machan mage adahasath markhaloce ta samanayi. mamath hithanne api kellonta adare karanawa wage,kenek kollekta adare karanawanam ekata apita madihath wenna ba kiyala.eke waradakuth man dakinne na.anith eka eken population eka control wenawa.
අපි කෙල්ලොන්ටහ් ආදරේහ් කරන්නෙහ් අපිව ස්වභාධර්මයෙන් ආදරයහ් කරලා වර්ගයා බොකරන්නහ් නිර්මාණය කරලාහ් තියෙනහ් නිසාmachan mage adahasath markhaloce ta samanayi. mamath hithanne api kellonta adare karanawa wage,kenek kollekta adare karanawanam ekata apita madihath wenna ba kiyala.eke waradakuth man dakinne na.anith eka eken population eka control wenawa.
ahh ethaktoa over 1 million minissu Ireland wala bayata vote karla tiyenny ?![]()
isis උන් කියන්නෙ ජිහාඩ් එක ගැන කුරානෙ කියලා තියෙනවා.උන් එක අනුව තමා කටයුතු කරන්නෙ කියලා.උදාහරණයක් ගත්තෙ. සිද්ධි දෙක සමාන නොවුවත් කෙනෙක් catagorize වෙන්න පුලුවන් ස්වභාවදර්මයට විරුද්ධ දෙයට සහයොගය දුන්නහම.

සමලිංගිකයන් කියන්නේ ත්රස්තවාදීන්වගේ කොටසක්, මේකට කියන්නේ Social terrorism කියලයි
උබ ඕකට support කරේ නැත්නම් උන් උබට ඉන්න දෙන්නේ නෑ. මුලින්ම උබට Homophobic කියන නම අලවනවා ඊට පස්සේ සමාජයේ ඒක ප්රචලිත කරනවා ඊට පස්සේ උබට මඩ ගහනවා, උබ ප්රසිද්ධ එකෙක් නම් තත්වය දරුණුයි. online උන්ටම කියලා army එකක් වගේ ඉන්නවා. කවුරු හරි එකෙක් antigay article එකක් ලිව්වොත් උන් ඒකට ඇවිත් බැනලා comment කරනවා, ඒක විකාරයයි. සමලිංගිකයන් කියන්නේ ත්රස්තවාදීන් වගේ කොටසක්. උන් ගොඩක් දරුණුයි ඔහොම හිටියට. හැමෝම එහෙම නෑ නමුත් ගොඩක් එවුන් එහෙමයි.
ඉතින් කවුරුත් කැමති නෑ Homophobic කියලා තමන්ට ලේබල් එකක් ඇලවෙනවට.මම දැක්කා මේක twisted පවා එක එක එවුන්ට අලවනවා.
aaka special right ekak nemei aaka equal right ekak
..manusayek ge race, colour, nationality, ethnic oya wage ekak adalawo discriminate karaoth ( i.e Racism ) ekata wiruddawa kohomada minissu wirudda wenen aa widiyatama thamai manussayek ge sexual orientation eka nisa discriminate karoth , hate speech walata minissu react karanne ooka terrorism eka nemei ban aaka aa ratawal wala (Europe) neethiya![]()
mata ubath ekka digatama meyka gana argue karanan oona naha
Mage mathey mama ketiyen kiyannam : mama heterosexual manussayek widiyata mata kamathi kenekwa marry karanan tiyena aithiya homosexual manusayektath eyage orientation eke kenekwa marry karanan tiyenan oona kiyala mama hithanawaaaka special right ekak nemei aaka equal right ekak
..
dan ethakota ubata kiyai ehenam pedophile ,Zoophilia aawath legal karanna kiyala , pedophile waladi unlawful wenne lamek(age of consent eka reach wela nathi kenek ) ekka sex karana nisai , zoophilia ( animals lata puluwanda consent eka denna? )
Good Night
උබට බෑ මිනිස්සුන්ගේ race, gender, nationality, ethnic group එකට homosexuality එක දාන්න.උබට ඔතන incest අමතක වෙලා.එක ගැනත් කතාකරපිය.GN
ow lesbi kellanta kollo kamathi nane(joke hode)

සහෝදර සහෝදරියන්ගෙ විවාහ වලිං ලමයින්ගෙ සෞඛ්යයට ප්රශ්නයක් වෙන නිසා ඒකට විරුද්ධයි...
ඒත් සමලිංගික විවාහ වලිං කාටද බං ප්රශ්නයක් වෙන්නෙ ?![]()
![]()
ඔන්න මුස්ලිම් ක්රිස්තියන් උන් නං එපා කිව්වට කමක් නෑ කිව්වෑකි උන්ගෙ ආගමේවත් එපා කියල තියෙන නිසා![]()
![]()
![]()
ඇයි බං උඹල විරුද්ධ ?![]()
![]()
උඹ බඳින්න යද්දි අල්ලපු ගෙදර මනුස්සය ඇවිත් කිව්වොත් ඔය බඳින්න යන කෙනාව බඳින්න එපා මම කැමති නෑ ඒ නිසා මං කැමති කෙනෙක් බැඳගන්න කියල උඹට කොහොමද හිතෙන්නෙ![]()
![]()
මේකත් ඒ වගේනෙ බං. උන්ට කැමති එකා උන්ට බඳින්න බෑ අපි කැමති උන්ව බඳින්නලු![]()
එහෙම සාධාරණයිද බං ?
ගේ කියන දේට මගෙ තියෙන්නේ අප්රසන්නතාවයක් (මගෙ පුද්ගලික මතය). මම හිතන්නේ ගොඩක් උදවියට එහෙම වෙන්න ඇති.
නමුත් මා දන්නා තරමින් නම් සමලිංගිකතාවය කියන්නේ මානසික රෝගයක් නෙවෙයි.
ඒ වගේම සමලිංගිකත්වය කියන එක මේ අද ඊයේ ඇති වෙච්චි දෙයක් නෙවෙයි. ඒ වගේම මිනිස්සු තුල විතරක් පවතින දේකුත් නෙවෙයි.
මේ ලින්ක් එක බලන්න. ඒකෙ තියනවා සත්වලෝකයේ සමලිංගික හැසිරීම් ගැන.
මේ ලින්ක් එක බලන්න.. ඒකට අනුව සමලිංගිකත්වය කියන එක අද ඊයේ ඇති වෙච්චි දේකුත් නෙවෙයි.
මා අසා ඇති ආකාරයට ලංකාව ඉංග්රීසීන් යටත් කරගත්ත පසු සමලිංගිකත්වය කියන එක නීතියෙන් තහනම් කරලා තියෙන්නේ විශේෂ පනතකින්. සාමාන්යෙයන් තහනම් කරන්නේ ඒ වෙනකොට ඒ රටේ තිබුන දෙයක්නෙ. ඒ නිසා ලංකාවෙත් සමලංගිකත්වය කියන දේ පෙර ඉඳලම තියෙන්න ඇති.
දැන් අපිට සමලිංගිකයො වැඩියි වගේ තේරෙනවා ඇත්තේ , ඉස්සර වගේ ඒ උදවිය හැංගිලා ඉන්නෙ නැතිව එළියට ඇවිල්ලා තමන්ගෙ අනන්යාතාවය ලෝකයෙන් වසංකරන්නෙ නැතිව ඉන්න නිසා වෙන්න ඇති.
සහෝදර සහෝදරියන්ගෙ විවාහ වලිං ලමයින්ගෙ සෞඛ්යයට ප්රශ්නයක් වෙන නිසා ඒකට විරුද්ධයි...
ඒත් සමලිංගික විවාහ වලිං කාටද බං ප්රශ්නයක් වෙන්නෙ ?![]()
![]()
ඔන්න මුස්ලිම් ක්රිස්තියන් උන් නං එපා කිව්වට කමක් නෑ කිව්වෑකි උන්ගෙ ආගමේවත් එපා කියල තියෙන නිසා![]()
![]()
![]()
ඇයි බං උඹල විරුද්ධ ?![]()
![]()
උඹ බඳින්න යද්දි අල්ලපු ගෙදර මනුස්සය ඇවිත් කිව්වොත් ඔය බඳින්න යන කෙනාව බඳින්න එපා මම කැමති නෑ ඒ නිසා මං කැමති කෙනෙක් බැඳගන්න කියල උඹට කොහොමද හිතෙන්නෙ![]()
![]()
මේකත් ඒ වගේනෙ බං. උන්ට කැමති එකා උන්ට බඳින්න බෑ අපි කැමති උන්ව බඳින්නලු![]()
එහෙම සාධාරණයිද බං ?
ඕක මානසික රෝගයක් නම් උඹට කලින් සයන්ටිස්ට්ස් ල ඒක හොයාගෙන කුකුලෝහ්![]()
![]()
පුළුවන්නම් රීසර්ච් පේපර් එකක් පල කරපංකො උඹ හොයාගත්තු කරුණුත් එක්ක![]()
![]()
ලඞ්කාවටත් ආඩම්බරයක්![]()
![]()
ඕනෙ කෙනෙක්ට තමන් කැමති කෙනෙකු බැඳීමේ නිදහස හා අයිතිය තිබිය යුතුයි![]()
![]()
අනික ජනගහනෙ පාලනය කරන්නත් ඕක මරු![]()
මරාගන්න ඕන්නෑ මරන්න ඕන්නෑ![]()
![]()
නිකංම අඩුවෙනව![]()
![]()



homophobic cunts everywhere!
Love it when these bastards take undue heat up their homophobic asses![]()
හැබැයි මේකට අනුව කියන්නේ එහෙම දෙයක් නෑ කියල නෙවෙයි. ඒක සතුන් අතර උනත් ස්වාභාවික නෑ කියල නේද ?

now you sound really butthurt.
as I told you earlier, no one is homophobic in here.
