ගුවන් ටිකට්පතක් ලබා ගැනීමේ දී ඔබ දැන ගත යු&#35

Mahesh+

Well-known member
  • Jul 3, 2012
    3,316
    807
    113
    Verified ✔



    tfs bro rep denna berilu

    click
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,131
    5,939
    113
    canada
    තව කාරණාවක්
    ගුවන් ටිකට් පතක් මිලදී ගත් පමණින් සමහර විට එක වලංගු නොවෙන්න පුළුවන්. මේක හරි වැදගත්. We should confirm. In some flights, 48 hours before the flight. සමහරවෙලාවට මේක අපේ වගකීම. සමහර වෙලාවට travel agent ගේ. මගේ යාලුවෙක් airport ගිහාම තමයි දන්නේ, his ticket was not confirmed. එක travel agent ට මතක නැති වෙලා. මල කෙලියයි උනේ. පස්සේ යන්තම් එක මගියෙක් අඩුවෙලා, එයාට යන්න අවස්ථාව ලැබුන.

    රේප්+
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,131
    5,939
    113
    canada
    තව දෙයක්
    සමහරවෙලාව අපිට සිද්දවෙනවා two-way ticket එකක් ගන්න විසා නිසා. අපි ගිහිල්ල, ticket එකේ ඉතිරි බාගෙට සල්ලි ගන්න පුලුවන්. මෙතනදී තමයි අපි වංචා වලට අහුවෙන්නේ. ලැජ්ජයි කතා කරන්න. ලංකාවේ Thomas cook ලත් බලු වැඩ කරනවා.

    I have no problem with sri lankan airlines agents. Sometimes price is bit higher. but they kindly reimburse the return ticket.
     

    Mahesh+

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    3,316
    807
    113
    Verified ✔

    තව කාරණාවක්
    ගුවන් ටිකට් පතක් මිලදී ගත් පමණින් සමහර විට එක වලංගු නොවෙන්න පුළුවන්. මේක හරි වැදගත්. We should confirm. In some flights, 48 hours before the flight. සමහරවෙලාවට මේක අපේ වගකීම. සමහර වෙලාවට travel agent ගේ. මගේ යාලුවෙක් airport ගිහාම තමයි දන්නේ, his ticket was not confirmed. එක travel agent ට මතක නැති වෙලා. මල කෙලියයි උනේ. පස්සේ යන්තම් එක මගියෙක් අඩුවෙලා, එයාට යන්න අවස්ථාව ලැබුන.

    රේප්+

    බම්ප්

    තව දෙයක්
    සමහරවෙලාව අපිට සිද්දවෙනවා two-way ticket එකක් ගන්න විසා නිසා. අපි ගිහිල්ල, ticket එකේ ඉතිරි බාගෙට සල්ලි ගන්න පුලුවන්. මෙතනදී තමයි අපි වංචා වලට අහුවෙන්නේ. ලැජ්ජයි කතා කරන්න. ලංකාවේ Thomas cook ලත් බලු වැඩ කරනවා.

    I have no problem with sri lankan airlines agents. Sometimes price is bit higher. but they kindly reimburse the return ticket.


    click
     

    Mahesh+

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    3,316
    807
    113
    Verified ✔
    තව දෙයක්
    සමහරවෙලාව අපිට සිද්දවෙනවා two-way ticket එකක් ගන්න විසා නිසා. අපි ගිහිල්ල, ticket එකේ ඉතිරි බාගෙට සල්ලි ගන්න පුලුවන්. මෙතනදී තමයි අපි වංචා වලට අහුවෙන්නේ. ලැජ්ජයි කතා කරන්න. ලංකාවේ Thomas cook ලත් බලු වැඩ කරනවා.

    I have no problem with sri lankan airlines agents. Sometimes price is bit higher. but they kindly reimburse the return ticket.

    Two Way කියන එකෙන් අදහස් කලේ Return ටිකට්ද?
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,648
    113
    online gannawata wada aduwen ubala denawada .....july aga tikat 4k oni usa walata
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,131
    5,939
    113
    canada
    Two Way කියන එකෙන් අදහස් කලේ Return ටිකට්ද?

    ඔව්. අපි ලංකාවට ඉදන් යන රටටත්, යන රටේ ඉදන් ලංකාවටත් එක්ක රිටර්න් ටිකට් එක. අපි යන රටේ ගොඩක් කල් ඉන්නවනම්, ලංකාවට එන කොටසට අදාල මුදල් ගන්න පුළුවන්.
     

    Mahesh+

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    3,316
    807
    113
    Verified ✔
    ඔව්. අපි ලංකාවට ඉදන් යන රටටත්, යන රටේ ඉදන් ලංකාවටත් එක්ක රිටර්න් ටිකට් එක. අපි යන රටේ ගොඩක් කල් ඉන්නවනම්, ලංකාවට එන කොටසට අදාල මුදල් ගන්න පුළුවන්.

    අදමනේ බන් එහෙම එකක් ඇහෙඋවේ මොකද්ද ඒ විස්තරේ මම දන්නා තරමින්නම් එහෙම එකක් නැ :no::no: