kiyada bn uba gatta guitar 1....guitar 1 aduwata ganna puluwan pot1 dannwada 

kandy walin wageenan godak hodai.dannwanan kiyapn loku udawwak 
Sirada bn..ela ne ehenan....maath self study parak danna tama hitan inne..kiyada bn uba gatta guitar 1....guitar 1 aduwata ganna puluwan pot1 dannwada
kandy walin wageenan godak hodai.dannwanan kiyapn loku udawwak
මම නම් ගත්තේ 5කට වගේ කම්බි ටික අලුතෙන් දැම්ම එකට ගියේ 400යි ...කැන්ඩි වල තැන් නම් දන්නේ නැහැ සහෝ සොරි... අනිවා ඇති හැබැයි ...කොහොමත් 6-7ත් අතර ගන්න පුළුවන් වෙයි.. මෙහෙනම් චයිනිස් ඒවා තියෙනවා 4500ටත්



ela ela machn....chinese ewat awlk yannaane ne???uba dannwanan ganda adu ganan walata tyna hoda brand ekakut kiyapnko![]()

