ගින්දරී ෆිල්ම් එක අවුට් වෙලා ලු නේද?

sajith.xp.pk

Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,127
    4,280
    113
    Sri Lanka
    අඩෝ SEED කරපල්ලා.... :lol::lol::lol:

    jujm6p.jpg
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    අඩෝ SEED කරපල්ලා.... :lol::lol::lol:

    සීඩ්ස් කරනවා.. මම ගියා එකහමාරෙන් පස්සෙ නවත්තනවා.. ඩේටා නෑ මචං..:(

    mona 5mbps da bn 1mbps wath enne na dan :\ seed karapan
    එහෙම උනේ කොහොමද බං.. මාත් මේ දැන් බාගත්තෙ.. මෙගා පහ පැනල ආවා.. විනාඩි එකහමාරක් හෝ දෙකක් ගියේ බෑවෙන්න..
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,127
    4,280
    113
    Sri Lanka
    අඩෝ උබ ගොතම් එක බාන එකත් නවත්තල නේ ගින්දරී බලන්න..... :shocked::shocked: :lol:

    ඔව් යකෝ :lol::lol::lol::lol: ගෝතම් වගේද මේක.. අපේ උන් SEEDS කරන එක නැවැත්තුවොත් ආයෙ කොහෙන් හොයන්නද... අඩෝ මේක කොහේට හරි Upload කරා නම් ඉවරනෙ බන් :D
     

    Psych

    Member
    Jul 23, 2014
    2,058
    507
    0
    ඔව් යකෝ :lol::lol::lol::lol: ගෝතම් වගේද මේක.. අපේ උන් SEEDS කරන එක නැවැත්තුවොත් ආයෙ කොහෙන් හොයන්නද... අඩෝ මේක කොහේට හරි Upload කරා නම් ඉවරනෙ බන් :D
    ithin oya direct link deela thiyenne ban, ewagen baaganinko :dull:
     
    • Like
    Reactions: dilrasan