ගින්දරී එකේ පබෝදා ලස්සනයි නේ බන්?

xengine

Well-known member
  • Feb 24, 2021
    3,470
    7,193
    113
    මට නම් හිතෙන්නෙම අර වීඩියෝ එකේ හිටියෙම එකී කියල බන්!
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    Apith love thamai :lol: e hinda thamai lesi mata nam...e wage scene walata hota danna enne na..
    Mage ehema ne ban. Love kara a kaleth uba ban bolan level eke hitiye. Bandata passe yakshani version ekata convert unaa.

    Mama meke kunuharupen banala post daana godak welaawata gaani laga. Ebila balanawa. Kunuharupa dakka gaman maaru wenawa sadda nokara 😂
     
    • Haha
    Reactions: kolavari

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    Mage ehema ne ban. Love kara a kaleth uba ban bolan level eke hitiye. Bandata passe yakshani version ekata convert unaa.

    Mama meke kunuharupen banala post daana godak welaawata gaani laga. Ebila balanawa. Kunuharupa dakka gaman maaru wenawa sadda nokara 😂

    Api nam ehema na...decent eke inne :P

    Awurudu gaanakata kalin mage phone eke walak thibila mattu wela ohoma awulak giya :rofl: ehemai kiyala api wala balana eka nawatthanwada..na ne :lol:

    Eda idan phone eka hari anith mage lap ewa mewa hari balanne na :lol: