panittuwakin da bn baaawe. fiber optic da?
Dialog 4G බං..
මොන ෆයිබර් ඔප්ටික්ද අපිට..
මොන ෆයිබර් ඔප්ටික්ද අපිට..
panittuwakin da bn baaawe. fiber optic da?
මොන ෆයිබර් ඔප්ටික්ද අපිට..
ටොරන්ට් බාගනිං.. සීඩ්ස් නැති උනාට මෙගාබයිට් පහ පැනලා එනවා..
අඩෝ SEED කරපල්ලා....
![]()

rep6+අඩෝ SEED කරපල්ලා....

mona 5mbps da bn 1mbps wath enne na dan :\ seed karapan
peers list ekata gihin balapan ubata set wela aththe lankawe 1mbps anathayekmona 5mbps da bn 1mbps wath enne na dan :\ seed karapan

thawa seedbox 3kata add kara, torrent eka stop karala resume karapan 
අඩෝ උබ ගොතම් එක බාන එකත් නවත්තල නේ ගින්දරී බලන්න.....![]()
![]()



ගෝතම් වගේද මේක.. අපේ උන් SEEDS කරන එක නැවැත්තුවොත් ආයෙ කොහෙන් හොයන්නද... අඩෝ මේක කොහේට හරි Upload කරා නම් ඉවරනෙ බන්
ithin oya direct link deela thiyenne ban, ewagen baaganinkoඔව් යකෝගෝතම් වගේද මේක.. අපේ උන් SEEDS කරන එක නැවැත්තුවොත් ආයෙ කොහෙන් හොයන්නද... අඩෝ මේක කොහේට හරි Upload කරා නම් ඉවරනෙ බන්
![]()

ithin oya direct link deela thiyenne ban, ewagen baaganinko![]()

Amma gahai. Gindara Gindara +rep