ගෙදර Swimming pool හදපු කට්ටිය එන්න බලන්න

hasithayad

Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    FB_IMG_1661197445381.jpg


    FSTsE0uXEAAHIXL.jpg
    උඹලත් දැන් බයියො වගේ තමා. ගිහින් පැනපන් :lol:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    මම Top floor එකේ හදන්න ඉන්නෙ. හදපු එකෙක් ඉන්නවද?

    top floor eke ehema hadanna puluwanda kalin structure eka support ekak nathiwa?
    mata hithenne pool eke bara daraganna bari wenawa kalin structure eka plan karala haduwe nattam
    anika hariyata seal nattal wathura leak wela kela wenna puluwan chance wediy

    ground tamai safestma choice eka
     
    • Like
    Reactions: RealityOfX

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,892
    1
    15,233
    113
    Bara wadi wei ne
    top floor eke ehema hadanna puluwanda kalin structure eka support ekak nathiwa?
    mata hithenne pool eke bara daraganna bari wenawa kalin structure eka plan karala haduwe nattam
    anika hariyata seal nattal wathura leak wela kela wenna puluwan chance wediy

    ground tamai safestma choice eka
    ඔව් තාම Plan එක අඳින්න දුන්න විතරයි ඕකට Plan කරල හදන්න කිව්ව. කොස්ට් එක ගොඩක් වැඩිවුනොත් හැබැයි Effective නෑ වැඩේ.